TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת מלונות רימונים פרסמה את דוחותיה הכספיים


הציגה בשורה התחתונה רווח נקי של 7.5 מיליון ₪ ברבעון השני של שנת 2014, תוך שיפור בכל הפרמטרים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
רשת מלונות רימונים פרסמה את דוחותיה הכספיים ליום 30 ביוני, 2014 והציגה בשורה התחתונה רווח נקי של 7.5 מיליון ₪ ברבעון השני של שנת 2014, תוך שיפור בכל הפרמטרים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השני של השנה גדלו בשיעור של כ- 20% והסתכמו לסך של - כ- 89.3 מיליון ₪ לעומת כ- 74.3 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה הסתכם לסך של כ- 21.5 מיליון ₪, גידול של 53% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, 14 מיליון ש"ח.

הרווח לפני פחת ומימון (בנטרול רווח משערוך נדל"ן להשקעה) ברבעון השני של השנה הוכפל לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם לסך של 14 מיליון ₪ לעומת סך של 6.6 מיליון ₪.

הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של השנה הסתכם לסך של 7.5 מיליון ₪, לעומת הפסד בסך של 1.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה הציגה שיפור ניכר גם בתוצאות המחצית הראשונה של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה גדלו בשיעור של כ- 3.5% והסתכמו לסך של - כ- 155 מיליון ₪ לעומת כ- 145 מיליון ₪ תקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 25.7 מיליון ₪, לעומת 25 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח לפני פחת ומימון (בנטרול רווח משערוך נדל"ן להשקעה)במחצית הראשונה של השנה גדל ב – 10% והסתכם לסך של 11.9 מיליון ₪ לעומת רווח לפני פחת ומימון (בנטרול ביטול הפרשה לירידת ערך) בסך של 10.9 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות המימון של החברה קטנו במחצית הראשונה של השנה והן הסתכמו לסך של 4.4 מיליון ₪ לעומת 6.8 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים מציין כי: התוצאות הטובות אותן השיגה הרשת הן במחצית השנה והן ברבעון השני הושגו כתוצאה מהבשלת מספר תהליכים בחברה ולמרות המשך המגמה של גידול בעלויות ההפעלה של בתי המלון עימה אנו נאלצים להתמודד.

קויאטק הוסיף עוד: שתוצאות המחצית הראשונה של השנה יחד עם צרופו של מלון חוף התמרים בעכו לרשת בחודש מאי האחרון היו אמורים לתת רוח גבית להמשך התפתחות וגדילת החברה אולם השלכות מבצע צוק איתן יצרו מציאות חדשה עימה מתמודדת החברה בימים אלו וזאת לצד המשך המאמצים להגדיל את הרשת ולהרחיב את הפעילות.
רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 11 בתי מלון מעוצבים מאילת שבדרום ועד הגולן שבצפון. הרשת מצויה בתהליכי גדילה ומונה כיום כ - 2,100 חדרים. לרשת 4 מלונות כתר: "רימונים גלי כנרת"- מלון בוטיק המונה 120 חדרים וממוקם על שפת הכנרת, "רימונים אילת", המונה 277 חדרים וממוקם בלב אזור התיירות והבילויים של אילת, "רויאל רימונים" בים המלח המונה כ- 400 חדרי אירוח גדולים ומרווחים הפונים לנופים מרהיבים של ים המלח, מדבר יהודה והרי מואב, ו"רות רימונים צפת" בלב מושבת האומנים בצפת ובו 77 חדרים. לאחרונה, התווסף לרשת מלונות רימונים מלון רימונים חוף התמרים עכו הכולל 125 חדרים קאנטרי גדול ומתחם ארועים. פעילות החברה כוללת גם מתחם מרחצאות מרפא, מכללה למלונאות וקולינריה ובית ספר תיכון.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il