TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הדולר יידרש לפרוץ את רמת 3.76 שקלים במטרה לתמוך בהמשך המגמה ל-3.80 שקלים


יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות
ביפן פורסמו מדד רכש המנהלים הגבוהים בשבעת החודשים האחרונים לפיהם התעשיינים הרחיבו את פעילותם. ההזמנות החדשות הגיעו לרמת השיא של שמונת החודשים האחרונים וכן ההזמנות החדשות ליצוא. בסין פורסמו נתונים מעודדים באשר למדד רכש המנהלים אולם שיעור ההתאוששות נותר צנוע שרשם עלייה של 50.4 נקודות לעומת 50.2 בחודש הקודם. תשומת לב מיוחדת מופנית לחולשה המסתמנת בהזמנות חדשות כאשר נתוני התפוקה שוכנים ברמת השפל של חמשת החודשים האחרונים.

ההאטה בפעילות הכלכלית הגלובלית וירידת מחירי האנרגיה באים לידי ביטוי במדדי המחירים והיום פורסם בניו זילנד כי מדד המחירים לצרכן ברבעון השלישי היה נמוך מהתחזית ובחישוב שנתי עלה המדד ב-1% לעומת צפי לעלייה של 1.3%.

את תשומת לב ימשכו היום מדד רכש המנהלים הצפויים להתפרסם באירופה כאשר הערכה כי רכש המנהלים בתחום היצור ירד אל מתחת רמת 50 הנקודות, דבר שיורה כי אירופה גולשת להאטה כלכלית. בגרמניה וצרפת, המדינות המובילות באירופה, צפוי המדד על המשך הירידה כאשר בחודש שעבר הוא רשם 49.9 ו-48.8 נקודות בהתאמה.

על רקע נתונים כלכלים חלשים באירופה, תשומת לב תופנה היום לפגישת הפרלמנט האירופי ולקריאה כי הבנק המרכזי האירופי, בניגוד לעמדת גרמניה, ירכוש אג"ח קונצרני ויזרים מימון נרחב יותר לעידוד הפעילות הכלכלית.

על רקע הנתונים החלשים באירופה, בולטים הנתונים בארה"ב שם מדד רכש המנהלים בחודש אוקטובר של סקטור התעשייה צפוי לעמוד על 57 נק', רמה נמוכה במעט מהחודש שעבר.

הדולר ממשיך להתנהל בתחום שערים צר כאשר המגמה הפרו-דולרית דומיננטית ותומכת בהמשך התחזקות הדולר אל עבר רמות שיא חדשות. הדולר נדרש לפרוץ את הקופסה 3.72-3.76 שקלים במטרה לתמוך בהמשך התנועה אל עבר רמת 3.80 שקלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il