TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנליסט IBI על בראק קפיטל


ב
בראק קפיטל מפרסמת תוצאות לרבעון השלישי השנה. התוצאות טובות ובהתאם לצפי :

- הכנסות - סך הכנסות החברה הסתכמו ב 15.6 מיליון אירו ברבעון, צמיחה של 15% מרבעון מקביל. הצמיחה נבעה בעיקר מרכישה של 2 נכסים חדשים שנרכשו במהלך הרבעון השני. סך ה NOI ברבעון הסתכם בכ 14.1 מיליון אירו, גידול של 15% מרבעון מקביל. כמו כן שיעור התפוסה גם במגורים להשכרה וגם ונכסים המסחריים ממשיך להיות גבוה בשיעור של 96%. נזכיר שרבעון זה כולל רק בחלקו את ההכנסות של שלוש עסקאות שהחברה ביצעה בדורטמונד ובדיסלדורף. עסקאות אלו צפויות לתרום כ 2 מיליון אירו ברמה שנתית שלא גולמו בדוח הכספי. בנוסף, החברה ממשיכה להשביח את פורטפוליו הדירות להשכרה שלהם והצליחה להעלות את ההכנסות מנכסים זהים ב 4.3%.

- FFO - ה FFO הסתכם ב 5.2 מיליון אירו הרבעון, גידול של 17% מרבעון מקביל ושל 8.3% מרבען שעבר. הסיבות לגידול הם הגידול הכנסות כתוצאה מרכישות חדשות והשבחת נכסים קיימים אולם גם בהורדה של הוצאות המימון. הריבית הממוצעת של הנכסים בגרמניה ירדה לשיעור של 2.2% ובראק נהנית ממרווח גבוה מאוד של כמעט 5% בין תשואת הנכסים לביו עלות המימון ( נזכיר כי בניגוד לארץ עלויות המימון של בראק בגרמניה לא צמודות). אנחנו מעריכים שרבעון הבא החברה תציג גידול של 1.2 מיליון אירו ב FFO בגין העסקאות שביצעה במהלך הרבעון. בראק נסחרת לפי 7% תשואת FFO ו 10.7% בנטרול פרויקט Grafental .

- פרויקט Grafental – החברה כאמור השלימה את מכירת 100% משלב א וממשיכה למסור דירות. בראק הכירה ב 5.8 מיליון אירו הרבעון והיא צפויה להכיר ברווח דומה ברבעון הבא. בנוסף, החברה קיבלה היתרי בניה לשלב ב 1+2 ומכרה כבר 89 דירות מהן 22 ברבעון האחרון ( 75% מסך התמורה החזויה) קצב מרשים בהחלט.


- רכישות - החברה נמצאת בצמיחה ומתחילת השנה ביצעה רכישות בהיקף של כ 130 מיליון אירו ובשל הגידול בהון העצמי בעקבות ההכרה בהכנסות ממכירת דירות בפרויקט grafental היא לא התמנפה יתר על המידה ולא הייתה זקוקה להנפקות הון.

לסיכום, תוצאות טובות ובהתאם לצפי. החברה נמצאת במומנטום טוב ומצליחה מצד אחד להשביח את נכסיה ומצד שני להוזיל את עלויות המימון שלה. אנחנו ממשיכים להמליץ על החברה בהמלצת קניה . מתחילת השנה החברה הגדילה את תזרים ה FFO שלה בכמעט 50%, מכרה עשרות דירות ומנגד המניה עלתה רק ב 6.5%, פחות מתשואת ה FFO הפנימית שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il