TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת RR Media מודיעה על אימוץ מדיניות דיבידנד חדשה


ומודיעה על תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 5 מיליון דולר
במסגרת מדיניות הדיבידנד החדשה בכוונת החברה לחלק דיבידנד רבעוני קבוע בהיקף של 0.07$ למניה

RRmedia (נאסד"ק: RRST), לשעבר RRsat - חברה ישראלית בינלאומית, המובילה באספקה גלובלית של שירותי מדיה דיגיטלית הכוללים ניהול תוכן ושירותי העברת שידורים, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אימץ מדיניות דיבידנד חדשה ואישר תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 5 מיליון דולר.
דירקטוריון החברה קבע כי מדיניות הדיבידנד החדשה, אשר בפוף להוראות כל דין ועל פי שיקול דעתו של דירקטוריון החברה כפי שיקבע מעת לעת, הינה חלוקה קבועה של 0.07$ למניה, בסיומו של כל רבעון.
אבי כהן, מנכ"ל אראר מדיה: "דירקטוריון החברה מאמין כי אימוץ מדיניות דיבידנד לפיה יחולק דיבידנד עקבי ומשמעותי בכל רבעון, תאפשר למשקיעים להשיג תשואת דיבידנד שוטפת, ולחזק את אטרקטיביות מניות החברה עבור משקיעים מונחי ערך ".
בנוסף, אישר דירקטוריון החברה תוכנית רכישה עצמית של מניותיה הרגילות של החברה בהיקף של עד 5 מיליון דולר. רכישת המניות תתבצע במהלך המסחר השוטף או במסגרת עסקאות פרטיות מפעם לפעם בשים לב לתנאי השוק, מחיר המניה, מחזורי מסחר וגורמים נוספים. רכישות אלה תתבצענה בכפוף לכל דין ובפרט דיני נירות ערך. בקשר עם כל או חלק מהסכום המאושר לרכישה, החברה עשויה לאמץ תוכנית בהתאם ל-Rule 10b5-1 לחוק ניירות הערך האמריקאי (United States Securities Exchange Act of 1934) שנועד לחלוש על רכישות אלו. תוכנית רכישת המניות אינה כוללת מחויבות לרכישת מספר מסוים של מניות ויתכן שתושהה מעת לעת או תופסק. רכישת המניות תמומן מההון החוזר של החברה מעת לעת.
אבי כהן, מנכ"ל אראר מדיה: "דירקטוריון החברה מאמין כי תוכנית הרכישה העצמית מהווה שימוש ראוי בהון החברה וממחישה את ביטחון הדירקטוריון בתוצאות ארוכות הטווח של החברה, אשר מתבססות על מהלכים שאנו מאמצים במטרה להפוך את החברה למובילה בתחום שירותי המדיה הדיגיטליים ועולם הפצת התוכן. בשנה האחרונה הרחבנו באופן משמעותי את יכולותינו, תוך הגדלת נוכחותנו בתחום המובייל והעצמת היצע החברה לתחום עיבוד תוכן להפצה אונליין. בנוסף, הרחבנו את התפרסותנו הגיאוגרפית על ידי איוש באנשי מקצוע איכותיים בשוקי מפתח ברחבי העולם."
מדיניות הדיבידנד החדשה ותוכנית הרכישה העצמית לא תשפיע על התוכנית האסטרטגית של החברה בנושא מיזוגים או השקעות לשם צמיחה. דירקטוריון החברה ימשיך להעריך מעת לעת את מדיניות הדיבידנד ותוכנית רכישת המניות.

אודות RR Media
חברת RR Media (נאסד"ק: RRST) היא חברה ישראלית בינלאומית, המספקת שירותי הכנה, ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור תעשיית שידורי הטלוויזיה והרדיו וספקיות תכני הוידאו באינטרנט, עם יכולת העברת תכנים אל יותר מ-150 מדינות ברחבי העולם. החברה פועלת בארבעה תחומים עיקריים: רשת תקשורת גלובלית חכמה המורכבת מלוויינים, סיבים אופטיים ואינטרנט; ניהול והכנת תוכן; ספורט ואירועים חיים; ושירותי וידאו אונליין. RR Media מספקת את שירותיה ליותר מ-650 ערוצים, מעבירה מעל ל-100 אלף שעות של אירועים חיים בשנה, ומספקת תכנים ל -95% מאוכלוסיית העולם באמצעות ספקיות שידורי תוכן בלוויין, כבלים או רשתות שידור, פלטפורמות VOD, שידורי וידאו אונליין וכן ישירות אל בתי הצופים בכל העולם. משרדיה ההנהלה של RR Media נמצאים באיירפורט סיטי שבלוד.www.rrmedia.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il