TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע השלימה את רכישת אקטביס ג'נריקס


הרכישה מחזקת את האסטרטגיה העסקית של טבע ופותחת אפשרויות חדשות לחברה הן בתחום הגנריקה והן בתחום תרופות המקור; בעקבות הרכישה, משרתת טבע 250 מיליון איש מדי יום
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיעו היום כי טבע השלימה את רכישת עסקי הגנריקה של אלרגן .

הרכישה האסטרטגית מאחדת שתי חברות גלובליות מובילות בתחום הגנריקה, המשלימות זו את זו ביכולות מחקר ופיתוח, פורטפוליו וצבר מוצרים, פרישה גיאוגרפית, תשתיות שרשרת אספקה וייצור וגם תרבויות. התוצאה היא טבע חזקה ותחרותית יותר, הממוצבת לממש את ההזדמנויות הטמונות בענף הגנרי האטרקטיבי הן בארה"ב והן בעולם כולו. בעקבות הרכישה תוכל טבע לספק לעשרות מיליוני אנשים נוספים וביותר אזורים בעולם תרופות באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים התחרותיים ביותר, תוך שהיא מייצרת ערך רב למטופלים, למערכות בריאות ולמשקיעים ברחבי העולם.

"הרכישה של אקטביס ג'נריקס מתרחשת בתקופה בה טבע חזקה מתמיד, בעסקי הגנריקה ותרופות המקור כאחד", אמר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע. "באמצעות רכישת אקטביס ג'נריקס אנו בונים טבע חדשה עם בסיס איתן, פרופיל פיננסי משודרג, ומקורות הכנסות ורווח מגוונים יותר. אלו מגובים במנועי פיתוח של מוצרים הן בתחום הגנרי והן בתחום תרופות המקור. תשתית זו תניב צמיחה רב-שנתית בשורה העליונה והתחתונה ותזרים מזומנים משמעותי".

מר ויגודמן הוסיף, "אנחנו משוכנעים שנוכל לממש את הסינרגיות הצפויות בין החברות ואת יצירת הערך הגלומה ברכישה לטובת בעלי מניותינו, וכן לבצע אינטגרציה מהירה של אקטביס ג'נריקס לתוך טבע. כתוצאה מהפרופיל הפיננסי המשודרג שלנו בעקבות העסקה, אנו נהיה בעמדה טובה יותר בכדי להפיק את המיטב מיכולות המחקר והפיתוח של טבע על מנת לתמוך בצמיחה בהכנסות ולהרחיב את הפורטפוליו שלנו בכל תחומי פעילותינו. תזרים המזומנים החזק של החברה המאוחדת יאפשר הפחתה מהירה של החוב הפיננסי שלנו ויצירת משאבים שיאפשרו לנו לחזק את צבר ופורטפוליו המוצרים הייחודיים ולשפר את התשואה לבעלי המניות".

לאחר הרכישה, בארה"ב יש לנו כ-338 מוצרים הממתינים לאישור FDA(ANDA), כולל כ-115 מוצרים שבהם יש לנו הזדמנות להגשה ראשונה (First to File). באירופה, לאחר השלמת העסקה, צבר המוצרים בפיתוח הצפוי לטבע יאפשר מעל 5,000 השקות בכלל האזור, ובשווקים הצומחים (הכוללים את אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית, המזה"ת, רוסיה וחבר המדינות), יש כיום כ-613 מוצרים הממתינים לאישור. בסך הכול, אנו מתכננים השקות של כ-1,500 מוצרים גנריים ברחבי העולם במהלך 2017.

מוצריה של טבע אחראים לחיסכון של כ- 215 מיליארד דולר למערכת הבריאות בארה"ב בעשור האחרון. סכום זה צפוי לגדול ואף להאיץ בעקבות הרכישה.

"לטבע יש כעת כמה מהנכסים, היכולות ואנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשייה. מוטלת עלינו אחריות ברורה לתרגם את החוזקות הללו לתוצאות בעלות משמעות עבור המטופלים, הלקוחות והקהילות שאנו משרתים, ולבעלי המניות שלנו", אמר סיגי אולפסון, נשיא ומנכ"ל קבוצת התרופות הגנריות הגלובלית של טבע. "אנו מקדמים בברכה את העמיתים החדשים שלנו מאקטביס ג'נריקס, ביניהם מדענים ומנהלים עסקיים רבים מהשורה הראשונה".

הרחבת הפריסה המסחרית הגלובלית

רכישת אקטביס ג'נריקס על ידי טבע יוצרת הזדמנויות מסחריות בינלאומיותבשווקים בינלאומיים ומרחיבה משמעותית את הפריסה הגלובלית של צוותי המכירות ופלטפורמות המו"פ של החברה. עם השלמת הרכישה, אנחנו מציעים גישה לארון התרופות הגדול בעולם, עם יותר מ-1,800 סוגי תרופות ו-16,000 מוצרים. יש לנו נוכחות מסחרית בכ-80 שווקים, כולל מקום בשלישיה המובילה ביותר מ-40 מהם ועמדת מובילות בכול השווקים הגלובליים המרכזיים.



דגשים פיננסיים

טבע מצפה להשיג סינרגיות בעלויות וחיסכון במסים בסכום של כ- 1.4 מיליארד דולר בכל שנה עד סוף 2019, שיושגו על ידי ניצול יתרון לגודל, ומניעת כפילויות וחוסר יעילות.

אלרגן קיבלה סכום של 33.43 מיליארד דולר במזומן וכ- 100 מיליון מניות של טבע.

צוות מנהיגות גלובלי חזק ועובדים בעלי ניסיון נרחב בכל תחומי העסק

בין שתי החברות קיימת התאמה חזקה באסטרטגיה ובתרבות ארגונית, וטבע תתמקד במינוף היכולות האנושיות בשני הארגונים. ההנהלה הבכירה המורחבת של החברה המאוחדת מורכבת ממנהיגים של טבע ושל אקטביס ג'נריקס. המבנה הארגוני מיועד להפיק את המיטב מהיכולות האנושיות שבשני הארגונים, ולהבטיח שהחברה החדשה תמנף את טביעת הרגל המסחרית שלה ואת המיצוב התחרותי המובהק שלה כמובילה עולמית בתחום הגנריקה. מבנה ההנהלה החדש יפעל כבר ביום הראשון שלאחר סגירת הרכישה, כך שהחברה תוכל לחתור מייד למקסם את צמיחתה בכל תחומי הפעילות העסקית שלה ברחבי העולם.

אינטגרציה ומוכנות תפעולית

מאז ההכרזה על הרכישה ביולי 2015, צוותי האינטגרציה בטבע ובאקטביסג'נריקס השקיעו מאמצים רבים בתכנון האינטגרציה של שתי החברות כדי להבטיח שהחברה המאוחדת תהיה מוכנה לפעילות מלאה מיד לאחר סגירת העסקה. כתוצאה מפעולות ההכנה, תוכל טבע להתחיל ולהפיק את יתרונות הרכישה שלאקטביס ג'נריקס ללא כל עיכוב.

"היכולת שלנו לסגור בהצלחה עסקה בקנה מידה עצום כזה, ולהיות פעילים באופן מלא כבר מהיום הראשון, היא עדות נהדרת לעבודת ההכנה שהושלמה על ידי צוותי תכנון האינטגרציה בשתי החברות", אמר ריצ'רד דניאל, מנהל האינטגרציה בטבע. "היעד העיקרי שלנו לאורך תהליך האינטגרציה היה ההמשכיות העסקית. כפועל יוצא של פעולות ההכנה יוכלו המנהלים והעמיתים שלנו לבנות באופן מיידי עלהתשתית הפיננסית האיתנה, המשמעת התפעולית והיצע המוצרים המגוון של טבע על מנת להמשיך ולשפר את ביצועינו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il