TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיגוס מרחיבה פעילותה באירופה


מדיגוס
ביצוע פרוצדורה חייה מדגישה את קלות השימוש במערכת ה-MUSE על ידי גסטרו-אנטרולוגים מובילים בגרמניה
מדיגוס, חברה ציבורית הנסחרת בתל אביב ובנסדא"ק, המתמחה בפיתוח מיכשור רפואי אנדו-כירורגי זעיר פולשני וחברה מובילה בתחום טכנולוגיית מיקרו-ראיה ישירה מודיעה היום על השלמת פרוצדורה חייה תוך שימוש במערכת ה-MUSE של החברה. הפרוצדורה התבצעה במהלך כנס אירופאי רב משתתפים, Endo-Update על ידי שני רופאים מפורסמים: פרופסור הלמוט מסמן (מנהל קליניקה לגסטרו-אנטרולוגיה בעיר אוגסבורג) ופרופסור הורסט נויהאוס (ראש מחלקת גסטרו-אנטרולוגיה בבית חולים בדיסלדורף). הפרוצדורה בוצעה בגבר בן 34 הסובל מסימפטומים של מחלת ה-GERD שניתוח אינו פתרון למצבו הנוכחי.
פרופסור הלמוט מסמן אומר: "מערכת ה-MUSE נותנת מענה ארוך טווח לטיפול במחלת ה-GERD תוך שהיא מהווה פתרון אמיתי שבין טיפול תרופתי וניתוח פולשני. הטיפול כאן הוא לחלק האנטומי של ה-GERD והדבר נותן לחולים הקלה לטווח ארוך מהסימפטומים הבעייתיים על ידי פרוצדורה ידידותית לחולה וכך הוא יכול לחזור לפעילות השגרתית תוך מספר שבועות".
מערכת ה-MUSE משלבת בין החידושים האחרונים בתחום המיקרו-ראיה, אולטרא סאונד ויכולות שידוך בניתוח והכל בפלטפורמה אחת המאפשרת לרופא אחד לבצע טיפול טראנס-אוראלי לטיפול ב-GERD. למערכת הזו יש פוטנציאל לשפר את איכות החיים של חולים רבים הסובלים ממחלת ה-GERD על ידי טיפול בשורש המחלה ולא רק בהקלת הסימפטומים שלפעמים עומד בניגוד לשיטות טיפול תרופתיות.
פרוספור נויהאוס אומר: "אני מרוצה מהיכולת שלנו להציג לקהילת הגסטרו-אנטרולוגים ולקהילית האנדוסקופיה האירופאית את היתרונות הקליניים של ה-MUSE לחולים בהשוואה לטכנולוגיות פולשניות אחרות. פרוצדורה זו מתקבלת טוב באופן כללי על ידי רוב החולים ואפשר לחזור עליה במידת הצורך, דבר שהוא בעל ערך לחולים הסובלים מ-GERD קשה".
מחלת ה-GERD היא מחלה שכיחה ויקרה בגרמניה והיא מחמירה עם עליית גיל החולה. במחקר שכלל 7000 חולים התגלו כ-14% מחולים כסובלים מסימפטומים מתונים וכ-4% מסימפטומים חמורים. לפיכך, תופעת ה-Reflux (החזר תום ושטי) היא בעלת חשיבות בטיפול בבריאות הציבור. עוד התברר כי כ-61% מהחולים חוו ירידה בכושר העבודה שלהם כתוצאה מהמחלה הזו.


כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס אומר:" למחלת ה-GERD יכולה להיות השפעה רבה על איכות חיי החולים. המערכת של מדיגוס היא בעלת פוטנציאל משמעותי להציע פתרון לחולים רבים הסובלים מהמחלה הזו בגרמניה וברחבי העולם. יש לנו הכבוד לעבוד עם שני הפרופסורים, מסמן ונויהאוס ואנחנו מודים להם על העלאת המודעות לטכנולוגיה שלנו בקהיליית האנדוסקופיה".

אודות מדיגוס
מדיגוס הינה חברת מכשור רפואי, המתמחה בפיתוח מכשור רפואי לפרוצדורות אנדו-כירורגיות זעיר פולשניות (minimally-invasive) ופתרונות הדמיה חדשניים. מדיגוס הינה פורצת דרך בפיתוח מערכת ה MUSE™ ,מערכת אנדוסקופית ייחודית לטיפול בצרבת כרונית או ריפלוקס ((GERD - Gastroesophageal Reflux Disease, אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם המערבי כיום. כמומחית במכשור אנדוסקופי זעיר, מדיגוס פיתחה מצלמות וידאו המצוידות בחיישן הדמיה המתאימות ליישומים רפואיים ותעשייתיים. החל מינואר 2016 נמצאת החברה בשלב המסחור של פעילותה לאחר שקבלה אישור לשיפוי רפואי זאת במקביל לגידול בפעילות מסחרית באיטליה, גרמניה וסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il