TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמדוקס מדווחת על הכנסות של 903 מיליון דולר ארה"ב ברבעון


מאשררת את התחזית לצמיחה בשנת 2015 של 7.5%-4.5% ברווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים, בהשוואה לשנה שעברה
• ב- 29 באפריל, 2015, נחתם הסכם מחייב לרכישת הרוב הגדול של נכסי היחידה העסקית בתחום המערכות לתמיכה עסקית (BSS) של קומברס תמורת כ- 272 מיליון דולר ארה"ב במזומן, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים. הדירקטוריונים של קומברס ושל אמדוקס אישרו את העסקה, אשר בכפוף לקיום התנאים לסגירתה, צפוי כי תושלם לפני תום ספטמבר 2015.
• הכנסות הרבעון השני של שנת הכספים הסתכמו ב-903 מיליון דולר ארה"ב, בטווח תחזית החברה של 930-900 מיליון דולר ארה"ב. בנטרול תנודות בשערי חליפין, ההכנסות עמדו במרכז טווח התחזית. לתנודות בשערי החליפין הייתה השפעה שלילית על ההכנסות בסך של כ-16 מיליון דולר ארה"ב, בהשוואה לרבעון הראשון של שנת הכספים 2015.
• הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת הכספים, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים
(non-GAAP), הסתכם ב-153 מיליון דולר ארה"ב; שיעור הרווח התפעולי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP-(non עמד על 17.0%. הרווח התפעולי על פי GAAP U.S. הסתכם ב-138 מיליון דולר ארה"ב.
• ברבעון השני של שנת הכספים, הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון (equity-based compensation), נטו לאחר השפעת המס, הסתכם ב-0.82 דולר ארה"ב, בטווח תחזית החברה של 0.84-0.78 דולר ארה"ב למניה.
• הרווח המדולל למניה, על פי GAAP U.S., ברבעון השני של שנת הכספים הסתכם ב-0.74 דולר ארה"ב, מעל טווח תחזית החברה של 0.72-0.64 דולר ארה"ב למניה.
• תזרים המזומנים החופשי ברבעון השני של שנת הכספים הסתכם ב-115 מיליון דולר ארה"ב.
• במהלך הרבעון השני של שנת הכספים ביצעה החברה רכישה עצמית של מניות רגילות בהיקף של 111 מיליון דולר ארה"ב.
• צבר ההזמנות לשנים-עשר החודשים הבאים בסוף הרבעון השני של שנת הכספים הסתכם
ב-3.0 מיליארד דולר ארה"ב, נמוך ב-30 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2015. בנטרול תנודות בשערי חליפין, צבר ההזמנות גבוה ב-30 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2015.
• דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד רבעוני במזומן בסך של 0.17 דולר ארה"ב למניה, אשר ישולם ב-17 ביולי, 2015.
• תחזית לרבעון השלישי של שנת הכספים 2015: צפי הכנסות של כ-925-885 מיליון דולר ארה"ב. רווח מדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של כ-0.85-0.79 דולר ארה"ב, המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, וכ-0.06-0.05 דולר ארה"ב למניה בגין הוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס. הרווח המדולל למניה על פי U.S. GAAP צפוי להיות כ-0.73-0.65 דולר ארה"ב. התחזית לרבעון השלישי של שנת הכספים 2015 אינה מגלמת כל תרומה מרכישת נכסי ה-BSS של קומברס.
• תחזית הכנסות לכל שנת הכספים 2015: אמדוקס מאשררת את הצפי לצמיחה בהכנסות בטווח של 5.5%-2.5% בהשוואה לשנה הקודמת, בנטרול השפעת תנודות בשערי חליפין ביחס לתחזית שפרסמה ב-4 בנובמבר 2014. אמדוקס צופה צמיחה בהכנסות המדווחות לשנת 2015 של 3.3%-0.3% בהשוואה לשנה הקודמת, המשקפת השפעה שלילית של יותר מ-2% כתוצאה מתנודות בשערי חליפין ביחס לתחזית שפרסמה ב-4 בנובמבר, 2014. התחזית לכל שנת הכספים 2015 אינה מגלמת כל תרומה מרכישת נכסי ה-BSS של קומברס.
• השפעת רכישתם של נכסי ה-BSS של קומברס על הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, צפויה להיות נייטרלית בשנה הראשונה שלאחר סגירת העסקה וחיובית לאחר מכן. ההשפעה על הרווח המדולל למניה על פי U.S. GAAP לא תיוודע עד אשר תשלים אמדוקס את הקצאת מחיר הרכישה. אמדוקס צופה להכיר בהוצאות הנובעות מהרכישה הקשורות להתאמות תפעוליות, רה-ארגון והוצאות אחרות הנובעות מהרכישה.
סנט לואיס, מיזורי – 29 באפריל, 2015 – Amdocs Limited ((NASDAQ: DOX מדווחת היום על הכנסות של 902.6 מיליון דולר ארה"ב ברבעון השני של שנת הכספים שהסתיים ב-31 במרץ 2015, ירידה של 0.4% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת הכספים 2015 ועלייה של 0.6% בהשוואה לרבעון השני אשתקד. ההכנסות ברבעון השני של שנת הכספים כוללות השפעה שלילית של תנודות בשערי חליפין של כ-16 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לרבעון הראשון של שנת הכספים 2015.
הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-128.6 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.82 דולר ארה"ב, בהשוואה לרווח נקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של 131.9 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.81 דולר ארה"ב, ברבעון השני אשתקד. הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), ברבעון השני של שנת הכספים 2015, מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, בסך 12.4 מיליון דולר ארה"ב, וברבעון השני של שנת הכספים 2014 בניכוי הפחתות אלו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, בסך 21.5 מיליון דולר ארה"ב.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת הכספים 2015, על פי U.S. GAAP, הסתכם ב-116.3 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.74 דולר ארה"ב, לעומת רווח נקי על פי U.S. GAAP, של 110.4 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.68 דולר ארה"ב, ברבעון השני אשתקד.
"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השני של שנת הכספים, אשר כלל הכנסות במרכז טווח הציפיות שלנו לאחר נטרול ההשפעה השלילית של תנודות בשערי חליפין. אנו ממשיכים להתמקד באספקת ערך ללקוחותינו, לרבות אלה בצפון אמריקה, אזור שבו דינמיקת השוק ממשיכה להשתנות במהירות. באירופה חיזקנו את קשרינו עם כמה מלקוחותינו הוותיקים. המפעילה הסלולרית הגדולה ביותר של בריטניה, EE, האריכה את חוזה השירותים המנוהלים שלה עם אמדוקס לפיתוח ולתחזוק פלטפורמת ה-BSS שלה. הרחבנו גם את עסקינו במרכזי קבלת החלטות קנייה (buying centers) נוספים אצל לקוחות קיימים, בהם TeliaSonera, אשר בחרה בפתרונות שלנו לאופטימיזציה של רשתות סלולריות במטרה לשפר את חווית לקוח הקצה ואת ביצועי הרשת בשוודיה, נורבגיה, פינלנד, אסטוניה וליטא," אמר אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited.
גלמן הוסיף, "הכנסותינו בשאר שווקי העולם ברבעון השני הסתכמו בהכנסות שיא והמשכנו להתקדם במספר פרוייקטי טרנספורמציה מורכבים מאד. אמדוקס השלימה פריסת פלטפורמת BSS אינטגרטיבית המספקת שירותי בילינג לעסקים ללקוחות העסקיים של Vodafone India. זוהי חלק מתוכנית טרנספורמציה רחבה יותר בפלטפורמת ה-BSS של Vodafone Indiaהכוללת ניוד לקוחות postpaid לפלטפורמת בילינג מאוחדת של אמדוקס. במקביל, נמשכה תנופת המכירות שלנו בקרב לקוחות חדשים באזורים הללו, אשר כללה זכיה בחוזה לפרויקט BSS ב-Kcell, חברה מסונפת של TeliaSonera והמפעילה הסלולרית הגדולה ביותר בקזחסטן."
גלמן אמר, "השימוש האסטרטגי במיזוגים ורכישות נותר אמצעי חשוב עבור הוצאתם לפועל של מטרותינו לטווח הארוך. בהמשך לכך, חתמנו היום על הסכם מחייב לרכישת הרוב הגדול של נכסי ה-BSS של קומברס תמורת כ-272 מיליון דולר ארה"ב במזומן. הרכישה משלימה את הפוקוס שלנו מבחינה גאוגרפית בכך שהיא מרחיבה ומגוונת את בסיס הלקוחות שלנו בעולם, בעיקר באסיה פסיפיק, אמריקה הלטינית ואירופה, כולל שוק הכבלים והלוויין האירופאי. ככל שאנו מתקדמים, החוזק של אמדוקס והמודל העסקי הייחודי שלה יאפשרו לאמדוקס לספק ערך נוסף, חדשנות וסל היצע רחב יותר, תוך מינוף מומחיות השוק של שתי החברות גם יחד לטובתם של לקוחותינו."
גלמן סיכם באומרו, "השבנו לבעלי המניות יותר מ-100% מתזרים המזומנים החופשי ברבעון השני של שנת הכספים ולאור יציבות המודל העסקי שלנו והביצוע התפעולי העקבי, אנו נשארים מחויבים למסגרת הקצאת ההון המאוזנת שלנו בטווח הארוך. כשלוקחים בחשבון את כל הגורמים, אנו נמצאים בדרך הנכונה להשגת צמיחה של 7.5%-4.5% ברווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), בכל שנת הכספים 2015, וביחד עם תשואת הדיבידנד שלנו, למקסם את התשואה הכוללת שאנו מצפים לספק לבעלי המניות."
דיון פיננסי בתוצאות הרבעון השני של שנת הכספים
תזרים המזומנים החופשי ברבעון הסתכם ב-115 מיליון דולר ארה"ב, והוא מורכב מתזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 135 מיליון דולר ארה"ב, בניכוי השקעות הוניות, נטו ואחרות בסך של 20 מיליון דולר ארה"ב.
צבר ההזמנות לשנים-עשר החודשים הבאים, הכולל הכנסות צפויות מחוזים, הכנסות צפויות במסגרת חוזי שירותים מנוהלים, מכתבי הצהרת כוונות, שירותי תחזוקה ושירותי תמיכה שוטפת צפויים, הסתכם ב- 3.0 מיליארד דולר ארה"ב בסוף הרבעון השני של שנת הכספים 2015, נמוך ב-30 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים, אך גבוה ב-30 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים בנטרול השפעת תנודות בשערי חליפין.
תחזית פיננסית
אמדוקס צופה כי ההכנסות ברבעון השלישי של שנת הכספים 2015 יסתכמו בכ-925-885 מיליון דולר ארה"ב. תחזית זו מביאה בחשבון את ציפיותינו לגבי סיכונים ברמת המאקרו וכן כאלה הספציפיים לתעשייה, ואי-וודאויות שונות הנובעות ממיזוגים קיימים ופוטנציאליים של לקוחות בצפון אמריקה. עם זאת אנו מזכירים, כי אין ביכולתנו לחזות את כל התוצאות האפשריות.
אמדוקס צופה כי הרווח המדולל למניה ברבעון השלישי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), יהיה בטווח של 0.85-0.79 דולר ארה"ב, מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, וכ-0.06-0.05 דולר ארה"ב למניה בגין הוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס. אמדוקס מעריכה כי ברבעון השלישי, הרווח המדולל למניה, על פי U.S. GAAP , יהיה בטווח של 0.73-0.65 דולר ארה"ב.
תוכנית לחלוקת דיבידנד רבעוני
ב-29 באפריל, 2015, אישר דירקטוריון החברה את תשלום הדיבידנד הרבעוני הבא בסך של 0.17 דולר ארה"ב למניה, וקבע כי ה- 30 ביוני, 2015, הינו היום הקובע לצורך הזכאות לדיבידנד, אשר ישולם ב-17 ביולי, 2015.
ב-29 באפריל 2015, בחצות לפי שעון ישראל, תקיים אמדוקס שיחת ועידה כדי לדון בתוצאות הרבעון השני של החברה. בכדי להשתתף, יש לחייג +1 (888) 771-4371
או +1 (847) 585-4405 מחוץ לארצות הברית כ-15 דקות לפני השיחה ולהקיש את הסיסמה 39084990. השיחה תועבר בשידור חי באינטרנט באתר אמדוקס www.amdocs.com

מדדים פיננסיים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP)
הודעה זו כוללת רווח מדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים(non-GAAP) , ומדדים פיננסים נוספים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP)הכוללים תזרים מזומנים חופשי, עלויות הכנסות (non-GAAP), עלויות מחקר ופיתוח (non-GAAP), עלויות מכירה, הנהלה וכלליות (non-GAAP), רווח תפעולי (non-GAAP), שיעור רווח תפעולי (non-GAAP), הוצאות ריבית ואחרות, נטו (non-GAAP), מסים על הכנסה (non-GAAP), רווח נקי (non-GAAP) וצמיחה ברווח מדולל למניה (non-GAAP).
מדדים פיננסיים אלה, שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), אינם כוללים את הפריטים הבאים:
• הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והוצאות אחרות שנבעו מרכישת חברות;
• שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות;
• הוצאות תגמול מבוסס הון;
• וכן השפעות המס של הפריטים לעיל.
מדדים פיננסים אלה אינם בהתאם ואינם מהווים תחליף לכללי חשבונאות מקובלים ועשויים להיות שונים ממדדים פיננסיים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) המשמשים חברות אחרות. בנוסף, מדדים פיננסים אלה אינם מבוססים על מערך כולל כלשהו של חוקים או עקרונות חשבונאיים. אמדוקס סבורה שמדדים פיננסיים אלה מוגבלים, בכך שהם אינם משקפים את כל הסכומים הקשורים לתוצאות פעילויותיה של אמדוקס כפי שנקבעו על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(GAAP) לפיכך, יש להשתמש במדדים אלה רק כדי להעריך את תוצאות פעילויותיה של אמדוקס בשילוב עם המדדים המקבילים המחושבים על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP).
אמדוקס סבורה שהצגת נתוני הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) ומדדים פיננסים נוספים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) הכוללים תזרים מזומנים חופשי, עלויות הכנסות (non-GAAP), עלויות מחקר ופיתוח (non-GAAP), עלויות מכירה, הנהלה וכלליות (non-GAAP), רווח תפעולי (non-GAAP), שיעור רווח תפעולי (non-GAAP), הוצאות ריבית ואחרות, נטו (non-GAAP), מסים על הכנסה (non-GAAP), רווח נקי (non-GAAP) וצמיחה ברווח מדולל למניה (non-GAAP), כאשר מוצגים בשילוב עם המדדים המקבילים המחושבים על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP), מספקים מידע שימושי למשקיעים ולהנהלה ביחס למגמות הפיננסיות והעסקיות הקשורות למצבה הכספי של החברה ותוצאות פעילויותיה ולמזומן נטו הנובע מפעילות שוטפת בניכוי השקעות הוניות הדרושות לשימור או להרחבת הפעילות העסקית.
לצורך תהליך התקצוב הפנימי ובמטרה לעקוב אחר תוצאות עסקיה, הנהלת אמדוקס משתמשת בדוחות כספיים שאינם כוללים הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והוצאות אחרות שנבעו מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות, הוצאות תגמול מבוסס הון, והשפעות המס של הפריטים הללו. הנהלת אמדוקס משתמשת במדדים הפיננסים הנ"ל בנוסף למדדים פיננסיים מקבילים, הערוכים על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(GAAP) כדי לבחון את התוצאות הכספיות של אמדוקס. בנוסף, אמדוקס סבורה שקבוצות משמעותיות של משקיעים מנטרלות פריטים מסוימים בבחינת התוצאות הכספיות של אמדוקס ושל מתחריה, משום שסכומי פריטים אלו עשויים להיות שונים מאוד מחברה לחברה, בהתאם להנחות אותן הניחה כל חברה בקביעת סכום הפריטים.
אמדוקס סבורה, שכאשר ההתאמות המשמשות לחישוב הרווח המדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) מבוססות על סכומים ספציפיים ומזוהים המשפיעים על פריטי שורה שונים בדוחות הרווח וההפסד המאוחדים (לרבות עלויות ההכנסות, עלויות מחקר ופיתוח, מכירה, הנהלה וכלליות, רווח תפעולי, הוצאות ריבית ואחרות, נטו, מסים על הכנסה ורווח נקי), הן מסייעות בידי המשקיעים להבין כיצד פריטי שורה ספציפיים אלה בדוחות הרווח והפסד המאוחדים של החברה הושפעו מההתאמות.
ההתאמה של מדדים פיננסים נבחרים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) למדדים פיננסים נבחרים על פי כללי חשבונאות מקובלים (U.S. GAAP) מפורטת בטבלאות המצורפות.
אודות אמדוקס
במשך יותר מ-30 שנה, אמדוקס מבטיחה את הצלחתן של ספקיות שירותים ולוקחת על עצמה את ההתמודדות עם האתגרים הגדולים ביותר שלהן. כדי להצליח בעולם המקושר, ספקיות שירותים שמות את מבטחן באמדוקס כדי שתעזור להן לפשט את חווית הלקוח, לנצל את השימוש הגואה בשירותי תקשורת נתונים, להוביל עם שירותים חדשים ולשפר את יעילותן התפעולית. החברה הגלובלית מציעה שילוב יוצא דופן של מערכות מובילות לתמיכה עסקית, תמיכה תפעולית, בקרה ואופטימיזציה של רשתות, יחד עם שירותים ותפעול שוטף של המערכות במודל שירותים מנוהלים, המביאים לערך מוסף. לאמדוקס הכנסות של 3.6 מיליארד דולר ארה"ב בשנת הכספים 2014,
ולמעלה מ-22,000 עובדים התומכים בלקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם.
אמדוקס: "לאמץ את האתגר, לחוות הצלחה" (“Embrace Challenge, Experience Success”)
מידע נוסף אודות אמדוקס ניתן למצוא ב: www.amdocs.com
הערת אזהרה
הודעה זו לעיתונות מכילה מידע לגבי תחזיות עתידיות במסגרת Safe Harbor בחוק האמריקאי, The Private Securities Litigation Reform Act of 1995, ובכלל כך תחזיות אודות צמיחתה של אמדוקס ותוצאות עסקיות ברבעונים העתידיים. למרות שאנו מאמינים שהציפיות המשתקפות בתחזיות עתידיות אלה מבוססות על השערות סבירות, הרי שאין ביכולתנו להבטיח שציפיותינו יתממשו, או שלא תהיינה סטיות משמעותיות כלשהן. תחזיות כאלה כוללות סיכונים וחוסר ודאות שעלולים לגרום לתוצאות עתידיות השונות מאלה הצפויות. סיכונים אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, להשפעות המצב הכלכלי הכללי, ליכולתה של אמדוקס לצמוח בשווקים שבהם היא פועלת, ליכולותיהן של אמדוקס וקומברס לסגור את עסקת הרכישה של נכסים של קומברס בתחום המערכות לתמיכה עסקית (BSS) על ידי אמדוקס, ליכולתה של אמדוקס למזג בהצלחה חברות נרכשות, להשפעות המזיקות של התחרות בשוק, לשינויים הטכנולוגיים המהירים שעלולים להפוך את מוצריה ושירותיה של החברה למיושנים, לאובדן פוטנציאלי של לקוח עיקרי, ליכולתנו לפתח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותינו ולסיכונים הכרוכים בניהול עסקים בשוק הבינלאומי. אמדוקס עשויה להחליט לבחור לעדכן תחזיות אלו בעתיד; אולם אינה מחויבת לעשות כן. סיכונים אלה ואחרים נדונים ביתר פירוט בדוחות של החברה לרשות האמריקאית לניירות הערך, כולל בדו"ח השנתי לשנה שהסתיימה ב-30 בספטמבר 2014, שהוגש בטופס 20-F, ב-8 בדצמבר 2014 ובדו"ח 6-K לרבעון הראשון של שנת הכספים 2015, שהוגש ב-9 בפברואר 2015.

תמונה של אלי גלמן, מנכ"ל אמדוקס (צילום: נתן דביר)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il