TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CSI זוכה בחוזה ארוך טווח בשווי 132 מיליון דולר להספקת הרכב המוגן להובלת מטעדים האסקי G2 ומטעדים לפינוי דרכים


CSI
פטריק קאלאהן, מנכ"ל Critical Solutions International, אמר: "החברה שלנו גאה להיות המובילה בפתרונות פינוי דרכים ונגד מטעני צד עבור משרד ההגנה האמריקני והשותפים הבינ"ל שלנו

Critical Solutions International (CSI) הודיעה היום שפיקוד החוזים של הצבא - ווארן העניק לחברה את "חוזה ההאסקי לטווח ארוך" לרכב, ציוד ושירותים לפינוי דרכים ונגד מטעני צד (C-IED). חוזה הדרישות הזה לשלוש שנים מתבסס על הרכב המוגן להובלת מטעדים האסקי G2 והמטעדים לפינוי דרכים שקשורים אליו.


החוזה הזה, ששוויו מוערך ב-132 מיליון דולר, מספק מנגנון מתמיד ללקוחות בארה"ב ובמדינות אחרות לרכישת רכב, ציוד, חלפים והדרכה נגד מטעני צד במחירים מסחריים שהוסדרו מראש. ההזדמנות הזאת גם מאפשרת תגובה מהירה לביקוש הבינ"ל הגובר ליכולות המוכחות של פינוי דרכים ונגד מטעני צד שמספקים CSI והשותפים שלה בתעשייה.



פטריק קאלאהן, מנכ"ל Critical Solutions International, אמר: "החברה שלנו גאה להיות המובילה בפתרונות פינוי דרכים ונגד מטעני צד עבור משרד ההגנה האמריקני והשותפים הבינ"ל שלנו. באמצעות החוזה הזה, הרכב האסקי G2 ימשיך להעניק יכולות פינוי דרכים שאין כמותן לבעלי הברית של ארה"ב ולהגן על חיים ברחבי העולם. אני מודה לחברות השותפות שלנו על המחויבות שלהן לחדשנות ועל הספקת חבילת פינוי הדרכים המתקדמת ביותר שקיימת כיום".
חבר בית הנבחרים ג'ו ווילסון (רפובליקני - קרוליינה הדרומית, המחוז השני) אמר: "Critical Solutions International היא מובילה גלובלית בפתרונות פינוי דרכים, כך שראוי והולם שהיא זכתה בחוזה הזה". חבר בית הנבחרים ווילסון הוא חבר בוועדת השירותים המזוינים של בית הנבחרים, יו"ר ועדת המשנה למוכנות וחבר בוועדת המשנה לאיומים ויכולות מתפתחים. "כשביקרתי ב-CSI, ראיתי מכלי ראשון את המחויבות של החברה לייצר מוצרים איכותיים שתומכים בחיילים שלנו ובבעלי הברית שלנו מעבר לים, ומגנים עליהם מפני מטעני צד".
חוזה ההאסקי לטווח ארוך כולל את התצורה הכי חדשה האסקי G2 עם ארכיטקטורה חשמלית חדשנית (אפיק J1939 CAN). בנוסף להפחתת משקל וייעול הפרוצדורות לפתרון בעיות, צמת החיווט הדיגיטלית מאפשרת תאימות קדימה עם מערכת האפליקציות האוטונומיות RC-PACK של CSI וגם עם חיישנים מתקדמים עתידיים.
הביקוש הבינ"ל ליכולות מתקדמות של פינוי דרכים ונגד מטעני צד ממשיך לגדול, והחוזה הזה מייעל את תהליך הרכישה ומעניק ל-CSI מנגנון לספק במהירות מענה לצרכים דחופים ברחבי העולם. לקוחות זרים כבר ביצעו הזמנות הספקה כנגד החוזה הזה, ועשרים ואחד (21) רכבי האסקי G2 מיועדים כעת למצרים, ערב הסעודית, ירדן ולטביה.
עשרים (20) רכבים נוספים הוזמנו באמצעות מקור מימון של משרד החוץ האמריקני שנקרא "הקרן המיוחדת לרכישות ביטחוניות" (SDAF) כהכנה לצורכי ציוד של לקוחות האסקי G2 עתידיים עם דרישות דחופות. בנוסף לכספים לאומיים של בעלי הברית, מקורות מימון שונים במשרדי ההגנה והחוץ האמריקנים זמינים עכשיו לרכישת מוצרי פינוי דרכים של CSI עם הדרכה, ביניהם הקצאות מ-FMF (מימון צבאי זר) ו-ITEF (הקרן להדרכה וההצטיידות של עיראק).




CSI מייחסת את הצלחתה בהספקת יכולות פינוי דרכים דחופות ברחבי העולם לרשת שותפי הטכנולוגיה הייחודיים המגוונת של החברה. CSI עובדת באופן צמוד עם DCD Protected Mobility, Chemring Sensors and Electronic Systems, FASCAN International, Denel Mechatronics, TORC Robotics ו-QinetiQ North America ומספקת פתרון ציוד מקיף באמצעות החוזה האחד הזה. היישום המתואם של מערכות ההגנה, גילוי, חקירה ואבטחה האלה יוצר טווח מלא של יכולת פינוי דרכים.



דן דגווייר, סגן נשיא למערכות קרקעיות ב-QinetiQ North America, אמר: "חברתנו זוכה שוב לכבוד לשתף פעולה עם Critical Solutions International בחוזה ההאסקי לטווח ארוך. אנחנו שמחים שמערכת ההגנה מפני RPG Q-Net® נבחרה כרכיב קריטי של התוכנית לפינוי דרכים האסקי. ל- Q-Netsיש היסטוריה ארוכה של ביצועים יוצאי דופן בשטח. השותפות המתמשכת שלנו עם CSI הגדילה מאוד את השרידות של חיילים אמריקנים ושל בעלי הברית הבינ"ל שלנו מול האיום הקטלני הזה".
CSI היא המובילה בעולם בחבילות כוללות של פתרונות פינוי דרכים. CSI היא ספקית חיונית לעוסקים בפעילות נגד מוקשים ובפינוי דרכים בארה"ב והמוצרים שלה מובילים בגילוי וניטרול בטוחים של איומי חומרי נפץ. למידע נוסף בקרו בבקשה באתר www.c-s-i.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il