TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת EverCompliant גייסה 9.5 מיליון דולר


רון טייכר, מנכ"ל EverCompliant.
סבב הגיוס - בהובלת Arbor Ventures ובהשתתפות משקיעים קיימים - יהווה את חוד החנית בהתרחבותה של חברת מודיעין הסייבר

חברת מודיעין הסייבר EverCompliant, חלוצה ומובילה של תחום ה-הגילוי והמניעה של הלבנת עסקאות מקוונות, הודיעה היום על השלמת גיוס של 9.5 מיליון דולר בסבב ראשון. את הסבב הובילה Arbor Ventures והוא כלל את המשקיעים הקיימים כרמל ונצ'רס, StarFarm Ventures ו-Nyca Partners. בעקבות ההשקעה, הצטרפה מליסה גוזי מ-Arbor Ventures לדירקטוריון של EverCompliant.
הכספים ישמשו למימון המשך הצמיחה של החברה, לרבות הקמת משרד באסיה בשנת 2017, התרחבות נוספת בארה"ב ובמדינות אירופה, והרחבת פעילויות המו"פ של החברה. חברת EverCompliant תוכל עתה להרחיב את טכנולוגיית מודיעין הסייבר שלה - תוך מינוף הצלחתה בתחום מניעת הלבנת העסקאות - כדי לסייע לבנקים ומוסדות פיננסיים אחרים בעזרת היצע נרחב יותר של פתרונות ממוחשבים ויעילים.
הלבנת עסקאות מקוונות מהווה איום של ממש על ענף התשלומים המודרני - עבריינים מנצלים את סביבות התשלומים הקיימות ומעבירים דרכן עסקאות באמצעות חשבונות מסחר מקוון לגיטימיים. הלבנת עסקאות מקוונות היא הלבנת הכספים של העידן הדיגיטלי, והיא מתבססת על העיקרון של הסתרת המקורות האמיתיים של הכספים ו/או העסקאות. המחקר של EverCompliant מזהה כ-2 מיליון סוחרים בלתי רשומים בארה"ב לבדה, דבר המדגיש את היקף בעיית ההונאה עבור ענף התשלומים - שלעתים קרובות אינו מודע לבעיה עד שהדבר מאוחר מדי.
"עם התפתחות המסחר המקוון, הלבנת כספים לבשה צורה חדשה, דיגיטלית. מגיפה מקוונת זו הנה מהירה בהרבה, נגישה בהרבה, וקשה הרבה יותר לגילוי. הדבר המדאיג ביותר הוא שתופעת הלבנת העסקאות המקוונות מתרחבת בקצב מסחרר , תחת אפם של כל הרגולטורים ברחבי העולם", כך אמר רון טייכר, מנכ"ל EverCompliant. "הצבעת האמון שקיבלנו מ-Arbor Ventures ומן השותפים האחרים שלנו תאפשר לנו להגשים את החזון שלנו. ביחד נוכל לזהות ולעצור את הפושעים מלממן את הפעילות העבריינית שלהם באמצעות הלבנת כספים בעולם הדיגיטלי".
כפתרון היחיד בתחום מודיעין הסייבר המיועד לגלות ולמנוע הלבנת עסקאות, EverCompliant מתבססת על הצלחתה בבנקים גדולים באירופה, אסיה וצפון אמריקה כדי לסייע להילחם בהונאות מסחר מקוונות. בנוסף לכך, פיתרון ה"תוכנה כשירות" (SaaS) של החברה, MerchantView™, רשם אבן דרך בתחום על ידי כך שהפך לפיתרון הראשון והיחיד המגלה הפרות תוכן והלבנת עסקאות מקוונות המתבצעות באמצעות אפליקציות מובייל.
"כחלוצים בתחום הגילוי והמניעה של הלבנת עסקאות, אנחנו כבר יכולים להבחין ביעילות של הגישה של EverCompliant ואנחנו נלהבים מהשותפות איתם, שנועדה להביא את הטכנולוגיה של החברה לשוק רחב יותר", כך אמרה מליסה גוזי, שותפה מנהלת ב-Arbor Ventures. "הצוות המוכשר של חברת EverCompliant ממשיך לפתח טכנולוגיה המגינה כבר היום על כמה מהמוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר בעולם מלקשור את עצמם עם פעילויות אסורות, העלולות לפגוע בשם המותג שלהן, ועל ידי כך חוסכת להם כסף רב ונזק לשמם הטוב".

אודות EverCompliant:
חברת EverCompliant הינה חלוצה ומובילה ענפית בתחום הגילוי והמניעה של הלבנת עסקאות מקוונות. מוצר הדגל של החברה, MerchantView™, הוא הפיתרון הייעודי היחיד בשוק שפותח במקור על מנת לגלות ולמנוע הלבנת עסקאות מקוונות. MerchantView מיישם טכנולוגיה ייחודית של החברה בתחום מודיעין הסייבר כדי לזהות סוחרים בלתי ידועים וסמויים המעבירים עסקאות דרך אתרים המתיימרים להוות חנויות מקוונות לגיטימיות. הדיוק, השקיפות והיכולת של הטכנולוגיה לחשוף רשתות מסחר וסוחרים סמויים מבדלת אותה מפלטפורמות מתחרות. הטכנולוגיה של EverCompliant אומצה על ידי מוסדות פיננסיים גדולים וספקי שירותי תשלומים גדולים בארה"ב ,אסיה, ואירופה... לחברה משרדים בתל אביב ובניו יורק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il