TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור זכתה במכרז לתכנון, הטמעה ואחזקת מערכות גיבוי ואחסון במפעל הפיס


היקף הפרויקט, שהטמעתו הושלמה בלוחות זמנים קצרים, מוערך במיליוני שקלים
קבוצת טלדור, בניהולו של אריה רימיני, זכתה במכרז מפעל הפיס לתכנון, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מערכות גיבוי ואחסון מרכזיות בארגון. במסגרת הפרויקט, אשר בוצע על ידי טלדור תקשורת גלאסהאוס, הטמיעה טלדור מערך המשמש תשתית מרכזית לאחסון וגיבוי שרתים פיזיים ווירטואליים מבוססיwindows, Unix ו-linux , הפועלים ממיקומים שונים. מערכת הגיבוי המרכזית שנבחרה על ידי טלדור לטובת הפרויקט, מבוססת על מוצרי חברת סימנטק תוכנה וחומרה. האחסון התבסס על פתרון הדור החדש – VNX2 של EMC. הצורך בפרויקט, אשר הסתיים במסגרת לוחות זמנים קצרים ועלותו מוערכת במיליוני שקלים, עלה במסגרת פרויקט גדול שיזם מפעל הפיס להקמת שני חדרי מחשב חדשים, ראשי ומשני, ברמה של Tier 3, וביסוסם על מערכות אחסון גדולות ויציבות.

המערכת אשר הוטמעה במשרדי מפעל הפיס הינה מערכת חדישה, אשר הגדילה משמעותית את נפחי האחסון הקיימים, כחלק מהגידול בצורך נפח האחסון בחברה. כמו כן, שופרו הביצועים של מערכות הגיבוי והאחסון, אשר פעלו בארגון טרם הקמת המערכת הנוכחית. יכולת הניהול של תהליכי השחזור השונים הורחב, והמערכות מעניקות מענה מלא לצרכי אחסון וגיבוי כל המידע הנמצא במערכי ה - IT של מפעל הפיס, לרבות ארכיטקטורה שרידה ומגובה אשר משפרת את זמינות ויציבות המערכות.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס, "אחסון מידע הוא נושא חם בארגונים כעת, לאור העובדה שחברות נדרשות לאחסן כמויות רבות יותר של מידע בכל שנה ושנה. מטרתו של פרויקט מפעל הפיס, נוסף על העברה מדויקת של המערכות למיקומן החדש ללא הפרעה, הינה שדרוגן והתאמתן לצרכים המתחדשים. ייחודה של טלדור תקשורת גלאסהאוס הוא איתור פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח, תוך מתן מענה ואינטגרציה של מערכות מחשוב מתקדמות. הידע והניסיון של החברה בתחום האחסון, הגיבוי והוירטואליזציה, נוסף על יכולתה של טלדור להעניק ללקוח מענה מקצה לקצה, מאפשרים לנו לתת מענה טכני התומך ביעדיו העסקיים של הלקוח, ללא פשרה על איכות התוצרים, תוך עמידה בלוחות הזמנים הקצרים שהוקצבו."

לדברי דניאל נחום, סמנכ"ל מערכות המחשוב במפעל הפיס, "פרויקט זה היה כרוך באתגרים רבים, לרבות העברת מערכות קריטיות של הארגון למערכות האחסון והגיבוי החדשות, וכן השימוש במערכות אלו באתר הראשי והמשני, תוך ביצוע גיבוי הדדי בין האתרים. השימוש ביכולות הגיבוי ההדדי בין האתרים, אפשר למפעל הפיס לבצע העברות לחדרי המחשב החדשים ללא הפרעה לפעילות העסקית של הארגון. שיתוף הפעולה בין עובדי טלדור תקשורת ועובדי חטיבת המחשוב במפעל הפיס הוביל לביצוע הפרויקט בפרק זמן קצר ביותר תוך מתן מענה מיטבי לצרכי המחשוב של מפעל הפיס."

לדברי שרגא פרנס, מנהל אגף התשתיות במפעל הפיס, אשר הוביל את הפרויקט: "במהלך הפרויקט, באו לביטוי מקסימאלי יכולות המוצרים שנרכשו, לרבות Backup To Disk, DEDUP, Application Backup למסדי נתונים ושכפול נתונים לטובת DRP, וזאת במטרה לשדרג את רמת השרידות של מערכות המידע בארגון, ובנוסף להקטין באופן משמעותי את זמני הגיבוי והשחזור של מערכות המפעל. "


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il