TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכנסות מיטב דש ברבעון השלישי 2014 עמדו על 192 מיליון ₪


עלייה בשיעור של כ-20% ב-EBITDA שעומדת על כ-53 מיליון ₪ ברבעון השלישי, לעומת הרבעון המקביל אשתקד
מנכ"ל מיטב דש, אילן רביב: "מיטב דש סוגרת שלושה רבעונים חזקים עם מגמת צמיחה ברורה בכל פעילויות הליבה. גיוסים משמעותיים ותשואות טובות מובילים לעקביות בהכנסות למרות שחיקת דמי הניהול הנמשכת. אני רואה במהפך מפדיונות לגיוסים עקביים בגמל כהישג מרשים ומשמעותי של החברה.
בנוסף, אנו ממשיכים לראות את ההשלכות ארוכות הטווח של ההתייעלות בתוצאות וברווח לתקופה. אני מאמין שנסיים את שנת 2014 בתנופה ונמשיך להוביל את השוק".

בית ההשקעות מיטב דש רשם הכנסות של 192 מיליון ₪ ברבעון השלישי של 2014 בהשוואה ל- 185 מיליון ₪ ברבעון שלישי של 2013. העלייה נובעת מעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים של הקבוצה.
רווח לפני מס ברבעון זה הסתכם ב- 32 מיליון ₪, עלייה בשיעור של כ- 300% ביחס לרבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-8 מיליון ₪ בלבד.
רווח לתקופה ברבעון השלישי של 2014 הינו כ- 16 מיליון ₪ לעומת כ- 1 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
ה- EBITDA של מיטב דש לרבעון השלישי של 2014 הינה 53 מיליון ₪, עלייה בשיעור של כ- 20% לעומת 44 מיליון ₪ ברבעון השלישי בשנת 2013. בנטרול הפרשים חשבונאיים כלכליים בתעודות הסל, תשלום מבוסס מניות וסעיפים חד פעמיים, הסתכמה ה- EBITDA בתקופת הדוח לכ- 56 מיליון ₪.
רווח נקי בתוספת התאמות לסעיפי רווח והפסד FFO))- הסתכם ב- 35 מיליון ₪ ברבעון הנוכחי, עלייה בשיעור של כ- 25% ביחס לרבעון המקביל אשתקד שהסתכם ב- 28 מיליון ₪.
הוצאות שיווק, תפעול, הנהלה וכלליות - הסתכמו ברבעון הנוכחי לסך של 144 מיליון ₪ המהווים עליה בשיעור של כ- 2% לעומת 141 מיליון ₪ ברבעון השלישי בשנת 2013. העלייה נובעת מהוצאה בגין הפרשה לחוזר הכרעה בחברת הגמל. ללא הוצאה זו הוצאות החברה היו ממשיכות במגמת הירידה של הרבעונים האחרונים.
היקף הנכסים המנוהלים עומד על כ- 138 מיליארד ₪ לעומת כ-136 מיליארד ₪ בסוף הרבעון הקודם. בתקופת הדוח ניכרת מגמת עלייה בהיקף הנכסים בכל תחומי הפעילות.
פעילות תעודות הסל ממשיכה בצמיחה עקבית כבר למעלה משנתיים ברצף. סך הנכסים המנוהלים על ידי תכלית תעודות סל עומד על כ- 33.4 מיליארד ₪ (לעומת כ- 32.3 מיליארד ₪ בסוף הרבעון הקודם).
פעילות קרנות הנאמנות מאופיינת אף היא בצמיחה בהיקף הנכסים המנוהלים. מיטב דש קרנות נאמנות ממשיכה להוביל ולהיות חברת הקרנות הגדולה בישראל. ברבעון זה גייסה החברה כ- 560 מיליון ₪ לקרנות המסורתיות ובכך המשיכה במגמת שינוי תמהיל הפעילות וביסוס הקרנות המסורתיות. עד לרבעון השלישי של 2013 תמהיל הקרנות במיטב דש עמד על שיעור של 60% בקרנות הכספיות ו-40% במסורתיות, כיום המגמה התהפכה ולמעלה מ- 54% מסך כל הנכסים המנוהלים בקרנות הנאמנות הינם בקרנות המסורתיות.
הרבעון השלישי של שנת 2014 אופיין בהמשך גיוסים בחברת הגמל והפנסיה של מיטב דש. במהלך החודש חצתה חברת הגמל והפנסיה את רף 40 מיליארד ₪ בהיקף הנכסים המנוהלים.
מנכ"ל מיטב דש, אילן רביב: "מיטב דש סוגרת שלושה רבעונים חזקים עם מגמת צמיחה ברורה בכל פעילויות הליבה. גיוסים משמעותיים ותשואות טובות מובילים לעקביות בהכנסות למרות שחיקת דמי הניהול הנמשכת. אני רואה במהפך מפדיונות לגיוסים עקביים בגמל כהישג מרשים ומשמעותי של החברה.
בנוסף, אנו ממשיכים לראות את ההשלכות ארוכות הטווח של ההתייעלות בתוצאות וברווח לתקופה. אני מאמין שנסיים את שנת 2014 בתנופה ונמשיך להוביל את השוק"

בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-138 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון, ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידי קבוצת BRM ומר צבי סטפק.

צלם: ישראל הדרי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il