TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסניף החדש בברזיל ובניית מערך חברת ההיי טק


עלות הקמת הסניף, על פי הערכות בשוק, כ-4 מיליון שקלים
 הישראלית OK2GO, המתמחה בפתרונות מבוססי מיקום בסלולר ובתקשורת הקווית והאינטרנטית – מתרחבת והקימה לאחרונה סניף בברזיל להפצת מוצריה. מוצרי החברה מתמקדים בדיווח נוכחות ופיקוח מבוסס מיקום של אנשי שטח. מרכז הפיתוח של החברה ימשיך לפעול בישראל. עלות הקמת ההפצה והמכירות מוערכת בכ-4 מיליון שקלים.
הסניף בברזיל מונה עשרה עובדים וכבר נחתמו עסקאות עם גורמים מובילים להפצת הטכנולוגיה הישראלית. כמו כן, החברה נמצאת בתהליך לחתימת הסכם עם חברת "איתוראן ברזיל" להשקת שירות דיווח נוכחות מבוסס מיקום במערכות ניהול ציי הרכב שחברת איתוראן מוכרת בברזיל.
חברת OK2GO מתמחה בתוכנות שמאפשרות איסוף דיווחי נוכחות מבוססי מיקום, ממגוון אמצעים לאנשי שטח ועובדים במקומות מרוחקים. דיווחי נוכחות נאספים מהשטח מכל מכשיר סלולרי, קווי, אינטרנט או משעונים ביומטריים ומערכות ניהול צי רכב. לחברה אלפי לקוחות מכל המגזרים בשוק בתחומי ביטחון, אבטחה, בריאות, בניה מסחר ועוד.
שמואל מדר מנכ"ל החברה בישראל, ציין כי הרחבת השירותים לחו"ל וניצול הידע הרב שנצבר בישראל בתחומים הללו - עשוי לעניין מדינות רבות ובעלי עסקים בעולם, שמעסיקים עובדים בשטח ומעוניינים בפתרונות חדשניים מבוססי מיקום לניהול יעיל יותר של המשאב האנושי. לדבריו, לחברה יש עוד מגוון פיתוחים בקנה.
נמסר, כי OK2GO עומדת על סף השקת אפליקציה חדשה עם עיצוב חדיש, שכוללת פיצ'רים רבים עם גמישות רבה בהתאמה לצרכי הלקוח. התוכנה החדשנית תדע להתמודד עם תוכנות לזיוף מיקום עם רמת דיוק המותאמת לצורכי הלקוח. היא תצויד בזיהוי קולי ביומטרי. כמו כן, החברה פועלת לשלב מיקום מדויק בתוך מבנים ובוחנת לשם כך מספר טכנולוגיות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il