TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משמרים המלצת תשואת שוק לאודיוקדס


סקירה של אופנהיימר על דוחות אודיוקודס
אודיוקודס (AUDC) פרסמה דו"חות הרבעון הרביעי של 2014 בהתאם לצפי ואף סיפקה תחזית ל-2015 שתאמה את תחזיות האנליסטים המוקדמות. הצמיחה בחטיבת ה-Networking ממשיכה להיות חזקה, במיוחד בזכות צמיחה של כ-20% בהכנסות הפלטפורמה המשלימה ל- .Microsoft Lync מנגד, חטיבת ה-Media Gateway ממשיכה לדעוך ולהעיק על כלל הצמיחה בחברה. תחזית החברה ל-2015 צופה מרווח גולמי ותפעולי גבוהים מהרגיל. אנחנו מעודדים מההתקדמות שרשמה אודיוקודס ב-2014 אבל רואים אפסייד מוגבל ברמות הנוכחיות ולכן נותרים בדירוג Perform.

· אודיוקודס רשמה ברבעון הרביעי 2014 הכנסות של 39.1 מיליון דולר, מעט מתחת לצפי של 39.5 מיליון דולר, ורווח נקי למנייה של 0.06$, בהתאם לצפי. חטיבת ה-Networking רשמה צמיחה מרשימה של 89% ברבעון האחרון, בעוד שחטיבת ה-Media Gateway המשיכה להיחלש. השיפור במרווח הגולמי והתפעולי בהחלט מעודד.

· בצד החיובי, המומנטום בחטיבת ה-Networking נמשך, עם ביצועים טובים של תחומי ה-SBC (Session Border Control) והפלטפורמה המשלימה ל-Microsoft Lync. המרווח הגולמי השתפר ב-180 נ"ב ביחס לרבעון המקביל לרמה של 60% וגם המרווח התפעולי רשם שיפור מרשים (עליה של 220 נ"ב לרמה של 7.4%), על רקע ירידה רבעונית שנייה ברציפות בהוצאות התפעוליות.

· בצד השלילי, הכנסות חטיבת ה- Media Gatewayהמשיכו להיחלש והיא צפויה להמשיך ולהעיב על תוצאות החברה גם ב-2015. בנוסף, תהליך השיפור בשיעורי הרווחיות של אודיוקודס צפוי להיות מאתגר יותר, זאת בין השאר בעקבות תחרות גוברת בשוק ה-SBC.

· הנהלת אודיוקודס פרסמה תחזית הכנסות ורווח נקי ל-2015 שעמדה בתחזיות הקונצנזוס. החברה מעריכה כי תגיע למרווח גולמי של 60% ולמרווח תפעולי של 10% לקראת סוף השנה. אנחנו מעריכים כי תחזית הרווחיות הגולמית היא אפשרית אבל גם כי תחזית הרווחיות התפעולית עשויה להיות מאתגרת.

· בשורה התחתונה, למרות השיפור שהציגה אודיוקודס ברבעונים האחרונים, אנחנו מעריכים כי תחרות מוגבת בתחום ה-SBC והחולשה בחטיבת ה-Media Gateway יקשו על המשך ההתקדמות בפעילות החברה ב-2015. אנחנו נותרים עם דירוג Perform נייטרלי ומעריכים כי מניית AUDC מתומחרת באופן הוגן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
31/1/15
1. כשהיא תגיע ל 7 דולר - ינשוף
הם יגידו שיש צמיחה והגיע הזמן לקנות כי היא תגיע
ל 15


מה שכמובן לא יקרה
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il