TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע מודיעה על השקת הגרסה הגנרית של CAMPRAL® בארצות הברית


טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הודיעה היום על השקת הגרסה הגנרית של טבליות CAMPRAL® בשחרור מושהה במינון 333 מ"ג בארצות הברית.
טבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה משמשות לטיפול תחזוקתי בהימנעות מאלכוהול בקרב מטופלים המכורים לאלכוהול, שכבר מתנזרים מאלכוהול בתחילת הטיפול. הטיפול בטבליות Acamprosate Calciumבשחרור מושהה עוזר למטופלים להמשיך להימנע מצריכת אלכוהול רק כאשר הוא נלווה לתוכנית טיפול הכוללת ייעוץ ותמיכה רגשית.

כחלק ממחויבותה לחיזוק הפעילות העסקית הגנרית, ממשיכה טבע להשקיע במוצרים גנריים חדשים באיכות גבוהה. עם יותר מ-375 תרופות גנריות זמינות, טבע היא בעלת הפורטפוליו הגדול ביותר בשוק של מוצרים גנריים באישור ה-FDA.

המכירות השנתיות של טבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה בארצות הברית הגיעו לסך של כ-14 מיליון דולר, על פי נתוני ה-IMS נכון לדצמבר 2015.

אודות טבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה
ההתוויה של טבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה היא לטיפול תחזוקתי בהימנעות מאלכוהול בקרב מטופלים המכורים לאלכוהול, שכבר מתנזרים מאלכוהול בתחילת הטיפול. הטיפול בטבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה צריך להיות חלק מתכנית פיקוח מקיפה הכוללת תמיכה פסיכולוגית וסוציאלית.
יעילות הטיפול ב-Acamprosate Calcium לעידוד התנזרות לא הוכחה בקרב מטופלים שלא עברו גמילה ולא הגיעו למצב של התנזרות מאלכוהול לפני תחילת הטיפול בטבליות Acamprosate Calcium בשחרור מושהה. יעילות הטיפול ב-Acamprosate Calcium לעידוד התנזרות מאלכוהול בקרב אנשים המכורים למספר חומרים שונים טרם נבדקה במלואה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il