TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת RR Media ממשיכה במימוש האסטרטגיה להאצת הצמיחה וגידול בהיקפי הפעילות


רוכשת את Eastern Space Systems ברומניה
החברה תפרסם את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2015 ב- 11.5.2015 וצופה הכנסות רבעוניות של 30.5 מיליון דולר ו- EBITDA מתואמת של 3.5-3.8 מיליון דולר


קריית נמל התעופה, ישראל, 12 באפריל 2015 – חברת אראר-מדיה ( RR Mediaנאסד"ק: RRM), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, מדווחת רכישה של Eastern Space Systems (ESS) ברומניה, חברה פרטית המספקת שירותי ניהול תוכן, הפצה וייעוץ.
הרכישה תספק לאראר-מדיה כיסוי לווייני נוסף באמצעות לוויין Intelsat 1°W, וגישה לאחת מפלטפורמות ההפצה הצומחות ביותר עבור תוכן דיגיטלי, עם יותר מ – 17 מיליון בתי אב בעלי טלוויזיה במרכז ומזרח אירופה ובמדינות הנורדיות. בנוסף, מרחיבה הרכישה את הרשת הגלובלית החכמה של אראר-מדיה, ומספקת לחברה חדירה נוספת לאירופה באמצעות תשתית הסיבים האופטיים האירופאית של ESS, כמו גם יכולות IP ותשתית סיבים אופטיים מקומית ברומניה.
אראר-מדיה תנהל את כל הפעילות האופרטיבית, תספק שירות לקוחות מקיף, הנדסה, מומחיות טכנולוגית ותמיכה במכירות לכל הלקוחות הקיימים של ESS, ביניהם Eurosport, AXN, Paramount, MTV, VH1 ואחרים. ללקוחות ESS יוצע להרחיב את פעילותם הקיימת באמצעות גישה מלאה לפלטפורמת שירותי המדיה הגלובלית של אראר-מדיה עם יכולות לספק מגוון רחב של פתרונות מדיה דיגיטלית, לרבות יכולות הפצה נרחבות, ניהול והכנת תוכן, שירותי וידיאו אונליין, ספורט ואירועים חיים.
אבי כהן, מנכ"ל אראר-מדיה: "רכישה זו הינה חלק באסטרטגיה המתמשכת שלנו להאיץ את הצמיחה, להגדיל את היקפי הפעילות ולהרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו. זוהי תוספת משמעותית לתשתית הגלובלית שלנו להפצה וניהול תוכן דיגיטלי ולנוכחות המקומית, כמו גם הרחבת שירותינו, במיוחד באזורים בהם הגדלנו את הכיסוי הלווייני ותשתית הסיבים האופטיים במרכז אירופה. טריטוריה צומחת זו סובלת משירות לקוי, נשלטת על ידי חברות קטנות ואנו רואים בה הזדמנות מרכזית לרכישת נתח שוק תוך מינוף היקפי הפעילות, הנוכחות הגלובלית והיצע השירותים הנרחב. לאור זאת, אנו בטוחים כי נצליח להעמיק את החדירה למרכז אירופה, לזכות בלקוחות חדשים ולנצל הזדמנויות להגדיל את היקף ההכנסות בשנים הקרובות. בנוסף, רכישה זו מחזקת עוד יותר את בסיס הלקוחות שלנו ומספקת גישה למספר לקוחות איכותיים."
הפעילות החדשה הנרכשת הינה רווחית וצפויה להביא לסינרגיות עבור אראר-מדיה עם לקוחות נוספים והזדמנויות לגידול צפוי בהכנסות בעקבות הרכישה. עם העמקת הפריסה באירופה, אראר-מדיה תרחיב באופן משמעותי את היכולות הגלובליות לניהול והפצת תוכן.
כריסטינל פופה, מנכ"ל ובעלים של ESS ציין: "עבדנו באופן נמרץ על מנת לייצר ערך עבור לקוחותינו במרכז אירופה. אני מרוצה מאוד מהשותפות שנוצרה בעקבות הרכישה ובהחלט מאמין כי היא תעצים את הערך עבור לקוחותינו באמצעות גישה למגוון רחב של שירותים גלובליים."
כתוצאה מהרכישה, אראר-מדיה צפויה לייצר הכנסות נוספות של כ – 7 מיליון דולר במרכז אירופה בשנת 2016. פעילות ESS צפויה לתרום לרווחיות אראר-מדיה תוך 6 חודשים. היקף הרכישה הינו 2.6 מיליון דולר וכולל תשלום נוסף של 1.1 מיליון דולר, כתלות בביצועים, למשך שנתיים.

תוצאות רבעון ראשון של שנת 2015:
הנהלת החברה צופה הכנסות רבעוניות של כ- 30.5 מיליון דולר, ו- EBITDA מתואמת של בין 3.5-3.8 מיליון דולר.
אבי כהן, מנכ"ל אראר-מדיה: "השחיקה המתמשכת בשער היורו השפיעה על צבר ההזמנות שלנו הנקוב בדולר ויחד עם אי היציבות ברוסיה במהלך הרבעון בראשון של 2015 הובילה להכנסות נמוכות מהצפוי, תוך שחווינו ביטול חלקי של שירותים והזמנות לאור צניחת פתאומית ומשמעותית בערך הרובל ביחס לשערי מטבע אחרים. נקטנו בצעדים ספציפיים על מנת לפתור זאת, כולל הקטנת התחייבויות לקיבולת לוויינית ובקרה צמודה של ההתפתחויות ברוסיה לצורך צעדים נוספים, ככל שידרשו".
הנהלת החברה ממשיכה להעריך את הביצועים הכספיים וצבר ההזמנות, וצפויה לספק עדכון לתחזית ההכנסות השנתית, בהתחשב ברכישות, בהמשך השנה.
החברה תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2015, ביום שני, ה- 11.5.2015 לפני פתיחת המסחר בנאסדק. הנהלת החברה תארח שיחת ועידה לסקירת התוצאות הכספיות בשעה 16:00 שעון ישראל.
מספרי גישה לשיחת הועידה:
• מספר ישראלי מקומי: 1-809-258-243
• מספר בינלאומי: 1-719-325-4805
• האזנה בשידור חי תהיה זמינה בקישור: http://public.viavid.com/index.php?id=113925


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il