TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע קיבלה מכתב תשובה מלא לבקשת ה-NDA עבור SD-809 לטיפול בכוריאה הנלווית למחלת ההנטינגטון


מחלת ההנטינגטון היא מחלה ניוונית נדירה וחשוכת מרפא, הנגרמת ממותם של תאי עצב במוח, הפוגעת באחד מתוך 7,000 עד 10,000 איש בעולם המערבי.
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE ו-TASE: TEVA) הודיעה היום כי התקבל מכתב תשובה מלא (CRL) ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) בנוגע לבקשה לתרופה חדשה (NDA) עבור טבליות SD-809 (deutetrabenazine) לטיפול בכוריאה (מחולית) הנלווית למחלת ההנטינגטון (HD). זהו הטיפול הראשון המבוסס על טכנולוגיית דאוטריום הנבחן על ידי ה- FDA. ה- FDA ביקש מטבע לבחון את רמות הדם של מטבוליטים מסוימים. מטבוליטים אלה אינם חדשים והנם זהים לאלו אשר נראו בקרב אלו הלוקחים tetrabenazine או deutetrabenazine. לא נתבקשו ניסויים קליניים חדשים.

"טבע תמשיך לעבוד בצמוד עם ה-FDA בכדי להביא לשוק את SD-809 בהקדם האפשרי", אמר ד"ר מייקל היידן, נשיא המו"פ הגלובלי והמדען הראשי של טבע. "אנו יודעים כי אנשים רבים בקהילת ההנטיגטון ממתינים לתרופה חדשה זו. אנו מבינים כי ישנן אופציות טיפול מוגבלות מאוד למטופלי מחלת ההנטינגטון ובני משפחותיהם, ולכן אנו מאיצים את תהליך הניתוח המחודש אשר נתבקשנו לבצע. אנו מתכוונים להגיש את תשובתנו למכתב זה במהלך הרבעון השלישי של 2016".

מחלת ההנטינגטון היא מחלה ניוונית נדירה וחשוכת מרפא, הנגרמת ממותם של תאי עצב במוח, הפוגעת באחד מתוך 7,000 עד 10,000 איש בעולם המערבי. כוריאה (מחולית) – עוויתות א-נורמליות בלתי רצוניות – הינה אחת הסממנים הבולטים של המחלה, ומתרחשת בקרב כ- 90% מהמטופלים בשלב כלשהו במסלול המחלה שלהם.

בנוסף למחלת ההנטינגטון, טבע ממשיכה בתכניות הפיתוח של SD-809 לטיפול בחולים עם דיסקינזיה מאוחרת (TD) ותסמונת טורט (TS). בימים אלה עורכת טבע ניסוי יעילות ובטיחות שלב 3 במטופלים הסובלים מדיסקינזיה מאוחרת בינונית עד חריפה הנקרא AIM-TD (Addressing Involuntary Movements in Tardive Dyskinesia - טיפול בתנועות בלתי רצוניות בדיסקינזיה מאוחרת) ומצפה לקבל נתונים נוספים מניסוי זה בהמשך 2016, עם הגשה רגולטורית לאחר מכן, כפי שתוכנן. בנוסף, SD-809 קיבלה מעמד של תרופת יתום לטיפול בילדים (המוגדרים כך עד 16) הסובלים מתסמונת טורט, ובימים אלה מתבצעת הערכה נוספת של SD-809 לטיפול בעוויתות בלתי רצוניות ("טיקים") הנלוות לתסמונת טורט.

אודות טבליות SD-809 (deutetrabenazine)
SD-809 (deutetrabenazine) הוא מולקולה קטנה ניסיונית הניתנת דרך הפה ומעכבת את ספיגת Vesicular Monoamine 2 Transporter, או VMAT2. SD-809 נמצאת בפיתוח לטיפול בכוריאה (מחולית) הנלווית למחלת הנטינגטון. התרופה בפיתוח קיבלה התוויה של תרופת יתום לטיפול במחלת ההנטינגטון מידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). טבע חוקרת גם את פוטנציאל השימוש בתרופה זו לטיפול בדיסקינזיה מאוחרת, שה-FDA העניק לו סיווג של "טיפול פורץ דרך", ולטיפול בעוויתות בלתי רצוניות ("טיקים") הנלוות לתסמונת טורט, שה-FDA העניק לו מעמד של תרופת יתום לטיפול בילדים. SD-809 מבוסס על טכנולוגיית הדאוטריום של טבע.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il