TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליום חתמה על 2 הסכמי הפצה בטורקיה


אליום מדיקל, השלימה חתימה על הסכמי הפצה בלעדיים בטורקיה של מוצרי הסטנטים האורולוגים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן.
אליום (ת"א: אלמד) חתמה על שני הסכמי הפצה משמעותיים בטורקיה בהיקף כולל של כ-9 מיליון ש"ח על פני 5 שנים
"אנו מאמינים שהמפיץ ימנף את המוניטין הרב שצברנו בטורקיה בשנים האחרונות לאור ניסיון קליני מצוין של רופאים טורקיים מובילים, וצפויים לרשום מכירות ראשוניות בגין הסכמי ההפצה כבר ברבעון השלישי של השנה", אמר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום.

נקודות עיקריות:
· אליום מדיקל, השלימה חתימה על הסכמי הפצה בלעדיים בטורקיה של מוצרי הסטנטים האורולוגים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן.
· הסכמי ההפצה הינם בלעדיים ובתוקף ל- 5 שנים כאשר מכירות ראשוניות צפויות להירשם כבר ברבעון הנוכחי.
· ההתקשרות הינה עם חברת הפצה הפועלת בשוק הטורקי משנת 1999 ומתמחה ביבוא והפצת מוצרים כירורגיים מתכלים במספר תחומי פעילות, בין היתר אורולוגיה, גינקולוגיה וקרדיו-וסקולר. החברה פועלת הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי בכל רחבי טורקיה, באופן ישיר ובאמצעות מפיצי משנה. בין המוצרים שהחברה מפיצה נכללים מוצרים של חברות מובילות עולמיות בתחום הציוד הרפואי.
· במסגרת ההסכם, התחייבה חברת ההפצה לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של אליום בהיקף מצטבר של 9 מיליון שקלים לפחות, על פני תקופה של 5 שנים, ובהתאם ליעדים שנקבעו.
· כמו כן, המפיץ התחייב לפעול למכירה ושיווק בטורקיה, לנקוט בפעולות שיווק על פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה וכן לקיים סדנאות הדרכה עבור רופאים אשר יעשו שימוש במוצרי החברה.
· ההסכם כולל הוראות בדבר הגנה על זכויות הקניין הרוחני של החברה, סודיות, שיפוי, הגבלת אחריות הצדדים, וכן הוראות נוספות כמקובל בהסכמים בדבר הפצת מכשירים רפואיים. במידה והמפיץ יעמוד בכל התחייבויותיו החוזיות, ההסכם יוארך לתקופות נוספות.

אליום היא חברה ישראלית המתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני, והינה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il