TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מפיתוח לייצור - פלוריסטם מקדמת קו מוצרים נוסף


מרחיבה את פלטפורמת המוצרים התאיים ומעבירה לקו הייצור את ה-PLX-RAD שמיועדים לטיפול במגוון אינדיקציות המטולוגיות
חברת הביו-רפואה הישראלית פלוריסטם הודיעה היום (ג') על השלמת שלב הפיתוח של קו מוצרים שני, שיתווסף לרשימת מוצרי ה- PLX-PAD שכבר נמצאים בשלבים שונים של ניסויים קליניים. המוצר הנוסף, שקיבל את השם PLX-RAD, צפוי לענות על הביקוש הגבוה בשוק לפתרונות רפואיים בתחום המחלות ההמטולוגיות, ובדומה למוצר הראשון והמתקדם יותר, גם הוא מבוסס על תאי גזע שמקורם בשלייה ומיוצר בטכנולוגיית הגידול התלת ממדית הייחודית לחברה. עם השלמת שלב הפיתוח מכניסה כעת פלוריסטם את המוצר לקו הייצור המרכזי שלה המאפשר ייצור בהיקפים מסחריים במתקן הייצור המתקדם שלה בחיפה.
תכנית הפיתוח של פלוריסטם עבור קו המוצרים החדש תבחן כניסה למגוון אינדיקציות אשר חלקן נבדקו בניסויים פרה-קליניים על ידי החברה בשיתוף עם מרכזים רפואיים וגופים שונים בעולם. האינדיקציות כוללות:
1.הזרקת תאי PLX-RAD לשיפור בקליטת תאי גזע המטופוייטים לטיפול במח עצם פגום כתוצאה משיבוש במערכת החיסונית ומחלות גנטיות, או בתמיכה בהשתלות מח עצם על רקע של מחלות לוקמיה וסוגי סרטן שונים.
2.הזרקה של התאים לשיקום מח העצם בקרב חולים העוברים טיפול כימותרפי.
3. תאי ה-PLX-RAD של פלוריסטם כבר נבחנים בימים אלה במסגרת מחקר מקיף של המכון הלאומי לבריאות של ארה"ב לטיפול במקרים של חשיפה אקוטית לקרינה (תסמונת קרינה חריפה).
זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר היום: "בימים אלה סיימנו תקופת פיתוח בת שנתיים של תאי ה- RAD-PLX וכן פיתחנו את תהליך ואמצעי הייצור של המוצר במטרה להפיק גם את התאים האלה בהיקפים מסחריים. אנו מאמינים שטכנולוגית הייצור המתקדמת שלנו יכולה לשמש לייצור של מגוון מוצרי שונים של תאי גזע מהשלייה, המותאמים לטיפול במגוון רחב של אינדיקציות".
לדבריו, "פלטפורמת הרביית התאים, יכולת הייצור המסחרית ונכסי הקניין הרוחני שלנו יוצרים עבורנו הזדמנות לכינון שותפויות עם גורמים משמעותיים, הן ברמת חברות הפארמה והן עם מוסדות אקדמיים וממשלתיים מסביב לעולם. אנו שמחים וגאים על ההתעניינות הגדולה בטכנולוגיה שלנו, שממצבת אותנו כחברה מובילה בשוק הטיפול התאי בעולם".
המוצר הראשון של פלוריסטם, PLX-PAD, נמצא בימים אלה בשלבים שונים של ניסויים קליניים לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי, פגיעות שרירים וטרשת עורקים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il