TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כן-פייט נכנסת ליישום קליני משמעותי נוסף


קיבלה אישור פטנט ביפן לתרופת ה-CF102 לטיפול בהתחדשות רקמת הכבד תרופת ה-CF102 הוכיחה התחדשות של תאים ברקמת הכבד לאחר כריתה או פגיעה כבדית
הפטנט מחזק את הפורטפוליו של תרופת ה-CF102 ביפן ובכלל מאפשר את כניסת החברה לשוק ענק של שיקום רקמת הכבד

כן פייט ביופארמה , חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות וסרטניות, מודיעה היום כי קיבלה אישור פטנט ביפן לשימוש בתרופת ה-CF102 לשיקום רקמת הכבד לאחר כריתה. יישום חדש זה, אשר יעילותה של תרופת ה-CF102 של כן פייט הוכחה בו במסגרת בדיקות שביצעה החברה במהלך הניסויים הפרה קליניים, עשוי לפתוח עבור כן פייט שוק פוטנציאלי ענק.
הפטנט החדש, תחת הכותרת: “Method for inducing hepatocyte proliferation and uses thereof", הינו החשוב במשפחת פטנטים לטיפול בהתחדשות הכבד. הפטנט מכסה את תרופת המחקר של כן-פייט, CF102 בטיפול בתפקוד הכבד בעקבות פגיעה כגון כריתה (ניתוח).
הפטנט לטכנולוגיה זו אושר לאחרונה באיחוד האירופי, וכמו כן החברה מצפה לאישורים בשווקים נוספים כולל ארה"ב, סין וישראל. פרוטפוליו הקניין הרוחני של כן פייט מכיל 150 פטנטים שהוגשו או שממתינים לאישור.
תרופת ה-CF102 נכנסה כעת לשלב II במחקר קליני לטיפול בסרטן הכבד בארה"ב, ישראל ואירופה. רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) אישרה את פרוטוקול הניסוי והעניקה קודם לכן סטטוס של תרופת יתום לתרופת ה-CF102 לטיפול בסרטן הכבד.
"בעוד שמחקרינו הקליניים מעריכים את הפוטנציאל של CF102 לטיפול בסרטן הכבד, אנו מלאי עידוד מתוצאות המחקרים הפרה-קליניים שלנו המוכיחים שתרופת ה- CF102 עשויה לעזור לחידוש רקמת הכבד ותפקודו לאחר כריתה חלקים או פגיעה כגון ניתוח", אמרה מנכ"לית כן-פייט, פרופ' פנינה פישמן. "מאחר וכריתת הכבד נעשית במספר התוויות כולל הסרת גידולים סרטניים, כמו גם מחלות אחרות של הכבד, ה-CF102 מציעה יתרונות חשובים לאוכלוסיית חולים זו, ועשויה להוות פתרון כולל ומקיף לטיפול ושיקום הכבד".
במחקרים פרה-קליניים הוכח שה-CF102 זירזה התרבות של הפטוציטים, שהם הרקמה העיקרית של הכבד, לאחר כריתת כבד, גדילה במשקל הכבד, והפחתת רמות מוגברות של אנזימי כבד בנסיוב, המשקפים מצב של שיפור בתפקודי הכבד.
לכן פייט יש הסכם למתן רישיון עם חברת Coorporation Seikagaku, שרכשה את הזכויות לפיתוח תרופת CF101 של כן פייט לטיפול במחלות דלקתיות ביפן. שווי העסקה הוא עד 20 מיליון דולר בתשלומים מראש ועל פי אבני דרך. כן פייט קיבלה עד היום 7.5 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il