TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשוק הלוקאלי עדיין הולכות וגוברות ההערכות כי בנק ישראל מתקרב למגמה של הורדת הריבית


מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה
"פרסום הפרוטוקלים אמש של הפדרל ריזרב מהווים הלכה למעשה קשר אמביוולנטי במסחר הפרו דולרי. נראה כי למרות תגובת ירידות שערים בשקל בשוק המקומי, עדיין הדולר לאחר פרסומי הפד צפוי להגיב באופן תנודתי ובלתי צפוי. מצד אחד הטריגר לאיתותים לכיוון העלאת הריבית בספטמבר יתנו את הרוח הגבית למשקיעי הטווח הקצר במגמות רכישה. מאידך רמת האינפלציה הבלתי מספקת מצד הנתונים הכלכליים עשויה לבשר עיקוב מסויים על טיפוס הדולר לטווח הקצר.
הדולר סוגר מספר יממות של עליות שערים חזקות במיוחד ויתכן כי אירועי הפד אמש, רמזים בלתי נמנעים מהעלאת ריבית בספטמבר יעצור את המומנטום החיובי והאורות הירוקים שהדולר חווה לאחרונה.
לא מעט כלים שלובים קיימים במערכה ביממות האחרונות אל מול הדולר. יש לזכור כי הנפט ממשיך לצלול וכבר נושק לקראת ה-40 דולר לחבית, הנפילות בסין עדיין מבשרות על שינוי תפנית לכלכלה העולמית ומגמות ההתייצבות בגוש היורו אל מול יוון.
אך עדיין הדולר נמצא במומנטום חיובי. מתחילת השבוע בשוק המקומי הוא התחזק ב1.93% אל מול השקל ומתחילת החודש נסק באופן משמעותי ב2.44% אל מול השקל.
בשוק הלוקאלי עדיין הולכות וגוברות ההערכות כי בנק ישראל מתקרב למגמה של הורדת הריבית וישלב כלים אגרסיבים ומתערבים יותר במסחר. זאת, בעקבות תחזית האינפלציה שפרסם השבוע הבנק ולפיה האינפלציה ב-12 החודשים הקרובים צפויה להסתכם ב-0.7% בלבד, הרבה מתחת ליעד שהוא הציב. שוק המט"ח הגיב לתחזית של הבנק בהחלשות חדה של השקל מול הדולר והאירו וככול הנראה הצפי לפתיחת המסחר היום תציב מגמת נסיגה המשכית לשקל. "


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il