TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הדולר נדרש לפרוץ את רמת 3.66-3.64 בכדי להמשיך לרמת 3.70


יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות
המדד הנמוך שפורסם אמש מאשר את הערכה כי המשק גולש למיתון וצעדיו של בנק ישראל בהפחתת הריבית עשויים להיות מלווים בצעדים מוניטריים נוספים במטרה לעודד את הצריכה וההשקעה. על רקע הנתונים הכלכליים החדשים, תשומת הלב תופנה לתקציב המדינה ולמנועי הצמיחה במסגרת התקציב. צעדים שיגרנו להגברת הייצור והפעילות במשק.

להערכתנו, הדולר נדרש לפרוץ את רמת 3.64-3.66 במטרה להמשיך לרמת 3.70. בראייה לטווח קצר, פוטנציאל פיחות השקל טרם מוצה אולם בהיעדר רוכשים חדשים לדולר, הירידה בביקוש המקומי ובהשקעה ועודפי ההיצע מצד היצואנים הדולר עשוי לבצע תיקון שערים בטרם יתקבלו ביקושים חדשים שיאפשרו לעלייה לרמות קיצון חדשות.

בראייה לטווח ארוך אין שינוי בהערכתנו לפיה ירידה מתמשכת בביקוש למט"ח והגידול ביצוא יתמכו בעודפי ההיצע ובייסוף השקל

המסחר יתנהל היום בצל ישיבת ועדת השווקים הפתוחים מחר בארה"ב והלחץ הגובר בריטניה על סקוטלנד במטרה למנוע החלטה על פרידה מהממלכה הבריטית ביום חמישי הקרוב. התאוששות הכלכלית הפוקדת את ארה"ב באה לידי ביטוי גם בנתונים הכלכליים המתפרסמים בשכנה קנדה. אמש רשמו מכירות הבתים עליה של 1.8% בחודש אוגוסט לעומת חודש יולי.

בארה"ב פורסמו אמש נתונים כלכליים לחודש אוגוסט הנמוכים מהתחזית ובראשם מדד הניצולת התעשייתית ומדד התפוקות למפעלים, מדדים שרשמו ירידה הן ביחס לנתון הקודם והן ביחס לציפיות.

פרסום בארה"ב של מדד הפעילות הכלכלית באזור ניו יורק היה טוב מהצפוי במסגרת פעילותו להרחבה מוניטרית תמכו בחוסנו של הדולר. תשומת הלב מופנית לישיבת הבנק המרכזי השוויצרי ביום חמישי בציפייה כי הבנק המרכזי עשוי להחליט על צעדים מקבילים לאלו שנקט הבנק המרכזי האירופאי ובכללם הפחתת ריבית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il