TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צימצום בהפסדי החברה לישראל


רשמה ברבעון השני הפסד בסך כ- 20 מיליון דולר לעומת הפסד של כ- 89 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
צמצום ההפסד נובע משיפורים במגזרי הפעילות של צים ובזן.
מחזור המכירות ברבעון השני הסתכם בכ- 2.793 מיליארד דולר לעומת כ- 2.982 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

איי.סי.פאואר
מגמת הצמיחה בקבוצת איי. סי. פאואר המשיכה גם ברבעון השני של השנה. הצמיחה התבטאה גם בגידול בהכנסות, בגידול ברווחיות ובגידול בהיקפי ייצור החשמל, דרך רכישות חדשות במרכז ודרום אמריקה.

מחזור המכירות של איי. סי. פאואר ברבעון השני הסתכם בכ-337 מיליון דולר לעומת כ- 176 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA היחסי הסתכם ברבעון השני בכ- 74 מיליון דולר לעומת כ- 54 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בשורת הרווח הנקי רשמה איי. סי. פאואר ברבעון רווח נקי של כ- 12 מיליון דולר לעומת כ- 11 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בחצי השנה האחרונה המשיכה איי. סי. פאואר להתרחב במרכז ובדרום אמריקה, תוך כניסה ל– 4 מדינות חדשות.
במהלך התקופה רכשה איי סי פאואר חברות יצרניות חשמל ותחנות כוח בהיקף של כ-700 מגוואט.

במקביל נמצאת איי סי פאואר בהליך הקמה של שתי תחנות כוח בפרו (תחנת הידרו ותחנה מבוססת טורבינות גז), בהיקף של כ-1100 מגוואט.

כעת פועלת איי. סי. פאואר ב- 10 מדינות בדרום ומרכז אמריקה, שלחלקן מערכת חשמל משותפת שמאפשרת העברת חשמל בין מדינה למדינה.

פירוט ההתפתחויות:
1.הסכם לרכישת כל מניות חברה בניקרגואה שעוסקת בייצור חשמל באנרגיית רוח ובייצור חשמל על בסיס דיזל גנרטורים בהיקף כולל של כ– 185 מגוואט, בתמורה לתשלום במזומן של כ 30- מליון דולר.

2.נרכשו כ– 84% מחברה בג'מאייקה שעד כה החברה החזיקה בה בכ– 16%, המייצרת כ– 60 מגוואט, בתמורה לכ– 21 מיליון דולר במזומן.

3.נרכשו כ– 60% מחברה בקולומביה העוסקת בייצור חשמל בהיקפים קטנים, דרך ניצול שדות גז קטנים כשאין שימוש אחר לגז המופק משדות אלה אלא לייצור חשמל בתחנות המוקמות על פי הבאר.

4.נרכשה תחנת כוח במחזור פתוח בהיקף של כ- 200 מגוואט הממוקמת בסמוך לאתר הייצור של החברה בפרו. תחנה זו שולבה במערך הייצור של החברה בפרו.

5.בחודש אוגוסט התקשרה החברה בהסכם לרכישת תחנת כוח בגווטמאלה, בכושר ייצור של כ– 234 מגוואט בעלות במזומן של כ– 29 מליון דולר. עסקה זו כפופה לקבל אישורים רגולטוריים שונים.

6.במקביל החברה ממשיכה בהקמת פרויקט ההידרו בפרו, פרויקט בעלות של כ- 900 מיליון דולר, בכושר ייצור של כ– 510 מגוואט שצפוי לפעול במחצית השנייה של 2016.

7.בנוסף החלה איי. סי. פאואר בהקמת תחנת כוח, מבוססת טורבינות גז, בהיקף של כ– 600 מגוואט שתשמש לגיבוי של רשת החשמל בפרו, פרויקט שמוקם לאחר זכייה במכרז שהמדינה הוציאה.

8.החברה זכתה בשני מכרזים לקרקעות המיועדות לתחנות כוח, מגרש בגודל של כ– 55 דונם בישראל בסמוך לאתר תחנת הכוח של או. פי. סי ובמגרש בצ'ילה, במכרז שהוציאה המדינה. שני מגרשים אלה מיועדים להקמת תחנות כוח.

צים
שיפור משמעותי בתוצאותיה של צים על אף שהן משקפות עדין את צים שלפני ההסדר.
ההפסד של צים ברבעון השני הסתכם בכ- 69 מיליון דולר לעומת הפסד של כ- 97 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ובנטרול הוצאות פרישה מוקדמת, בתקופה אשתקד, ההפסד הינו כ- 73 מליון דולר.

קורוס
עד סוף הרבעון מכרה קורוס כ-2540 רכבים מהדגם הראשון אותו השיקה, הקורוס 3 סדאן.
לקראת סוף יוני החלה השקתו המסחרית של הדגם השני של החברה הקורוס 3 האצ'בק והוא כעת זמין למכירה.
במהלך החודשים האחרונים נמשכת פריסת רשת סוכנויות המכירה של קורוס כאשר נכון להיום קיימות לקורוס למעלה מ-40 נקודות מכירה פעילות ברחבי סין.
נקודות מכירה רבות נוספות נמצאות בתהליך פיתוח ובנייה.
סקרי שביעות רצון אותם עורכת החברה בקרב לקוחותיה מראים כי ישנה שביעות רצון גבוהה מן המוצר והשירות כמו גם נכונות גבוהה להמליץ על המוצר.
בנוסף ממשיכה קורוס לעבוד על השלמת פיתוחם של דגמים נוספים.
קורוס סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח בהפסד נקי של כ- 78 מיליון דולר לעומת הפסד של כ- 40 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
מחזור המכירות בחודשים ינואר –יוני 2014 הסתכם לכ- 54 מיליון דולר.

להלן תוצאות הפעילות של חברות הקבוצה לרבעון השני 2014:

חברה לישראל סיימה את הרבעון השני של שנת 2014 (אפריל - יוני 2014) בהפסד המיוחס לבעלים של החברה, בסך כ- 20 מליון דולר, לעומת הפסד בסך כ- 89 מליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה סיימה את תקופת הדוח (ינואר – יוני 2014) בהפסד המיוחס לבעלים של החברה, בסך כ- 82 מליון דולר, לעומת הפסד בסך כ- 130 מליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד.

כיל סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח ברווח של כ- 67 מליון דולר, לעומת רווח של כ- 316 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. (הרווח כולל הפרשה בסך של כ-135 מיליון דולר בעקבות פסק הבוררות החלקי בעניין התמלוגים. הרווח הנקי ללא ההפרשה הינו כ-202 מיליון דולר).

בזן המיישמת בדוחותיה את IFRS9(2010), סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח ברווח של כ- 4 מליון דולר, לעומת הפסד של כ- 38 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
ללא השפעת יישום IFRS9(2010), בז"ן סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח בהפסד של כ- 1 מליון דולר, לעומת הפסד של כ- 43 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

צים סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח, בהפסד של כ- 69 מליון דולר, לעומת הפסד של כ- 97 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

איי.סי.פאואר סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח ברווח של כ- 12 מליון דולר לעומת רווח של כ- 11 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

טאואר סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח (לפי תקני ה- IFRS) בהפסד של כ- 15 מליון דולר לעומת הפסד של כ- 23 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

קורוס סיימה את הרבעון השני של תקופת הדוח בהפסד של כ- 78 מליון דולר לעומת הפסד של כ- 40 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il