TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נובה עוקפת את התחזיות


התוצאות, עליהן דיווחה החברה אמש לאחר תום המסחר בנאסד"ק, עקפו את ציפיות השוק ואת תחזית הרווח של החברה. ההנהלה צופה תוצאות שיא עבור 2015 זו השנה השלישית ברציפות
נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) מדווחת על עלייה של 48% בהכנסות עם גידול של 64% ברווח לרבעון השלישי 2015

"תוצאות הרבעון משקפות תמהיל הכנסות מגוון, כולל רמות הכנסה גבוהות ממכירות תוכנה ושירות, שתרמו לשיפור בשולי הרווח הגולמי והרווח הנקי. במהלך הרבעון המשכנו לחזק את מיצובנו בתחום ה-Foundry עם מספר זכיות לאספקת פתרונות המטרולוגיה המתקדמים שלנו לאתרי הייצור המתקדמים ביותר. בעקבות תוצאות אלו אנו צופים להציג ב-2015 שנה שלישית ברציפות של הכנסות שיא עבור החברה, תוצאה המחזקת את התוכנית האסטרטגית שלנו להמשך צמיחה רווחית. הישג זה נובע מהוצאה לפועל מיטבית של תוכניתנו לחיזוק המיצוב של נובה בשוק בו היא פועלת תוך גיוון בסיס הלקוחות ותמהיל המוצרים", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה.

נקודות עיקריות:
· ההכנסות הסתכמו ב-40.4 מיליון דולר - בהתאם לטווח תחזית החברה לרבעון: עלייה של 48% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ובדומה לרבעון השני של 2015.
· הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.3 מיליון דולר, או 23 סנט למניה בדילול מלא - מעל לתחזית החברה לרבעון: עלייה של 64% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ועלייה של 17% בהשוואה לרבעון השני 2015.
· עבור הרבעון הרביעי של 2015 צופה החברה הכנסות בטווח שבין 37 ל-41 מיליון דולר, עם רווח בטווח של 20-11 סנט למניה בדילול מלא במונחי Non-GAAP.
· נובה מציגה תמהיל הכנסות מאוזן לרבעון, אשר כלל גידול בהכנסות שירות ותוכנה ותרם להגדלת שיעורי הרווח הגולמי והרווח הנקי. רמת ההכנסות מתחום ה- Foundryגדלה באופן ניכר, וכללה מספר זכיות לאספקת פתרונות מטרולוגיה במספר דורות טכנולוגיים. רכישת ריוורה ממשיכה להגדיל את שוק היעד של נובה ומוסיפה לגיוון בתמהיל הלקוחות.

נובה היא יצרנית ישראלית של פתרונות מדידה (מטרולוגיה) לבקרת תהליכים מתקדמת עבור יצרני השבבים בתעשיית המוליכים למחצה. הפתרונות הטכנולוגיים הייחודיים של החברה מסייעים לייצוב תהליכי ייצור השבבים בקווי הייצור המתקדמים ביותר של הלקוחות הגדולים והמובילים בתעשייה, כגון סמסונג ו-TSMC.

מצ"ב תמונתו של איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il