TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעות תושבי חוץ בישראל ותושבי ישראל בחו"ל בחודש ספטמבר 2014


תושבי חוץ – התמתנות בהשקעות תושבי חוץ באג"ח ממשלתיות.המשך השקעות במק"ם אגרות חוב ומק"מ הנסחרים בת"א
תושבי חוץ השקיעו נטו, בספטמבר, כ-320 מיליוני דולרים במק"מ בהמשך להשקעות נטו של כ- 560 מיליונים בחודש אוגוסט. כך נמסר היום מהחטיבה למידע ולסטטיסטיקה בבנק ישראל. ההשקעות באג"ח ממשלתיות הסתכמו בספטמבר בכ- 100 מיליוני דולרים, רמה דומה לממוצע בשנה האחרונה. באג"ח הממשלתיות הנסחרות בחו"ל, נרשמו מימושים נטו ע"י תושבי חוץ בהיקף של כ-220 מיליוני דולרים.
השקעות במניות ישראליות – בחודש ספטמבר השקיעו תושבי חוץ בבורסה לני"ע בתל-אביב כ-170 מיליוני דולרים נטו. כמו כן, תושבי חוץ השקיעו כ-360 מיליוני דולרים נטו במניות ישראליות הנסחרות בחו"ל.
ההשקעות הישירות בישראל - ההשקעות הישירות במשק, באמצעות מערכת הבנקאות, הסתכמו בחודש ספטמבר בכ-480 מיליוני דולרים, עיקר הפעילות התרכזה בענף הביומד.

תושבי ישראל – מימושים נטו של המשקיעים המוסדיים במניות זרות, המשך השקעות בחו"ל של משקי בית
בחודש ספטמבר, תושבי ישראל השקיעו בחו"ל השקעות פיננסיות (אג"ח ומניות) בהיקף של כ-280 מיליוני דולרים: השקעות של משקי בית במניות ובאג"ח זרות קוזזו בחלקם ע"י מימושים נטו של המשקיעים המוסדיים.
מניות – בחודש ספטמבר הפעילות נטו של תושבי ישראל במניות זרות בחו"ל הייתה הטרוגנית: השקעות נטו של כ-240 מיליוני דולרים על ידי משקי הבית ושל כ-150 מיליוני דולרים על ידי המגזר העסקי קוזזו על ידי מימושים נטו בסך של כ-390 מיליונים ע"י המשקיעים המוסדיים, בעיקר בתעודות סל הנסחרות בחו"ל.
אג"ח – בחודש ספטמבר תושבי ישראל השקיעו נטו באג"ח זרות כ- 290 מיליוני דולרים, מזה כ-250 מיליונים על ידי משקי הבית וכ-70 מיליונים ע"י המשקיעים המוסדיים.
ההשקעות הישירות בחו"ל – בחודש ספטמבר תושבי ישראל השקיעו בחו"ל השקעות ישירות בהיקף של כ-150 מיליוני דולרים. עיקר ההשקעות התבצעו ע"י ענף הביטוח.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il