TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלנוס סיפקה לרדקום קו אשראי של 2.5 מיליון דולר


בקרן ההלוואות פלנוס התרשמו מהנהלת החברה ומהתמיכה של משקיעיה בתהליך חזרתה לצמיחה. מנכ"ל רדקום: קו האשראי שהועמד לרשותנו איפשר לנו ליישם את המפנה
פלנוס, קרן ההלוואות לחברות טכנולוגיה מקבוצת ויולה פרטנרס, סיפקה קו אשראי של 2.5 מיליון דולר לחברת רדקום (RADCOM), ספקית מובילה של פתרונות לניטור ובדיקה של רשתות תקשורת, הנסחרת בבורסות תל-אביב ונאסד"ק (סימול: RDCM). אחד המוצרים הבולטים של רדקום הוא אומני-קיו (Omni-Q), המציע שילוב אפקטיבי של בקרת איכות, איתור וטיפול בבעיות, יחד עם ניתוח מידע מעמיק ומתקדם.

לי-בת נלסון, שותפה כללית בפלנוס, אמרה: "אנחנו שמחים לצרף את רדקום לפורטפוליו של פלנוס. התרשמנו מאוד מההנהלה של רדקום, שהובילה את החברה בתקופה מרובת אתגרים ויישמה אסטרטגיה שהחזירה את החברה למסלול של צמיחה. התרשמנו מאוד גם מהתמיכה האיתנה בחברה מצד המשקיעים בה, ובראשם זוהר זיסאפל".

דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום, אמר: "קו אשראי שהעמידה פלנוס הוא בעל חשיבות אסטרטגית ומהווה את השלב האחרון בתוכנית מפנה שיישמנו בשני הרבעונים האחרונים – תוכנית שהשיבה את החברה לצמיחה. קו האשראי של פלנוס, יחד עם הנפקה פרטית בהיקף של 2.5 מיליון דולר שבוצעה מוקדם יותר השנה, מספקים את ההון הדרוש לנו להמשך יישום האסטרטגיות שיובליו את החברה לקפיצת המדרגה הבאה. אנחנו מודים לקרן פלנוס על הבעת האמון ורואים בה שותף אמיתי לטווח ארוך".

פלנוס, מקבוצת ויולה פרטנרס, היא קרן הלוואות לחברות טכנולוגיה (Venture Lending), המעמידה לרשות חברות קווי אשראי והלוואות. הקרן מנהלת נכסים בהיקף למעלה מ-300 מיליון דולר ומגובה ע"י המוסדות הפיננסיים המובילים בישראל ומשקיעים מחו"ל. עד היום, סיפקה פלנוס לחברות הפורטפוליו שלה קווי אשראי בהיקף של 200 מיליון דולר ביותר מ-50 עסקאות שונות.

כמו-כן, פלנוס הייתה שותפה ב-9 אקזיטים (exits) משמעותיים. עם חברות הפורטפוליו של פלנוס נמנות איגלו, N-trig, סייבר-ארק, רד בנד ווינטגרה. בנוסף לקרן ההלוואות לחברות טכנולוגיה, לפלנוס גם קרן מזנין, המתמקדת במתן אשראי מסוג מזנין(Mezzanine) לחברות בוגרות בעיקר מתחומי התעשייה, המסחר והשירותים. פלנוס נמנית עם קבוצת ויולה פרטנרס, קבוצת השקעות פרייבט אקוויטי מובילה וחדשנית, שתחת ניהולה למעלה מ-1.5 מיליארד דולר, המתמקדת באיתור הזדמנויות צמיחה מבוססות טכנולוגיה בישראל.

רדקום RADCOM מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות לניטור ובדיקה של רשתות תקשורת לספקיות תקשורת וציוד תקשורת, וכן מספקת שירותי תמיכה למוצרים אלה. החברה מתמחה באספקת פתרונות ניטור ובדיקה לרשתות דור שלישי סלולרי ולרשתות IP המשמשות להעברת קול, נתונים ווידאו. השימוש בפתרונות החברה נעשה הן במהלך פיתוח והטמעת ציוד התקשורת והן לצורכי תחזוקה של רשתות קיימות. מוצרי החברה מסייעים לבקרה ולניתוח ביצועים של רשתות תקשורת, לאיתור בעיות ולטיפול בהן. מניות רדקום נסחרות בבורסות תל אביב ונאסד"ק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il