TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנלייט אנרגיה: מצגת לשוק ההון


המיועדת לצורך פגישות ומצגות מול משקיעים בשוק ההון. מצגת זו ממוקדת בעיקרה בהצגת נושאים פרטניים ופרויקטים ספציפיים המצויים בתהליכי פיתוח/לפני הקמה.
כפי שיובהר להלן, המצגת עשויה לכלול מידע נוסף (בהיקפים לא מהותיים) שלא הובא בדיווחים שפרסמה החברה לציבור עד כה וכן כוללת נתונים ומידע שאופן הצגתם ועיבודם במצגת, שונים מהאופן שבו הוצג המידע בדיווחים שפרסמה החברה לציבור (הצגות גראפיות, טבלאיות, דיאגרמות וכיו"ב), ומשכך ולמען הזהירות, מצורף העתק מן המצגת.

מצגת זו מהווה הצגה עקרונית של החברה/פרוייקטי החברה ואינה מהווה הצעה להשקעה או לרכישת ניירות ערך של החברה ובפרט אינה מהווה "הצעה לציבור". כמו כן המצגת כוללת מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968 ("מידע צופה פני עתיד"), הכולל, בין היתר, תחזיות, הערכות, אומדנים ומידע אחר המתייחסים לאירועים ועניינים עתידיים, שמידת התממשותם אינה ודאית ואינה בשליטתה של החברה בלבד. המידע הכלול במצגת וכל מידע אחר שיימסר בקשר עמה, אם בכלל, מוצג למטרות הנוחות בלבד, ואינו ממצה את מלוא הנתונים אודות החברה ופעילותה. המצגת לא נועדה להחליף את הצורך בעיון בדוחות התקופתיים או הרבעוניים/מיידיים של החברה.

העובדות והנתונים העיקריים ששימשו בסיס למידע זה, הינם עובדות ונתונים בנוגע למצב הנוכחי של החברה ועסקיה, הערכות הנהלה עדכניות, עובדות ונתונים בנוגע למצב הנוכחי של תחומי הפעילות בהם פועלת החברה באזורי פעילותה, ועובדות ונתונים מאקרו כלכליים, והכול כפי שידועים לחברה במועד הכנת מצגת זו, ובכלל זה נתונים ופרסומים סטטיסטיים וציבוריים שפורסמו על ידי גופים ורשויות שונות, אשר תוכנם לא נבדק על ידי החברה באופן עצמאי ולפיכך החברה אינה אחראית לנכונותם.

המידע הצופה פני עתיד הכלול במצגת עשוי שלא להתממש, כולו או חלקו או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, או יכול שיושפע מגורמים אשר לא ניתן להעריכם מראש, ואשר אינם בשליטתה של החברה, לרבות עקב שינוי הקשור לגורמי הסיכון המאפיינים את פעילות החברה וכן מהתפתחויות בסביבה הכלכלית ובגורמים החיצוניים המשפיעים על החברה.

להסרת ספק מובהר, כי החברה אינה מתחייבת לעדכן ו/או לשנות את המידע הכלול במצגת על מנת שישקפו אירועים ו/או נסיבות שיחולו לאחר מועד עריכת המצגת.

התייחסות לגוף המצגת:

כפי שצוין לעיל, המצגת כוללת נתונים והערכות של הנהלת החברה אשר מבוססים במידה מסוימת על מקורות חיצוניים (המצוינים במצגת) אשר תוכנם לא נבדק באופן עצמאי על ידי החברה ולפיכך החברה אינה אחראית לנכונותם, לרבות מידע ביחס לשוק האנרגיה המתחדשת בישראל ובעולם, מידע אודות תמורות והתפתחויות בשווקי פעילותה של החברה, התפתחויות רגולטוריות, מחקרים כלכליים אובייקטיבים ביחס לשווקי פעילותה של החברה וכיו"ב. לעניין זה ראה בפרט המידע הכלול בשקפים מספר 6-8. מקור המידע הכלול במצגת הינו בעיקר פרסומים שונים והיכרות של מנהלי החברה את השוק בו החברה פועלת.

במסגרת זו, כללה הנהלת החברה הצהרות ותחזיות ביחס לחוזקות שווקי פעילותה, לרבות הצהרות הנהלה ביחס לראי פעילותה. יובהר כי מדובר על הצהרות המבוססות על עמדת הנהלת החברה ותפיסתה העסקית.

כמו כן, במסגרת מצגת זו, כללה החברה מספר מתודולוגיות פוטנציאליות לבחינת ערכי פרויקטי החברה ותוצאותיהם, לרבות ביחס לניתוח תזרימי פרויקטים מסוימים; לעניין זה ראה בפרט שקפים 9, 14. המתודולוגיות כאמור מתבססות הערכות פנימיות בלבד ומשקפות נקודת התייחסות פרטנית, אשר אינה מהווה מהווים הערכה פורמאלית או מצג מחייב ביחס לעמדת הנהלת החברה או בעלי מניותיה. המתודולוגיות כאמור, מבוססות גם על פרסומים ו/או מחקרים שונים עצמאיים אשר פורסמו בשווקי פעילותה של החברה. עם זאת, מובאות המתודולוגיות כאמור כאינדיקציה כללית ונקודת מבט אפשרית לקוראי מצגת זו ומשקיעי החברה ככלל.

כמו כן, ייתכן והמצגת כוללת נתונים ומידע מסוים אשר לא הוצגו בפרסומים של החברה לציבור, אשר אופן הצגתם ועיבודם ו/או אשר הדגש עליהם במצגת שונה מהאופן בו הוצגו לציבור בפרסומי החברה, או שמאגדת מידע אשר נכלל בנפרד במקומות שונים בדיווחיה השונים של החברה. האמור במצגת בכל הקשור לניתוח הפעילות של החברה הינו תמצית בלבד, ועל מנת לקבל תמונה מלאה של פעילות החברה ושל הסיכונים עמם מתמודדת החברה, יש לעיין בדיווחים המלאים לרשות ניירות ערך ולבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ.
לעניין גם זה ראה:

שקפים 5,9 - הכוללים הצגה גראפית, עיבוד ואיחוד של נתונים אשר הוצגו בדיווחי החברה, למען נוחות הקריאה. הנתונים מוצגים באופן גרפי ו/או טבלאי, תוך התייחסות פרטנית, לרבות בהערות שוליים, לאופן ההצגה והניתוח שביצעה החברה.

שקפים 10-13 - כוללים נתונים חזויים בדבר פרויקטים של החברה, לרבות נתונים כלכליים ונתונים עיקריים אודות פרויקטים שונים של החברה. הנתונים כאמור הוצגו באופנים שונים לציבור במסגרת דיווחי החברה ומעובדים באופן גרפי למען נוחות העיון, ביחס לדיווחי החברה. למען הסדר הטוב, יובהר כי חלק מן הפרמטרים המובאים מהווים נתונים חזויים בלבד, הכפופים לתוצאות כל פרויקט בנפרד. הנתונים אינם וודאיים ומהווים "מידע צופה פני עתיד" בחלקו, בין היתר בשים לב לפרויקטים אשר רמת התממשותם אינה מוחלטת.

קישור להודעת החברה והמצגת באתר מאיה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il