TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': ממשיכים להמליץ בקנייה על גזית גלוב ומורידים את מחיר היעד מ-45 ש' ל-43 ש' למניה באפסייד של כ-14%


אקסלנס
אנו רואים בחיוב את השלמת המיזוג בין רג'נסי לאקווטי וואן ב-1 למרץ, המצביע על יישום מוצלח של האסטרטגיה אשר מציף ערך לחברה דרך הורדת מינוף וגידול ברכיב הנדל"ן הפרטי

ירידה של כ-1.9% ב-NOI כתוצאה מהתחזקות השקל ומכירת נכסים
גזית הציגה ירידה של כ-1.9% ב-NOI המצרפי לכ-789 מיל' ₪ לעומת כ-804 מיל' ₪ ב-4Q15. מרבית הירידה כתוצאה מהתחזקות השקל מול הדולר, הדולר הקנדי, היורו ומכירת נכסים בשנה האחרונה. בנטרול השפעת המטבע, ה-NOI ירדה בכ-0.6%. ה-FFO ב-Q4 צמח בכ-13% לכ-165 מיל' ₪ לעומת כ-146 מיל' ₪ ב-4Q15 או 2.4% לכ-0.84 ₪ למניה. אנו רואים בחיוב את השלמת המיזוג של רג'נסי ואקווטי וואן ב-1 למרץ, המצביע על יישום אסטרטגיה של הורדת המינוף וירידה באחזקות בחברות נסחרות. אנו ממשיכים להמליץ קניה ומורידים את מ"י ל-43 ₪.



הפעילות בשוודיה ונורבגיה מאזנת את החולשה בפינלנד
ה-NOI של Citycon ירדה בכ-2.8% לעומת 4Q15, כתוצאה ממכירת נכסים, וה-NOI מנכסים זהים גדל בכ-0.7% ברבעון. תוצאות חזקות בשוודיה (כ-4.1% גידול ב-NOI מנכסים זהים) ותוצאות טובות בנורבגיה (כ-3.6% גידול ב-NOI מנכסים זהים) קוזזו על ידי תוצאות חלשות בפינלנד (כ-6.2% קיטון ב-NOI מנכסים זהים). Citycon משביחה את תיק הנכסים על ידי מכירת נכסים לא ליבתיים בשווי של כ-120 מיל' יורו ב-2016 והשקעה של מעל 320 מיל' יורו בשיפוץ נכסים קיימים.

רוסיה ממשיכה להעיב על תוצאות אטריום, אבל היציאה מהמיתון באופק
אטריום הציגה גידול של כ-1.8% ב-NOI (ללא רוסיה). החדשות הטובות היא של הביצועים של החברה ברוסיה משתפרים ויש קונצנזוס שרוסיה תצא ממיתון בשנה הבאה. אטריום ממשיכה לשפר את איכות הנכסים עם מכירת נכסים לא ליבתיים בשווי של כ-134 מיל' יורו ופיתוח נכסי מפתח בוורשה. החברה הציגה ירידה של כ-2.5% ב-FFO (ללא רוסיה) לכ-118 מיל' יורו לשנת 2016 בעיקר כתוצאה ממכירת נכסים.



צמיחה נאה של FCR למרות צמיחה נמוכה בשוק
First Capital Realty (FCR)הציגה גידול איתן של כ-2.2% מנכסים זהים ברבעון לעומת 4Q15. החברה הציגה צמיחה של כ-5% ב-FFO למניה כתוצאה מרכישות, כתוצאה מייזום וירידה בהוצאות מימון.



השלמת המיזוג רג'נסי-אקווטי וואן מהווה אבן דרך לשינוי בתיק הנכסים של גזית
לאחר המיזוג בין רג'נסי לאקווטי וואןב-1 למרץ גזית נשאר עם השקעהפיננסיתנזילהמאוד (אחזקהשל 13.2%ב REG-המהווה 25% מה-NAV). אנו מעריכים שהמהלך האסטרטגי יאפשר מימוש של אחזקותיה הציבורית תוך שימוש בתמורה להגדלת רכיב הנדל"ן הפרטי לכ-50% וירידה ברמת המינוף מיחסLTV של כ-62% ברמת הסולו לכ-50% בטווח הבינוני.המינוף כבר צפויה לרדת לכ-56% כתוצאה ממימוש מניות רג'נסי ו-FCR בחודש מרץ תמורת כ-1.2 מיליארד ₪.

יישום תכנית אסטרטגית מוצלח, ממשיכים להמליץ בקניה ומורידים את מ"י ל-43 ₪
אנו רואים בחיוב את השלמת המיזוג בין רג'נסי לאקווטי וואןהמצביע על יישום מוצלח של האסטרטגיה אשר מציף ערך לחברה דרך הורדת מינוף וגידול ברכיב הנדל"ן הפרטי. אנו מעריכים ששינויים אלו יתרמו להקטנת הדיסקאונט ל-NAV סחיר העומד על כ-12%. אנו מורידים את מחיר היעד מ-45 ₪ למניה לכ-43 ₪ עקב ירידת ה-NAV הסחיר כתוצאה מירידה בשווי הנכסים הסחירים והתחזקות השקל. אנו ממשיכים להמליץ על גזית בקניה עם מחיר יעד של כ-43 ₪ למניה, המייצג כ-14% אפסייד למחיר המניה בשוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il