TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אמן הטמיעה מערכת אינטרנטית מאובטחת בבית ההשקעות הלמן אלדובי


היקף הפרויקט: כחצי מיליון שקלים
קבוצת אמן הטמיעה מערכת לניהול המידע ההיסטורי בבית ההשקעות הלמן אלדובי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח. המערכת תאפשר לבית ההשקעות לשמר ולאחזר את הנתונים ההסטוריים בקופת הגמל לצרכים שונים. המערכת צפויה לשמש את 220 עובדי בית ההשקעות.

בשנת 2013 העבירה חברת הגמל של בית ההשקעות את תפעול קופות הגמל מבנק יהב ודיסקונט לבנק מזרחי. כחלק מהפתרון התפעולי, המתחייב נדרשת יכולת שימור היסטורית של הנתונים הדיגיטליים הקיימים במערכות התפעוליות הקודמות לטובת מתן מענה לעמיתים שיבקשו לקבל בעתיד מידע מהנתונים הללו.

במסגרת הפרוייקט, הוסבו כלל הנתונים ההסטוריים בקופות הגמל, מיום הקמתן ותפעולן בבנק יהב ודיסקונט למערכת אחידה המכילה מערך שאילתות לפי תכנים עסקיים, כך שבלחיצת כפתור יכול המשתמש להפיק דוחות הסטוריים לפי הנדרש.

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולו של רמי דרור הוקם בשנת 1995 ומנהל נכסים בהיקף של למעלה מ-14 מיליארד ₪ עבור כ-270,000 לקוחות. בית ההשקעות מציע מגוון רחב של שירותים ומוצרים פיננסים בדגש על חסכון לטווח בינוני ולטווח ארוך. בין השאר מציע בית ההשקעות מוצרי חיסכון מתקדמים ובכללם קרן פנסיה המנוהלת על פי המודל הגילאי (המודל הצ'ליאני) וכן מגוון גדול של קופות גמל וקרנות השתלמות ובכללן קופות גמל וקרנות השתלמות בניהול אישי (IRA), ניהול תיקים וניהול השקעות עבור קרנות נאמנות.

לדברי יאיר אהרוני, מנכ"ל חברת קופות הגמל והפנסיה של הלמן-אלדובי: "במטרה לשמר את רמת השירות הגבוהה של בית ההשקעות ולפעול בהתאם להנחיות ולתקנות משרד האוצר החלטנו לבחור בקבוצת אמן, המתמחה בפרוייקטים מהסוג הזה, להקמת מערכת הנתונים ההיסטוריים. אנו מודים לקבוצת אמן שהצליחה לבצע את המעבר באופן נאות ומהיר תוך התחשבות בכל הפרמטים הרגולטורים החשובים."

פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת הפיננסים והיישומים בקבוצת אמן אמר: "המערכת שהטמענו בהלמן-אלדובי הינה פרי פיתוח פנימי של קבוצת אמן. מדובר על מערכת המבוססת על 'קוביות מידע' של תוכן עסקי שמחולקות לפי הנושאים התפעוליים של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות. אותו מידע כולל נתונים מינהליים של עמיתי הקופה לדורותיה ונתונים פיננסיים אודות הקופות עצמן כפי שתופעלו בבנק יהב ודיסקונט. מדובר על מערכת מתקדמת ביותר, ואנו שמחים שבית ההשקעות הלמן-אלדובי נתן לנו את ההזדמנות להוכיח לו את היכולות שלנו איתה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il