TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקירה שבועית. מאקרו ושווקים


נכתב על ידי אלכס זבז'ינסקי
· עלייה במדד המחירים לחודש אוקטובר מעל התחזית אינה מבשרת על השינוי בסביבת האינפלציה המתונה. נמשכת האטה באינפלציה של הרכיבים הלא סחירים שמשקפת השפעת הביקושים המקומיים.
· בחודשיים האחרונים חלה עלייה יחסית מהירה ביצוא התעשייתי. לעומת זאת, יבוא חומרי גלם ומוצרי השקעה ממשיך לרדת. אנו מעריכים שהיצוא ימשיך להשתפר.
· הסנטימנט במגזר העסקי בישראל ממשיך להיות נמוך. במיוחד מטרידה הרעה בציפיות החברות למספר המועסקים. הסנטימנט הצרכני דווקא משתפר.
· הגירעון הממשלתי נשאר נמוך, אך לא בהכרח משקף שיפור במצב המשק. הסיבה חשובה לכך קשורה לתחזית שמרנית מדי להכנסות ממסים.
· ממשיכים להתפרסם נתונים כלכליים חלשים בסין. במקביל, יש סימנים לירידה במינוף במדינה.
· מומנטום ההתדרדרות בכלכלה האירופאית נבלם ברבעון השלישי, אך הצמיחה עדיין מינורית. לפי סקר של ECB, נמשך שיפור בנגישות לאשראי הבנקאי.
· נמשך שיפור בסנטימנט הצרכנים בארה"ב שבא לידי ביטוי גם בגידול בצריכה.
· בעקבות הירידה במחירי הדלק והתחזקות הדולר, הן ציפיות האינפלציה של הצרכנים האמריקאים והן הציפיות הגלומות בשוק האג"ח ירדו לרמה הנמוכה ביותר מאז שנת 2010.
· ירידה במחירי הנפט מתרחשת תוך סגירה מאסיבית של פוזיציות לונג בחוזים. אולם, לירידה במחירי הסחורות יש לא רק היבט ספקולטיבי אלא גם ריאלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il