TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן פימי רוכשת שליטה בחברת מגל


פימי
קרן פימי חתמה על הסכם לרכישת כ-40% מחברת מגל מערכות ביטחון הנסחרת בנסד"ק מאיש העסקים נתי קירש
הרכישה תבוצע במחיר של 3.5$ למניה ובהשקעה כוללת של כ-22.6$ מיליון.

מגל אשר מרכז פעילותה בישראל מוכרת מוצרים ומבצעת פרויקטי אבטחה היקפית ברחבי העולם עם כ- 75% מכירות מחוץ לישראל.

גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי: "מגל משתלבת היטב באסטרטגית ההשקעות של פימי עם טכנולוגיה ייחודית, מכירות מוטות ייצוא, ניסיון מוכח ומנועי צמיחה. אנו משוכנעים כי בעזרת צוות ההנהלה והעובדים נחזיר את מגל לנתיב של צמיחה ורווחיות."

השלמת העסקה כפופה לקיום אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה וקבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים.

על חברת מגל
מגל הינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אבטחה בתחום ההגנה ההיקפית המשמשות לאיתור וזיהוי פריצות. מוצריה של מגל, מצויים בשימוש בלמעלה מ-75 מדינות לצרכי הגנה על גבולות, שדות תעופה, בתי סוהר, תחנות כח ואתרים רגישים אחרים.
החברה פועלת בשלושה מגזרים הכוללים: (1) פיתוח וייצור מוצרים המשמשים במערכות חכמות להגנה היקפית, בין השאר: חיישנים, מערכות שליטה ובקרה ממוחשבות ותוכנה ייעודית, (2) ביצוע פרויקטים של תכנון ובניה של מערכי אבטחה היקפית לאתרים רגישים ו (3) פיתוח ומכירה של מערכות להגנת אתרים רגישים מפני מתקפות "סייבר".

מגל הוקמה בשנת 1965 כחטיבה בתעשייה האווירית. החברה הופרטה ובשנת 1993 הונפקה בנסד"ק. בעל השליטה הנוכחי במגל הוא נתי קירש אשר ימשיך להחזיק בכ-4% בחברה לאחר המכירה לפימי.

החברה מעסיקה כיום כ-310 עובדים, מתוכם כ-150 במטה החברה ביהוד והשאר ברחבי העולם בחברות הבנות בקנדה, ארה"ב ומדינות נוספות באירופה ודרום אמריקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il