TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פייסבוק תעלה ל 110 דולר


אריאל מזוז, מנכ"ל משותף בקרן הגידור ג'נסיס בהמלצה על מניית פייסבוק לפני הדו"חות
אריאל מזוז, מנכ"ל משותף בקרן הגידור ג'נסיס המשקיעה בחברות בארץ ובחו"ל מעניק המלצת קנייה חזקה למניית פייסבוק עם מחיר יעד של 110 דולר למנייה המשקף פרמיה של כמעט 40% על מחיר השוק של המנייה. לדבריו, למרות עלייה של כ-48% במניית פייסבוק בשנה האחרונה, יש לרשת החברתית הגדולה בעולם עוד הרבה לאן לצמוח. בעיקר בתחום הפרסום ברשת עם דגש על גידול בתחום המובייל.

פייסבוק צפויה לפרסם את דוחותיה לאחר נעילת המסחר ביום שלישי הקרוב. צפי האנליסטים הוא לרווח של 40 סהט למניה לעומת 25 ברבעון המקביל אשתקד. בשורת ההכנסות, הצפי הוא לזינוק של מעל ל-50% מ-2.02 מיליארד דולר ברבעון המקביל ל-3.12 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2014.

לדברי מזוז, ניתן לראות בפייסבוק עלייה עקבית של כ-20% ברבעון בשורת ההכנסות אל עבר רמה של 3 מיליארד דולר בעוד החברה עומדת לייצר בקביעות רווח של 700 מיליון דולר שהחלק הארי שלו מגיע מתחום הפרסום המקוון שממשיך על פי הנתונים לצמוח.

פייסבוק היא רשת חברתית ששומרת על הרלוונטיות שלה ועל מספר המשתמשים האקטיבי שלה. רוב ההרשומים לפייסבוק הם משתמשים פעילים כשרובם הם משתמשים יומיים, דבר המכריע את הכף בקרב עסקים באיזו רשת לפרסם בשל החשיפה הרבה לה הם זוכים באמצעות פרסומות בפייסבוק.

מזוז הוסיף כי פיתוחים חדשים בתחום הפרסום צפויים בעתיד להגדיל את עוגת הפרסום של פייסבוק, כניסה של ייישומים כמו פרסום באמצעות וידאו ברשת החברתית עשוי בעתיד לגזול מיוטיוב חלק מנתח השוק הזה ולהוות מנוע צמיחה נוסף לחברת הרשת החברתית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il