TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארד חתמה הסכם שת"פ עם חב' Silver Springs


שילוב המערכת לקריאה מרחוק של ארד בתחום המים במערכות Silver Springs בתחום החשמל והגז
ארד חתמה על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי ושיווקי עם חברת Silver Springs Networks, Inc. (NYSE: SSN)I, חברה בינלאומית מובילה בתחום ה- Smart Grid Solutions המספקת פתרונות חכמים לניהול משק חשמל ו/או גז .

במסגרת שיתוף הפעולה, יפותח מוצר ייעודי שיאפשר את שילובה של המערכת לקריאה מרחוק (AMI) הדו כיוונית של ארד במערכת ה-Silver Spring Smart Energy Platform – לצורך פיתוח המוצר לא יידרשו השקעות משמעותיות.

בהתאם, תאגידים שהתקינו ו/או יתקינו את מערכת ה-Silver Spring Smart Energy Platform לצורך ניהול משק חשמל ו/או גז, יוכלו לנצל פלטפורמה זו גם לצורך ניהול משק המים שברשותם, להפוך אותו ליעיל יותר ובעל יכולות נוספות, וכל זאת מבלי שיהיה להם צורך להוסיף תשתיות תקשורת נוספות.

גבי ינקוביץ מנכ"ל קבוצת ארד: "הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין קבוצת ארד ל Silver Springs, מייצר פוטנציאל מכירות מעניין, שישלב את פתרונות ה AMI בתחום המים של קבוצת ארד, עם הפתרונות המתקדמים של Silver Springs, לניהול יעיל של משק החשמל והגז בכל רחבי העולם.
הבחירה של Silver Springs, חברה בינלאומית מובילה בקבוצת ארד כשותף לפיתוח והפצת הפתרון המשולב, מהווה הכרה ביכולות הטכנולוגיות והחדשנות של קבוצת ארד.
להערכתי מכירות ראשונות של תוצרי המיזם המשותף צפויים החל מהמחצית השנייה של שנת 2015."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il