TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה מרחיבה את פעילותה באור עקיבא


רכשה מחברת גרופית 60% מהבעלות בקרקע בצפון אור עקיבא ותקים 2 מגדלים הכוללים 116 יחידות דיור
ההכנסות הצפויות מהפרויקט עומדות על כ- 125 מיליון שקל

בנוסף, תעניק החברה מימון של כ- 70% מההון העצמי שמשקיעה גרופית בפרויקט ותנהל את הפרויקט

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהחברות המובילות בישראל בתחום הבנייה למגורים, הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת גרופית לרכישת 60% מהזכויות בקרקע בשטח כולל של כ- 4,800 מ"ר בצפון אור עקיבא (מגרשים 6 ו-7). מדובר בעתודות הקרקע האחרונות המיועדת למגורים בשכונה החדשה, הנחשבת שכונה מבוקשת ביותר.
מדובר בקרקע בה זכתה גרופית במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל. בהתאם לתנאי המכרז, סך עלות רכישת הקרקע מרמ"י והוצאות הפיתוח למשרד הבינוי והשיכון עומדות על כ- 30 מיליון ש"ח, כאשר אאורה תרכוש, כאמור, 60% מזכויות גרופית בהתאם לתנאי המכרז, Back to back. בנוסף במסגרת ההסכמות בין אאורה לגרופית, תהיה אאורה אחראית על ניהול הפרויקט וישולמו לה דמי ניהול בעבור כך וכן, תעמיד עבור גרופית הלוואה בגובה של 70% מההון העצמי הנדרש לתשלום בהתאם לתנאי המכרז. ההלוואה תהיה צמודה למדד המחירים לצרכן בתוספת ריבית של 10% לשנה.
בהתאם לתכניות המאושרות, ניתן לבנות על הקרקע 94 יחידות דיור בשני בניינים. בכוונת החברה לפעול במסגרת סמכות הועדה המקומית להגדלת כמות יח"ד בפרויקט ל-116 יח"ד. החברה צופה כי שיווק הפרויקט יחל לקראת סוף השנה וכי עבודות הביצוע בפרויקט יחלו בתוך שנה מהיום ויסתיימו בתוך כשלוש שנים מהיום.
סך העלויות הצפויות של הקמת הפרויקט עומד על כ-107.5 מיליון ש"ח, ההכנסות הצפויות עומודת של סך של כ-125 מיליון ש"ח והרווח הצפוי עומד על סך של כ-17.5 מיליון ש"ח.
אאורה מקימה באזור גם את פרויקט "מבואות קיסריה", הכולל 3 מגדלי יוקרה בני 20 קומות הכוללים בסך הכל 270 יח"ד, אשר הקמתו החלה לפני כחודשיים והוא נבנה כמקשה אחת. למעלה משני שליש מהדירות בפרויקט כבר נמכרו ואכלוסו צפוי בחודש אוקטובר 2017.
בנוסף, מקימה אאורה את פרויקט "כליל החורש" בשכונת כליל החורש החדשה בפרדס חנה, הכולל 4 מגדלים מעוצבים בני 15 קומות הכוללים בסך הכל 192 יח"ד. כל הדירות בפרויקט נמכרו, כאשר בניין אחד כבר אוכלס, שני בניינים נוספים עומדים בפני אכלוס והבניין הרביעי נבנה בימים אלה. בנוסף, החברה מקימה בשכונה פרויקט נוסף של 52 קוטג'ים מפוארים.
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל, אמר היום, "אנו שמחים על ההזדמנות להקים פרויקט נוסף באזור מישור החוף, בו קיימת נגישות מצוינת לצירי תחבורה מרכזיים. מדובר בשכונות חדשות הנבנות בסטנדרט בניה גבוה, בהן עדיין מתאפשר לזוגות צעירים ולמשפחות לרכוש דירות במחירים הגיוניים. אנו שבעי רצון מקצב ההתקדמות והשיווק שלנו בפרויקטים הנוספים שאנו מקימים באזור ובוחנים בכל עת הזדמנויות חדשות והרחבה נוספת של פעילותנו באזור".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il