TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

3DEXPERIENCE לפיתוח פתרונות ריפוי לסרטן


IonBeam בחרה בפלטפורמה של דאסו סיסטמס
פתרון התעשייה החווייתי Licensed to Cure של דאסו סיסטמס, יאפשר אופטימיזציה של הקצאת משאבים, עמידה בדרישות הרגולציה, וימקסם שימוש חוזר בתכנונים

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הודיעה כי חברת Ion Beam Applications בקיצור IBA), היצרנית המובילה והחלוצה בטיפולי הקרנות פרוטונים לטיפול בסרטן, בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE על בסיס ארכיטקטורת V6, עם פתרון התעשייה החווייתי Licensed to Cure. באמצעות הפתרון תתמוך IBA בתהליכי פיתוח של פתרונות המאיץ הרפואי שלה.

הצרכים הרפואיים המשתנים של אוכלוסיית העולם המתרחבת, יחד עם התקדמויות המחקר הרפואי, מציבים אתגרים רבים בפני יצרני מכשור רפואי, הנדרשים לפיתוח מואץ של ציוד חדשני ובטיחותי, העומד בדרישות רגולציה מחמירה ברמה הלאומית והבינלאומית. בעקבות זאת, החליטו ב-IBA לשנות כיוון והחלו לפתח גישה של סטנדרטיזציה ושיתופיות, אשר תחליף את הכיוון אליו הלכה החברה עד עתה שכלל גישה עתירת משאבי עבודה, לכל אורך התהליך שבין ההנדסה לקבלת ההזמנה הסופית. התוצאה של הכיוון החדש הינו סדרה של מכונות מוכנות-לייצור אשר מתאימות למגוון דרישות מורכבות של הלקוחות.

הודות לפתרון Licensed to Cure, יוכלו הצוותים הבינלאומיים של IBA לפנות לנקודת גישה מרכזית אחת לתכנון העדכני ביותר ולמידע אודות רגולציה ואיכות, כך יבטיחו עמידה ברגולציה. בעזרת הפתרון, המשתמשים ישקיעו זמן קצר בלבד בחיפוש אחר נתוני מוצר כאשר הם צריכים להגיב לבקשת מידע מצד גוף רגולטורי. הדבר מסייע לשמור על יתרון תחרותי מול חברות מכשור רפואי אחרות.

"באמצעות Licensed to Cure תהיה לנו מסגרת פיתוח אחידה ויחידה, בה אנו יכולים למנף את כל הנתונים, התהליכים והמתודולוגיות שלנו לצורך שימוש חוזר עתידי. משם אנו יכולים לשפר את התפוקה של כל התהליכים הנגזרים", אמר תומס קאנון, מנהל תוכנית PLM ב-IBA.

"ליצרני מכשור רפואי יש אחריות כפולה: אחריות כלפי המטופלים לספק פתרונות תרפיה חדשניים, ואחריות כלפי גופי הרגולציה אשר מחייבת להבטיח כי הציוד כפוף לפרוטוקולים המחמירים ביותר לבטיחות ואיכות", אמרה מוניקה מנגיני, סגן נשיא, אסטרטגיה תאגידית, תעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "הפתרון החווייתי המשולב Licensed to Cure מביא לתעשיית מדעי החיים אמצעי תחרותי כדי לספק מענה מהיר יותר לדרישות הלקוחות, ובסופו של דבר, לספק גישה מהירה יותר לריפוי עבור המטופלים".

למידע נוסף אודות פתרונות דאסו סיסטמס לתעשיית מדעי החיים, בקרו ב: www.3ds.com/industries/life-sciences/.

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il