TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוונד מתרחבת לדרום אסיה


חתמה על הסכמי הפצה בהודו, בנגלדש וסרי-לנקה
מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי חתמה עם חברת Learning Organized LLC על הסכם הפצה בלעדי של תרופת ה- NexoBrid® בהודו, בנגלדש וסרי לנקה.
ה- NexoBrid® משמשת להסרת רקמות עור פגועות בחולים עם כוויות מדרגה בינונית וקשה, וקיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל ובארגנטינה.
ההסכם מצטרף להסכמי הפצה נוספים שנחתמו באמריקה הלטינית, באסיה ובחבר המדינות, כחלק מאסטרטגיית החברה להרחבת פעילות שיווק ה-NexoBrid לחולים ברחבי העולם.
"אנו שמחים במיוחד על הסכם ההפצה שנחתם, היות שעל פי מחקרי שוק בהודו לבדה ישנם למעלה מ-400 אלף פגועי כוויות מאושפזים מדי שנה, ומספר החולים המאושפזים צפוי להמשיך לגדול בכ-7% בשנה", מסר גל כהן, נשיא ומנכ"ל מדיוונד. "טיפול מיטבי במספר כה רב של חולים אינו מתאפשר כיום לאור קיבולת מוגבלת של חדרי ניתוח ומנתחים. ה-NexoBrid עשוי להוות בשורה לחולים אלה, היות והוא מסיר רקמות עור פגועות באופן מהיר, יעיל ולא כירורגי, ובכך מאפשר להקטין סיבוכים".
נשיא האיגוד הבינלאומי לכוויות (ISBI), ד"ר ראג'יב אהוג'ה (Rajeev B. Ahuja), ציין כי "מומחי הטיפול בכוויות נרגשים מכך שה-NexoBrid תהיה זמינה לנפגעי כוויות בהודו. כחוקר במספר ניסויים קליניים בנקסובריד, לרבות ניסוי שלב III האחרון, נוכחתי במו עיני ביכולת של הנקסובריד להסיר באופן יעיל רקמות פגועות תוך שמירה על הרקמות הבריאות. המוצר החדשני הזה מאפשר אבחון מדויק של חומרת הכוויה תוך זמן קצר ומצמצם את הצורך בניתוח, דבר משמעותי ביותר בהתחשב בשכיחות הגבוהה של נפגעי כוויות מאושפזים בהודו. המשימה של איגוד הכוויות הבינלאומי במהלך כהונתי כנשיא האיגוד, היא להנחות ולהוביל את נושא הטיפול בכוויות במדינות מתפתחות. דרישת מפתח אחת להשגת מטרה זו, היא לפתח קווים מנחים לטיפול בכוויות במדינות בעלות משאבים מצומצמים, תוך הישענות על המלצות המבוססות על תוצאות קליניות מוכחות. אני מאמין שהנקסובריד עשוי להיות מרכיב חשוב שיסייע לנו בהשגת המטרה שלנו".
"בניסויים קליניים בינלאומיים קודמים בנקסובריד, טיפלנו בכ-70 פגועי כוויות קשות בהודו. כתוצאה מכך, מספר מומחים מובילים לכוויות בהודו כבר רכשו ניסיון בטיפול בתרופה וישמחו לשוב ולטפל בחולים באמצעי מתקדם ולא פולשני כמו נקסובריד ", סיכם גל כהן.
שיווק ה-NexoBrid בהודו, בנגלדש וסרי לנקה צפוי להתחיל לאחר קבלת האישורים הרגולטורים המתאימים בכל מדינה.
צילום: אילן בשור


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il