TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כן-פייט מרחיבה את פעילות העיניים


חברת הבת, אופטליקס חתמה על הסכם כוונות לרכישת חברת IVS המתמחה בטכנולוגיות לשיפור הראייה
החברה תשלב פיתוחים בתחום הפארמה והמסחור הרפואי הפונים לשווקים של מיליארדי דולרים לטיפול במחלות עיניים

פתח תקווה, ישראל, 4 במאי, 2015 – חברת כן-פייט ביופרמה (ת"א:כנפב, NYSE MKT:CANF), חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות, סרטניות ובעיות בתפקוד מיני, מודיעה היום כי החברה הבת אופטליקס (OTCQB: OPLI), המפתחת תרופות למחלות עיניים, חתמה על הסכם כוונות בלתי מחייב לרכישת חברת המכשור הרפואי לטיפולי עינייםIVS (Improved Vision Systems).

חברת IVS מפתחת טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך לשיפור הראייה, אבחון, ותרפיה עבור מגוון מחלות עיניים כגון גלוקומה AMD, רישתית סכרתית, ופתולוגיות הקשורות בפגיעה בתנועתיות העיניים, וזאת עבור שווקים של מיליארדי דולרים.
חברת IVS מפתחת שני מוצרים רפואיים מובילים לעיבוד תמונה האחראים לטיפול ושיקום פגיעות בראייה. המוצר הראשון הינו מוצר שולחני מבוסס עקיבת עין שניתן להצמידו לכל מסך כגון מחשב, טלויזיה או טבלט. המוצר מעבד את התמונה המוצגת לפציינט כך שתפצה בצורה האופטימלית עבור הפגיעות שמהן הוא סובל.
המוצר השני מבוסס משקף נישא המייצר תמונות ברזולצייה גבוהה המעובדות ומוזזות בהתאם לעקיבה אחרי כל עין בנפרד, וכך מחזיר תנועתיות ועצמאות לאנשים לקויי ראייה.
אופטליקס תפעל כעת לפיתוח המכשור הרפואי שרכשה מתוך כוונה לקצר את זמני הפיתוח ויעדי הגעת המוצרים לשוק.
אופטליקס תמשיך ותפתח את תרופת ה- CF101 למחלת הגלאוקומה. פיתוח זה נמצא בעיצומו של ניסוי קליני שלב II . התרופה ניתנת בטבליות לחולי הגלאוקומה ובכך מתעתדת לאפשר יתרון גדול לחולים בהשוואה למשטר הטיפול בטיפות עיניים המקובל היום.
הרכישה של חברת IVS מותנית בחתימה על הסכם בין שתי החברות, גיוס הון ורישום באחת מהבורסות הראשיות בארה"ב. עם השלמת הרכישה של IVS, יצטרפו בכירי החברה, רן ים ודן עוז, למועצת המנהלים של חברת אופטליקס. בנוסף לכך, ובכפוף לחתימת ההסכם, רן ים ימונה למנכ"ל אופטליקס ודן עוז למנהל הטכנולוגי של החברה. לשניים ניסיון עשיר ומוצלח בפיתוח של מוצרים בתחום המכשור הרפואי.
"IVS הינה חברה חדשנית המפתחת טכנולוגיות פורצות דרך בתחום המכשור הרפואי העוסקות בשיפור ראייה לחולים הסובלים ממגוון מחלות עיניים. אנו מאמינים שרכישה זו תמצב את אופטליקס כחברה הפונה לשווקים בתחום המכשור הרפואי והתרופות ותביא מזור לחולים הסובלים מבעיות ראייה", אומרת פרופ' פנינה פישמן, מנכל"ית כן-פייט. "אנו משקיעים מאמץ בהשלמת עסקה זו ומאמינים בסינרגיה הקיימת בין שתי החברות והמוצרים ובהעלאת ערכה של אופטליקס כתוצאה ממהלך זה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il