TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קולפלנט מודיעה על גיוס נוסף של 1 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים אמריקניים


החברה השלימה תוך שבועיים גיוס של 3 מיליון דולר. מניית קולפלנט זינקה מתחילת השנה ב-170%
הגיוס מתבצע במחירי שיא של 3 שנים
· קולפלנט מודיעה על השקעה נוספת בחברה בסך 1 מיליון דולר, בהמשך להסכם השקעה מ-3 ביוני 2015 עם מספר משקיעים מוסדיים אמריקניים להשקעה בחברה בסכום של 2 מליון דולר ארה"ב.

· ההשקעה מהווה מימוש של האופציה להשקעה נוספת של 1 מיליון דולר בחברה, בהתאם לאפשרות שעמדה בפני המשקיעים לפי תנאי ההשקעה הראשונית.

· ההשקעה כעת, המצטרפת להשקעה הראשונית, היא בסך של 1 מיליון דולר ארה"ב בתמורה לסך כולל של 7.7 מיליון מניות רגילות של החברה, לפי מחיר של 49.78 אג' למניה. בנוסף, יקבלו המשקיעים 3.9 מיליון אופציות הניתנות למימוש למניות ב-84.78 אג' לאופציה, על פני תקופה של 3 שנים ממועד השלמת ההשקעה על פי ההסכם.

· סך הגיוס ממשקיעים אלה מסתכם ל- 3 מיליון דולר ארה"ב, בתמורה לניירות ערך של החברה, אשר ביחד עם ניירות הערך על פי ההשקעה הראשונה כאמור, מהווים 10.34% מהון החברה.

קולפלנט היא חברת ביוטכנולוגיה ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי רקומביננטי טהור מסוג 1, המיוצר בצמחי טבק בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה. מוצרי קולפלנט מסייעים להתחדשות, שיקום וריפוי רקמות בגוף האדם, באמצעות יישומים קליניים בתחומי האורתופדיה, וריפוי מתקדם של פצעים. השימוש בקולגן אנושי ממקור צמחי במוצרי החברה מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה בעת השימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל. לחברה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות בשוק, לפיתוח משותף של מוצרים והבאתם לשוקי היעד שלה, אשר שוויו עבור מוצרי החברה הראשונים מוערך בלמעלה מ 5 מיליארד דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il