TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיסקו חושפת את "Project Squared"


הדור הבא של אפליקציית שיתוף פעולה צוותי מבוססת-ענן
סיסקו, חברת ה- IT המובילה בעולם חושפת את ""Project Squared, אפליקציה עסקית לקבוצות עבודה המשלבת צ'אט, אודיו, וידאו, שיחות ועידה ושיתוף מסמכים בכלי אחד. אפליקציה זו עונה על צרכי השיתופיות (Collaboration) התובעניים של צוותים בימינו, תוך שמירה על רמת אבטחת המידע הנדרשת בארגונים.

""Project Squared הוא המענה של סיסקו לאתגרים העומדים בפני עובדים רבים על בסיס יומיומי: להישאר מחוברים על פני מספר רב של מכשירים, אזורי זמן משתנים וצוותי פרויקטים שונים. האפליקציה מאפשרת להתעדכן במהירות בהתקדמות פרויקטים, לשתף מחשבות ורעיונות עם אנשים בתוך החברה ומחוצה לה, מבלי להפר את דרישות האבטחה של החברה.

""Project Squared בנוי על ענן שיתוף הפעולה של סיסקו (Cisco Collaboration Cloud), פלטפורמה חדשה מהדור הבא המיישרת קו עם אסטרטגיית ה-Intercloud של החברה, על מנת לאפשר חוויות שיתוף פעולה מיטבית. בבניית פלטפורמת ענן שיתוף הפעולה שלה, סיסקו מינפה את הידע המצטבר והטכנולוגיות המובילות בשוק של מיטב מוצריה, שיחות ועידה באינטרנט, שיחות וידיאו, שירותי תקשורת מאוחדים ומוצרי קול.

""Project Squared מספק מקום עבודה וירטואלי לעבודת צוות. האפליקציה מחברת את חדר הישיבות הפיזי לעולם הווירטואלי, באופן שונה מכל חברה אחרת בתעשייה. צוותים יכולים להוריד את אפליקציית ""Project Squared, לפתוח חדר בנושא כלשהו ולהזמין אחרים מהארגון או מחוצה לו בפשטות, באמצעות הקלדת שמם או כתובת המייל שלהם. בתוך החדר, חברי צוות יכולים לשתף מסרים, להעלות קבצים ולהתחיל שיחות קוליות או וידאו באופן מאובטח. קבצים נמסרים בענן וניתנים לצפייה מיידית, ללא צורך בהורדה.

""Project Squared נגיש כמעט מכל מכשיר, עם עיצוב אינטואיטיבי המקטין כל עקומת למידה. האפליקציה עובדת גם על דפדפנים, כך שמשתמשים יכולים להיכנס מכל מחשב ללא צורך ב-VPN או תוספות. ""Project Squared ממנף הודעות במכשירים ניידים, כך שחברי צוות זמינים תמיד ומשתמשים נשארים מחוברים לתוכן חשוב ולמסרים בכל מקום.

משתלב עם הכלים העסקיים האחרים שלך. ""Project Squared משתלב עם כלים עסקיים חשובים אחרים, כמו יומנים, Active Directory, WebEx ו-Box.com, כך שצוותים יכולים להיות יעילים יותר בעזרת הכלים בהם הם כבר נעזרים.

מספק אבטחה והצפנת תוכן מקצה לקצה. למרות ש ""Project Squared קל לשימוש כאפליקציות צרכניות מובילות, הוא משלב טכנולוגיות אבטחת מידע דרך פלטפורמת ענן שיתוף הפעולה של סיסקו, המספק הצפנת תוכן מקצה לקצה. בנוסף, צוותי ה-IT יכולים לנהל את ""Project Squared ע"י שימוש בכלי הזדהות אחידה (SSO) ובסיסמאות המאושרות. .

פרויקט בהתפתחות: כלי שיתופיות זה נקרא "Project Squared" בכוונה תחילה, זהו פרויקט המתפתח במהירות עפ"י צרכיי הלקוחות. תוכלו להשפיע על התפתחות הפרויקט ע"י מתן משוב ושליחת הצעות ורעיונות היישר מתוך הכלי ובכך להשפיע על התפתחותו.

רוואן טרולופ, סגן נשיא בכיר , חטיבת Collaboration בסיסקו אמר: "יצרנו את ""Project Squared ואת פלטפורמת ענן שיתוף הפעולה של סיסקו על מנת להגשים את חלומנו לשנות את חווית שיתוף הפעולה, כך שיהיה קל להישאר מחוברים לאנשים, לפרויקטים ולרעיונות החשובים ביותר. יש לנו הרבה רעיונות לגבי איך להמשיך לשפר את חוויית ""Project Squared, והמשימה שלנו היא להמשיך להשתלב עם כלים עסקיים חשובים כך שהחדרים שלכם יעזרו לכם באמת לבצע את העבודה הטובה ביותר שלכם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il