TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושים גבוהים בהרחבת האג"ח של ריט 1


היקף הגיוס גדל ל-112 מיליון שקל – 32 מיליון שקל יותר מההיקף המתוכנן
החברה החליטה להגדיל את היקף ההרחבה הפרטית, לאחר שנרשמו בה ביקושי יתר של 210 מיליון שקל ולאור המחירים הטובים שהוצעו

דרור גד, יו"ר ריט 1: "הגיוס מהווה הבעת אמון חוזרת של המשקיעים ביכולות של ריט 1 לאיתור הזדמנויות השקעה בנדל"ן מניב בישראל, לצד הכרה ביתרונות של מכשיר השקעה זה. המבנה של קרן ריט, הכולל בין היתר דרישת הון מינימלי, פוקוס על נכסים מניבים בישראל ובעלות מבוזרת, מספק למחזיקי האג"ח של ריט 1 ביטחון יחסי גבוה לגבי כושר ההחזר של החוב בכל עת"

ריט 1, קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה בישראל, השלימה אתמול (א') גיוס של כ-112 מיליון שקל במסגרת הצעה פרטית של אג"ח החברה למשקיעים מוסדיים ולמשקיעים כשירים. החברה תיכננה במקור לגייס עד 80 מיליון שקל, אולם החליטה להגדיל את היקף הגיוס, לאור הביקושים הגבוהים שהוזרמו בהנפקה ולאור רמות המחירים הטובות.

גיוס החוב נעשה במסגרת הרחבת סדרת אג"ח ד', הצמודה למדד, עם מח"מ של 6.5 שנים. להנפקה הוזרמו ביקושים של כ-210 מיליון שקל, והיא נסגרה במחיר של 115.5 אג' לאיגרת חוב יחידה, המשקף תשואת ריבית צמודה של 1.73%. מחיר הסגירה משקף מרווח של כ – 170 נקודות בסיס מעל האג"ח הממשלתי.
את ההנפקה הובילו ואליו בייס וקונסורציום החתמים כלל את איי.בי.איי, בראק קפיטל, מנורה, לאומי פרטנרס ולידר.

דרור גד, יו"ר ריט 1, אמר: "הגיוס מהווה הבעת אמון חוזרת של המשקיעים ביכולות של ריט 1 לאיתור הזדמנויות השקעה בנדל"ן מניב בישראל, לצד הכרה ביתרונות של מכשיר השקעה זה. המבנה של קרן ריט, הכולל בין היתר דרישת הון מינימלי, פוקוס על נכסים מניבים בישראל ובעלות מבוזרת, מספק למחזיקי האג"ח של ריט 1 ביטחון יחסי גבוה לגבי כושר ההחזר של החוב בכל עת".

תיק הנכסים של ריט 1 כולל 26 נכסים מניבים בשווי של כ-2.5 מיליארד שקל ועם שיעור תפוסה גבוה במיוחד של 97.7%. בחודשים האחרונים ביצעה ריט 1 מספר עסקאות משמעותיות, בהן רכישת כ-6% נוספים במתחם רעננה, שהוא נכס מהותי של החברה, תמורת כ-43.7 מיליון שקל, והגדלת חלקה ב"בית פסגות", ברחוב רוטשילד בתל אביב. כמו כן, במהלך השנה נפתח מתחם שרונה, בו שותפה ריט 1.

אודות ריט 1:
ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי ומטרתה העיקרית היא לאפשר למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. ממועד הקמתה רכשה ריט 1 26 נכסים מניבים בשווי של כ-2.5 מיליארד שקל. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il