TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DBAces הוקמה לפני כ- 6 שנים על ידי עמי אהרונוביץ'


היקף הרכישה נאמד ב-1.5 מיליון ₪
חברת בריליקס (Brillix), המספקת שירותי ייעוץ, פרויקטים ושירותים מנוהלים בתחומי בסיסי נתונים ואבטחת מידע למגוון רחב של חברות וארגונים, הודיעה כי היא רוכשת את חברת DBAces, המתמחה בשירותי ייעוץ בתחום בסיסי נתונים בדגש על סביבת אורקל.

DBAces הוקמה לפני כ- 6 שנים על ידי עמי אהרונוביץ', מבכירי היועצים בתחום בסיסי נתונים בסביבת אורקל בארץ ובעולם ובעל תואר Oracle ACE היוקרתי והסמכת OCP (Oracle Certified Professional). אהרונוביץ' מכהן מזה כ- 3 שנים גם כיו"ר ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל.

ההיקף הכספי של הרכישה, מוערך בכ-1.5 מיליון ₪. עם השלמת הרכישה תמוזג פעילות DBAces לתוך חברת בריליקס ועמי אהרונוביץ ימונה למנכ"ל החברה ולשותף בה.

עודד רז, שכיהן עד כה כמנכ"ל משותף בבריליקס ונמנה על מייסדי החברה יחד עם אלון שפיגל ולירון אמיצי, יתמנה ליו"ר החברה ויהיה אחראי על פעילות הפיתוח העסקי של החברה. אלון שפיגל ימונה לאחראי על תחום המוצרים וחברות הבנות אשר בבעלות בריליקס. לירון אמיצי ישאר בתפקידו כסמנכ"ל שירותי מומחה וינהל את צוות היועצים והמדריכים של החברה.

לדברי עודד רז, "הרכישה הינה המשך ישיר לשיתוף הפעולה שקיים בין שתי החברות מזה מספר שנים. איחוד הפעילויות תחת השם בריליקס יחזק משמעותית את מעמדנו כחברת המומחים המובילה בארץ בתחום בסיסי הנתונים ויאפשר לנו לספק ערך מוסף רב וייחודי ללקוחות עם מגוון רחב של פתרונות ושירותים בכל הנושאים הקשורים לעולם בסיסי הנתונים ביניהם: ייעוץ וליווי שוטף, איפיון ועיצוב מערכות, אבטחת מידע, זמינות ושרידות, שיפור ביצועים, מוצרי תוכנה ועוד. כל זאת לצד שיתוף פעולה קיים ופורה עם השותפות העסקיות שלנו - אורקל ומיקרוסופט".

לדברי עמי אהרונוביץ, "החיבור בין החברות יוצר נבחרת מרשימה וייחודית של למעלה מ- 20 יועצים מקצועיים עם למעלה מ- 150 שנות ניסיון במצטבר, והיא כוללת 3 מומחים בעלי הכרה בינלאומית מטעם חברת אורקל העולמית המחזיקים בתואר היוקרתי Oracle ACE, עובדה ייחודית כשלעצמה. נבחרת מקצועית זו, שאין כדוגמתה בתחום שלנו בישראל, מעניקה לנו ייחודיות, יכולות ויתרונות שיאפשרו לנו לספק מגוון רחב של פתרונות עם ערף מוסף רב ללקוחותינו בארץ ובחו"ל".

אהרונוביץ' מוסיף כי, "ההתמקדות של עודד רז בפיתוח העסקי של החברה לצד הניסיון הרב שלו וההתמחות הייחודית שלו בעולם ה- Security וניהול זהויות (IDM) תאפשר לנו להרחיב את פעילותינו לשווקים נוספים בחו"ל בתחומים הכוללים בין היתר ניהול מלא מרחוק של סביבות בסיסי נתונים עבור לקוחות בכל העולם, שירותי אבטחת מידע בסביבת בסיסי הנתונים, פתרונות IDM, כניסה לעולם ההדרכות הן באתר הלקוח והן מרחוק ועוד פעילויות רבות אחרות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il