TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נץ ארה"ב , זרוע הנדל"ן של קבוצת נץ, מדווחת על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2014


גידול של כ-16.5% בהכנסות האפקטיביות של נץ ארה"ב. ההכנסות מנכסים בבעלות מלאה ומשותפת הסתכמו בכ-6 מיליון דולר במחצית הראשונה
צבי איציק, מנכ"ל קבוצת נץ: "גיוס האג"ח שביצענו ברבעון הראשון בא לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני ובמחצית כולה. מהלך זה מספק לנו מרחב פעולה, המאפשר למצות את פוטנציאל הצמיחה בשוק הנדל"ן האמריקאי"

נץ ארה"ב, זרוע הנדל"ן בארה"ב של קבוצת נץ, מדווחת על תוצאותיה העסקיות למחצית הראשונה ולרבעון השני של שנת 2014.

מחזור ההכנסות האפקטיביות של החברה (מנכסים בבעלות מלאה ובשליטה משותפת) הסתכם בכ-5.99 מיליון דולר – עלייה של כ-16.5% לעומת הכנסות אפקטיביות של 5.14 מיליון דולר במחצית המקבילה בשנת 2013.
ההכנסות האפקטיביות ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-2.84 מיליון דולר, עלייה של 14% לעומת הכנסות אפקטיביות של 2.48 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות האפקטיביות מדמי שכירות וניהול, נטו ( (NOI של החברה במחצית הראשונה של 2014, הכוללות את הנכסים בבעלות מלאה של החברה ואת חלקה של החברה בנכסים בבעלות משותפת, הסתכם בכ-2.56 מיליון דולר במחצית הראשונה, זינוק של כ-70% לעומת כ-1.5 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד.

ה-NOI האפקטיבי ברבעון השני של 2014 הסתכם ב-1.27 מיליון דולר, עלייה של כ-33% לעומת NOI אפקטיבי של 954 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ב-NOI נובע מהתייעלות של חברת הניהול ומגידול בפעילותה הריאלית של החברה.

הרווח התפעולי שרשמה נץ ארה"ב במחצית הראשונה של שנת 2014 הסתכם בכ-5.42 מיליון דולר במחצית הראשונה, זינוק של 282% לעומת רווח תפעולי של 1.92 מיליון דולר שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-2.74 מיליון דולר, עלייה של 176% לעומת 2.12 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מהגידול בכל המדדים התפעוליים של החברה (הכנסות מדמי שכירות, NOI) וכן מרווח שנוצר כתוצאה מרכישת זכויות השותפים בחברה מוחזקת של נץ ארה"ב ומרווחי שיערוך שהוכרו ברבעון.

בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 1.33 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה, זינוק של 133% לעומת רווח נקי של 617 אלף דולר במחצית המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הנקי במחצית הראשונה נובע מהגידול בכל הפרמטרים התפעוליים, וקוזז בחלקו על ידי עלייה בהוצאות המימון, עקב הנפקת אגרות חוב במהלך המחצית וגידול בהוצאות הנהלה וכלליות עקב הפיכת נץ ארה"ב לציבורית.

סך הפורטפוליו של החברה (נכסים בבעלות מלאה בתוספת חלקה האפקטיבי של החברה בנכסים בשליטה משותפת) עומד ליום 30 ביוני 2014 על כ-88 מיליון דולר. במהלך המחצית הראשונה של השנה רכשה החברה 30 נכסים חדשים, וכן נרכשו זכויות השותפים (50%) בחברה מוחזקת הכוללת כ-40 נכסים.

במהלך המחצית הראשונה, בחודש ינואר, השלימה החברה גיוס אגרות חוב בהיקף של 70 מיליון שקל. עוד במהלך המחצית, בחודש מרץ, נחתם הסכם לפיו רכש טוני אלישע, מבעלי השליטה בקבוצת נץ, 31.06% ממניות נץ ארה"ב (27.25% בדילול מלא), והעניק לקבוצת נץ ייפוי כוח להצביע על פי שיקול דעתה מכוח המניות שלו בנץ ארה"ב. בעקבות העסקה, מחזיקה כיום קבוצת נץ ב-79.69% מזכויות ההצבעה בנץ ארה"ב (כ-70.19% בדילול מלא) וב-48.76% מזכויות ההון (כ42.95% בדילול מלא).

צבי איציק, מנכ"ל קבוצת נץ, אמר: "גיוס האג"ח שביצענו ברבעון הראשון והגדלת חלקה של קבוצת נץ בחברת נץ ארה"ב באו לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני ובמחצית כולה. מהלכים אלה מספקים לנו מרחב פעולה, המאפשר לנו למצות את פוטנציאל הצמיחה בשוק הנדל"ן האמריקאי".

אודות נץ ארה"ב:
נץ ארה"ב עוסקת ברכישה, השבחה והשכרת נדל"ן מניב בארה"ב. החברה מחזיקה לבדה וביחד עם שותפים בתיק של כ-156 נכסים מניבים, בשיעורי החזקה שונים, שעיקרם מגורים וחלקם מסחר ומשרדים, הממוקמים בקונטיקט, אוהיו ומיאמי ביץ', פלורידה.
נץ ארה"ב משתייכת לקבוצת נץ, הפועלת בשלושה תחומים עיקריים: תחום הנדל"ן המניב בארה"ב, באמצעות חברת נץ ארה"ב; תחום הזורמים, באמצעות חברת מנדלסון תשתיות ותעשיות שבשליטתה; ומלונאות, באמצעות נץ מלונות, המחזיקה ב-50% ממלונות אפריקה ישראל, בעלת המותגים קראון פלאזה והולידיי אין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il