TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דלתא מפסיקה פעילות בבריטניה בעקבות הפסדי הרבעון


החברה הגדילה את ההפסד ל-4.3 מיליון ש"ח
חברת דלתא גליל החליטה על הפסקת פעילות היחידה העיסקית של הקבוצה בבריטניה וביצוע שינויים בשיטת הפעולה מול לקוחות החברה במדינה זו וצעדי התייעלות נוספים במטרה לשפר את ביצועיה וכושר התחרות שלה. בתשעת החודשים הראשונים השנה הסבה הפעילות בבריטניה הפסד תפעולי בסך של 9.5 מיליון דולר והפסד נקי של 10.6 מיליון דולר על מכירות בסך של 43 מיליון דולר. פעילות יחידה זו הינה בקטגוריית הלבשה תחתונה לנשים מול רשת "מרקס אנד ספנסר" ולקוחות נוספים.



 



השינויים המתוכננים בשיטת הפעילות מול הלקוחות בבריטניה כוללים מעבר משיטת FSV  (Full Service Vendor) לשיטת FOB  במסגרתה תעשה אספקת המוצרים ישירות מן המפעל במצרים, כאשר האחריות להובלתם, אחסנתם והפצתם תועבר ללקוחות. כמו כן תפסיק החברה להחזיק מלאי עבור הלקוחות בבריטניה והאחריות על ניהולו והסיכון הגלום באחזקתו תועבר אליהם וכן תפעל לשינוי מטבע המכירה לדולר ארה"ב.



 



דלתא תנקוט בצעדים נוספים במטרה להקטין הוצאות קבועות בפעילות בבריטניה ובין היתר תעביר את פיתוח המוצרים מבריטניה וישראל למפעל החברה במצרים; תסגור את מרכז פיתוח החזיות במנספילד בבריטניה; תצמצם משמעותית פעילות המשרד בלונדון, כך שיפעל כמשרד מכירותותקטין תקורות בישראל ומצרים הקשורות לפעילות בבריטניה. החברה תמשיך לקיים פעילות תחום הגרביים בבריטניה כמו גם את פעילות החזיות ומוצרי הילדים אשר תנוהל מארה"ב תוך שימוש במאגר הקיים של הידע והמצויינות של החברה בקטגוריות אלו.



 



בעקבות הפסקת פעילות היחידה העיסקית בבריטניה תרשום החברה הוצאות בסך של כ-5 עד 7 מיליון דולר. החברה צופה כי במסגרת מהלכים אלה יפוטרו כ-100 עובדים בבריטניה וישראל וכי יישומם של מהלכים אלו יסתיים עד הרבעון השלישי של 2009.



 



דלתא גליל סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2008 עם מכירות בסך של 167.7 מיליון דולר לעומת 172.4 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד, ירידה של 2.7%. הרווח התפעולי הסתכם באיזון לעומת רווח תפעולי בסך של 8.5 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. ההפסד המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון השלישי של 2008 הסתכם ב-4.5 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 3.3 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.



 



תוצאות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008 לעומת התקופה המקבילה אשתקד מצביעים על מכירות בסך של 479.3 מיליון דולר לעומת 481.5 מיליון דולר, ירידה של 0.5%. הרווח התפעולי הסתכם ב-5 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי בסך 0.1 מיליון דולר ולעומת רווח תפעולי בסך 10.9 מיליון דולר לפני הוצאות ארגון מחדש. ההפסד המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ב-4.4 מיליון דולר לעומת 13.9 מיליון דולר ולעומת 3.1 מיליון דולר לפני הוצאות ארגון מחדש.



 



הקיטון במכירות ברבעון שלישי ובתשעת החודשים הראשונים של 2008 לעומת תקופות מקבילות אשתקד נבע מהירידה במכירות בבריטניה (35.2% ברבעון ו-32.7% בתשעה חודשים), בעיקר לרשת מרקס אנד ספנסר אשר קוזזה ברובה על ידי גידול במכירות בארה"ב (3.6% ברבעון ו-4.5% בתשעת חודשים), גידול באירופה (9.5% ברבעון ו-29.7% בתשעה חודשים) וגידול במכירות בישראל (16.2% ברבעון ו-16.9% בתשעה חודשים).



 



התוצאות ברבעון שלישי  ובתשעת החודשים הראשונים השנה  הושפעו בעיקר מהפעילות בבריטניה מול הלקוח העיקרי וזאת הן בשל יציאה יזומה מקטגוריות לא רווחיות והן בשל חולשה במכירות הלקוח. היקף המכירות ללקוח צפוי להסתכם בכ-75 מיליון דולר בשנת 2008 לעומת 134 מיליון דולר בשנת 2007. פעילות זו יצרה הפסד תפעולי בסך של 3.5 מיליון דולר ברבעון שלישי השנה ו-9.5 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים השנה. ההפסד התפעולי נבע מירידה מהותית במכירות ללקוח ומפרק הזמן הנדרש להתאמת ההוצאות הקבועות לירידה בפעילות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il