TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CA Technologies מספקת שליטה טובה יותר על משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (פריווילגיים)



, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס, הכריזה על מהדורה חדשה של CA Identity Suite הכוללת אינטגרציה עם CA Privileged Access Manager לצורך שליטה על חשבונות של משתמשים בעלי הרשאות נרחבות (פריווילגיים), ואפשרויות פריסה חדשות וגמישות לצורך agility, מהירות, ושימוש קל בניהול זהויות ובקרת גישה, במטרה לחסוך זמן וכסף.
"טכנולוגיית ניהול זהויות וגישה נועדה להגן על העסק ועל יוזמותיו לשינוי דיגיטלי" אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של עסקי אבטחת המידע ב-CA. "המהדורה העדכנית של CA Identity Suite משפרת אבטחת מידע ו-time-to-value באמצעות שליטה על משתמשים פריווילגיים כדי לסייע בצמצום האיום מבפנים, וכן workflow templates מוכחים ואופציה ל-appliance וירטואלי חדש, כדי להאיץ את הפריסה באופן דרמטי. הדבר מאפשר ללקוחותינו למקד את זמנם ומשאביהם בבניית יישומים ושירותים חדשים, ולא בפריסה ואינטגרציה של תשתיות בסיסיות".
השילוב של CA Identity Suite עם CA Privileged Access Manager מוסיף למשתמשים פריווילגיים שכבה של אמצעי אבטחה ותאימות לתקנות. השילוב עונה על הצורך לתהליכי שליטה ונקודת מבט הוליסטית על הגישה של כל המשתמשים – משתמשים פריווילגיים ומשתמשים רגילים. באמצעות יכולות לניהול אישורי גישה, בקשות והקצאת משאבים, CA Identity Suite מסייעת להבטיח את כי "הרשאה מינימלית" (least privilege) חלה על משתמשים פריווילגיים ויש להם רק את הגישה הנדרשת לביצוע עבודתם. הדבר גם מסייע למנוע הונאות או פעולות שגויות תוך אפשרות לבדיקה של הפרדת תפקידים (segregation of duties) של משתמשים פריווילגיים, לגבי תפקידיהם, פעילותם והגישה שלהם.
"גרטנר מאמינה כי ערך משמעותי נגזר משילוב של טכנולוגיות PAM עם טכנולוגיות אחרות בפורטפוליו ה-IAM שלך. הזדמנות אחת ספציפית לשילוב כוללת PAM ו-Identity Governance and Administration (IGA) . פתרון PAM ו-IGA משולב מספק לארגונים בקרה, ניראות ושליטה מוגברות על כל חשבונות המשתמשים בסביבתם, דבר המסייע לצמצם את הפגיעויות כגון איום מבפנים" כותבת לורי רובינסון, אנליסטית בגרטנר, בדו"ח "אבטחת חשבונות פריווילגיים באמצעות שילוב של PAM ו-IGA". *
כלי פריסה חדשים כוללים appliance וירטואלי ומוכח, תרחישי משתמש מוגדרים מראש המספקים למשתמשי CA Identity Suite חוויית משתמש משופרת, ויכולת לעמוד בדרישות הולכות וגוברות לאבטחת מידע ולתאימות לתקנות, בעלות נמוכה יותר.
בסקר שנערך בקרב יותר מ-100 משתמשי CA Identity Suite, שבעים אחוזים מדווחים כי השימוש ב- CA Identity Suite צמצם עלויות ביותר מ -25 אחוזים. ** ה-appliance הווירטואלי החדש מפחית את העלויות עוד יותר, כאשר זמן ההתקנה והקונפיגורציה הופך מימים לדקות, כך שהפתרון עולה לאוויר מהר יותר כדי לתמוך בצרכים העסקיים ובתאימות לתקנות. ארגונים יכולים גם להמנע מעלויות גבוהות של רישוי תוכנה, חוזרות ונשנות, מאחר וה-appliance מספק דוגמאות מותקנות מראש של מערכת הפעלה, שרת יישומים ו-directory.
המהדורה האחרונה של CA Identity Suite כוללת את Deployment Xpress המכילה תרחישים מוגדרים מראש של שימוש הלקוחים ממאות פריסות. במקום לפתח תרחישי ניהול זהויות מאפס, תרחישי השימוש ה"ארוזים" עונים על מרבית צרכי הלקוחות לשירותי ניהול זהויות הנפרסים בקלות ובמהירות ברחבי הארגון. קביעת קונפיגורציה שעשויה לקחת שבועות עם פתרונות אחרים יכולה להיעשות בתוך מספר ימים באמצעות CA Identity Suite, גם אם הלקוחות רוצים לעשות התאמה אישית לגבי ה-workflow או ה-branding של האישור.



אודות CA Technologies
CA Technologies (נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il