TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה מוצרי צריכה מפרסמת הכנסות של 732.8 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2014


אלקטרה מוצרי צריכה
החברה סיימה את הרבעון, שהושפע מארועי "צוק איתן", עם הפסד של כ-11.6 מיליון שקל
בתשעת החודשים הראשונים של שנה רשמה החברה הכנסות בסך של כ- 2.08 מיליארד שקל והפסד של כ- 16.7 מיליון שקל

משה אידלמן, סמנכ"ל הכספים היוצא של אלקטרה צריכה: "תוצאות הרבעון השלישי של 2014 משקפות את המגמה השלילית שפקדה את תחומי המסחר בישראל במהלך הרבעון, בעיקר בעקבות השלכותיו הכלכליות של מבצע 'צוק איתן' . האטה זו, יחד עם התחרות המחריפה בתחומי הליבה בהם פועלת החברה, פגעו בהכנסות החברה וברווחיה. אנו ממשיכים ביישום תכנית ההתייעלות, שניצניה הראשונים מתחילים להתבטא במגזר הקמעונאות, שבו מיושם תהליך רה-ארגון בהובלתה של הצוות הניהולי שמוביל פעילות זו. אנו מצפים שהצעדים, שאנו נוקטים בכל רוחבה של הקבוצה, יניבו פירות ברבעונים הבאים, כמו גם הפעולות שאנו מבצעים לחיזוק כוחה התחרותי של אלקטרה צריכה בתחומים בהם היא פועלת" .

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה פרסמה את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2014. אלקטרה מוצרי צריכה סיימה את הרבעון השלישי של 2014 עם הכנסות בהיקף של כ-732.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-738 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2013. הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מהשפעת מבצע "צוק איתן" בקיץ, המאופיין לרוב במכירות גבוהות של חטיבת מיזוג האוויר, הנמנית עם מגזר מוצרי הצריכה.

הרווח הגולמי של החברה ברבעון השלישי של שנת 2014 הסתכם בכ-192.2 מיליון שקל (26.2% מההכנסות), בהשוואה לכ-210.1 מיליון שקל (28.5% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2013. הירידה נובעת משחיקה ברווחיות מגזר מוצרי הצריכה בשל הגברת התחרות ומשחיקה ברווחיות פעילות החברה בחו"ל.

בשורה התחתונה סיימה החברה את הרבעון השלישי של השנה עם הפסד של כ- 11.6 מיליון שקל, לעומת רווח של כ- 22 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנת 2013. ההפסד נבע מהפרשות חד פעמיות, פתיחת סניפים חדשים של רשת אייס ומהשקעה בפרסום, שנזקפו בסעיף הוצאות מכירה ושיווק, וכן מגידול בהוצאות המימון שנבע מהתחזקות הדולר והיורו.

מבחינת תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, רשמה אלקטרה צריכה ברבעון השלישי של 2014
תזרים חיובי בהיקף של כ- 34.6 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי בתקופה המקבילה אשתקד
בהיקף של כ- 15.5 מיליון שקל.

בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 רשמה אלקטרה מוצרי צריכה הכנסות של כ-2.08 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.18 מיליארד שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. הירידה בהכנסות נבעה בעיקרה מההאטה במשק, מהשלכות מבצע "צוק איתן" ומתחרות גוברת בשווקים בהם פועלת החברה.

הרווח הגולמי של החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 הסתכם בכ-551.7 מיליון שקל (26.5% מההכנסות), בהשוואה לכ-626 מיליון שקל (28.6% מההכנסות) בתקופה המקבילה של שנת 2013. הירידה נובעת משחיקה ברווחיות מגזר מוצרי הצריכה בשל הגברת התחרות ומשחיקה ברווחיות פעילות החברה בחו"ל.
---המשך בעמוד הבא---


בשורה התחתונה סיימה החברה את תשעת החודשים הראשונים של 2014 עם הפסד של כ- 16.7 מיליון שקל, לעומת רווח של כ- 64.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. המעבר להפסד נבע, בין היתר, מירידה במכירות בעקבות התחרות הגוברת במשק ומהשפעות מבצע צוק איתן ,מגידול בהוצאות המימון, מההשפעה של הוצאות חד פעמיות בגין שני לקוחות שנכנסו לקשיים, ומהפרשה בגין פרישה של בכירים שסיימו את עבודתם בחברה בעקבות תכנית התייעלות המיושמת בחברה.

ממאזנה של אלקטרה מוצרי צריכה עולה, כי ההון העצמי של הקבוצה מסתכם בכ-444.5 מיליון שקל.

אלקטרה מוצרי צריכה, בשליטת קבוצת אלקו בע"מ פועלת בשלושה תחומים:
תחום ראשון- ייצור,יבוא ,יצוא, שיווק, מכירה והפצה בישראל של מוצרי צריכה חשמליים, לרבות מזגנים (בארץ ובחו"ל), מוצרים "לבנים", מוצרי אלקטרוניקה ברי מים ועוד. בין המותגים שהחברה משווקת: "אירוול" "אלקטרה", "אלקו" ,"אלקטרה בר", "פיליפס", "מילה", "ווירלפול" "סאוטר" "ליבהר"ביסל ו"דייקין"
תחום שני- רשתות שיווק למוצרי חשמל, באמצעות הפעלת הרשתות "מחסני חשמל","שקם אלקטריק", ו"סנסור";
תחום שלישי- "עשה זאת בעצמך", באמצעות הפעילות של רשת "אייס אוטו דיפו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il