TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת רמי לוי פרסמה את דוחותיה לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2015


רשת רמי לוי שיווק השיקמה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם צמיחה של כ-16% בהכנסותיה לרמה של כ-944.3 מיליון שקל
" דרכה של רשת רמי לוי שיווק השקמה מוכיחה עצמה שוב, גם בתקופות שבהן המשק נמצא בתקופת האטה – אנחנו יודעים לדאוג שהצרכן יקבל את הטוב ביותר, מתוך אמונה שהלקוח הוא היסוד המרכזי להצלחת הרשת".

רמי לוי שיווק השיקמה: הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2015 צמחו בכ- 16% לכ- 944.3 מיליון שקל;
הרווח הנקי הסתכם בכ- 18.2 מיליון שקל

הרשת, המפעילה כיום 30 סניפים (ועוד 2 סניפים בזכיינות), מתכוונת לפתוח עוד 8 סניפים חדשים עד סוף הרבעון הרביעי של 2015

רמי לוי, מנכ"ל החברה: "רשת רמי לוי המשיכה ברבעון הראשון של שנת 2015 לדבוק באסטרטגיית החברה מזה 38 שנה: במרכזה הקפדה על סל המוצרים הזול במדינה המוצע ללקוחות, והצבת טובת הצרכן בראש סדר העדיפויות. ברבעון הראשון של 2015 המשכנו להטיב עם הצרכנים, דבר המתבטא בהקטנת רווחיות הרשת לטובת הלקוח, וזאת לצד המשך מגמת הגידול בהכנסות ובהיקפי הפעילות שלנו. בנוסף, פתחנו 2 סניפים בערים בהן לא היתה לנו נוכחות עד כה, המשכנו בשיווק כרטיס האשראי החברתי של הרשת, בשיתוף עם חברת ישראכרט, ושלשמחתנו הצטרפו לשורותיו כ-330,000 לקוחות תוך פרק זמן קצר של 9 חודשים. בשנת 2015 בכוונתנו להמשיך בפיתוח החברה והרחבת נתח השוק, וזאת, בין היתר, באמצעות פתיחת 8 חנויות חדשות באזורים בהם אין אנו פעילים. ברצוני להודות לכל עובדי הרשת, בזכותם רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לצמוח ולהתפתח בין באמצעות פתיחת סניפים עצמאית ובין בדרך של רכישת רשת אחרת או סניפים שלה. החברה הקימה בחודשים האחרונים מרכז לוגיסטי לתפעול הזמנות אינטרנט. מדובר במרכז יחודי של כ-3,000 מ"ר, שהחברה הקימה על סמך ידע ונסיון שצברה, שייוחד לתפעול הזמנות של לקוחות העורכים רכישות של מוצרי החברה באמצעות האינטרנט. המרכז מסוגל להוציא כ-2,000 הזמנות בכל יום ובאמצעות כלי רכב יחודיים שנבנו על פי מפרט יחודי של החברה לחלק את ההזמנות האלה בו ביום ללקוחות החברה בהתאם לחלון הזמן שהלקוח בחר. המרכז ישרת את תושבי גוש דן. המרכז יחל לפעול במהלך חודש יוני 2015 במתכונת של פיילוט על מנת לבדוק את יעילות התפעול והשירות שהמרכז מעניק ועמידה בזמנים ובתקני השירות שהחברה הציבה לעצמה. עם סיום הפיילוט והפקת הלקחים בכוונת החברה לבנות מרכזים דומים נוספים על מנת לתת כיסוי גאוגרפי רחב יותר לשירות האינטרנט של החברה. באמצעות הזמנות האינטרנט בכוונת החברה להוסיף מוצרים נוספים שאינם נמכרים היום בחנויות ולהרחיב את הגיוון."

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם צמיחה בהכנסות החברה.

רשת רמי לוי שיווק השיקמה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם צמיחה של כ-16% בהכנסותיה לרמה של כ-944.3 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-812.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2014. בצירוף מחלקת הבשר שהיא בזכיינות ושני סניפים בזכיינות, שאינם מופיעים במכירות החברה אנחנו בקצב פדיון שנתי של מעל ארבעה מיליארד ₪. העלייה בהכנסות נבעה מפתיחת 6 סניפים חדשים, כאשר האחרון ביניהם, סניף נתניה צפון, נפתח בחודש מרץ השנה. יצויין, כי שורת ההכנסות הושפעה מקיטון במכירות חנויות זהות כתוצאה מירידה במחירי המוצרים בעקבות דבקות הרשת באסטרטגיה המטיבה עם הצרכן. במידה והרשת לא היתה מורידה את המחירים לא היינו מראים קיטון כלל.

רמי לוי מציינת, כי הרשת צפויה לפתוח 8 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון השני של שנת 2015 ועד לרבעון הרביעי של 2015. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בערים הבאות: קרית שמונה, אשקלון, אריאל, רחובות, חולון ועטרות, יבנה ובית שמש.

------- המשך בעמוד הבא-------


הרווח הגולמי של רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2015 עלה לכ-194.8 מיליון שקל (20.62% מהמכירות), גידול של כ-11.5% בהשוואה לכ-174.6 מיליון שקל (21.49%) בתקופה המקבילה בשנת 2014.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הראשון של שנת 2015 הסתכם בכ-23.6 מיליון שקל (2.5% מהמכירות), בהשוואה לכ-32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (3.94% מהמכירות). הירידה בשיעור הרווח התפעולי נובעת מעלייה בהוצאות המכירה והשיווק כתוצאה מגידול בהוצאות השכר, החשמל והארנונה ומעליה בהוצאות תפעול אחרות, לרבות השמה והדרכה של כוח אדם בסניפים חדשים שטרם החלו לפעול.

הרווח הנקי של רמי לוי ברבעון הראשון של שנת 2015 הסתכם בכ- 18.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 23.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נבעה בעיקרה מהירידה בשיעור הרווח התפעולי, ובהורדת המחירים לצרכן. אנחנו רואים ברשת עלייה מתמדת בכמות הלקוחות וכמות הפריטים שנמכרים לעומת הירידה במחיר לפריט.

ממאזנה של רשת רמי לוי עולה, כי בקופתה מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-314.9 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה מסתכם בכ-319.3 מיליון שקל, וזאת לאחר חלוקת דיווידנדים בסך של כ-79 מיליון שקל שבוצעה בשנת 2014 ובסך של כ-72 מיליון שקל שחולקו ב-2013. דירקטוריון הרשת אישר היום חלוקת דיווידנד נוספת, בסך של כ- 15 מיליון שקל. סך הכל חילקה החברה 563.5 מליוני ₪ דיבידנד מאז שהונפקה לציבור במאי 2007.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-38 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 30 סניפי סופרמרקט, (ועוד 2 סניפים הפועלים בשיטת הזכיינות). החברה מנהלת שיתוף פעולה עם חברת ישרכארט במסגרתו הוקם מועדון צרכני חברתי שהחברה מציעה ללקוחותיה להצטרף אליו. המועדון מציע הצטרפות בנתיב של כרטיס אשראי רגיל או כרטיס אשראי נטען שהלקוח יכול להטעין בו כסף ולבצע בעזרתו רכישות, ללקוחות שאינם יכולים לקבל כרטיס אשראי רגיל או שאינם מעוניינים בכרטיס אשראי נוסף. מאז השקתו נרשמו לשורות המועדון כ-330,000 לקוחות חדשים. לחברה כ- 100,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il