TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיכום החצי ראשון של 2014: תשואות תעשיית קרנות הנאמנות


נכתב על ידי מיקי סבטליץ, מנהל קשרי יועצים מדד מיטב דש לתשואות קרנות הנאמנות רשם בחצי הראשון של 2014 תשואה של כ-2% ללא הקרנות הכספיות עלה המדד ב-2.6%
מתחילת השנה האפיק המנצח בתעשיית קרנות הנאמנות זה שהניב למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר הוא אפיק מניות חו"ל שרשם תשואה של כ-4.7% בהובלת קרנות מניות שווקים מתעוררים וקרנות מניות אנרגיה וסחורות.

קרנות אג"ח כללי הניבו למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר מבין קרנות אג"ח בארץ שהסתכמה ב-2.7%, ובהמשך לכך המשקיעים הזרימו יותר מ-16 מיליארד ₪ לקרנות אג"ח כללי- האפיק המגייס ביותר מתחילת 2014.

ובחודש יוני:
מדד מיטב לתשואות קרנות הנאמנות רשם תשואה שלילית של כ-0.3% בעקבות ירידות שערים באג"ח הקונצרניות ובמניות.

בחצי הראשון של השנה:
הקרן שרשמה את התשואה הגבוהה ביותר בחצי הראשון של 2014 היא הקרן "מגדל D4 הודו" עם 30.8%. מן הצד השני, הקרן שהשיגה למשקיעים את התשואה הגרועה מתחילת השנה : "תטא 6F ניהול חוזים ואופציות לכל מזג אוויר" שירדה ב-10.5% מתחילת השנה.

קרנות מניות בישראל רשמו עליית שערים ממוצעת של כ-2.9%. הקרנות שבלטו היו קרנות מניות נדל"ן וקרנות מניות יתר שעלו ב-4.8% ו ב-4.6% בהתאמה.

קרנות המתמחות במניות בחו"ל רשמו בחצי הראשון של השנה את התשואה הגבוהה ביותר: 4.7%.

בעקבות העליות שנרשמו גם במדדי אגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות, קרנות אג"ח כללי רשמו מתחילת השנה עלייה של 2.7%. קרנות אג"ח כללי ללא מניות הניבו למשקיעים תשואה חיובית מתונה יותר העומדת על כ-2.1%, ואלה עם חשיפה של עד 10% השיגו 2.8%.

אגרות החוב הממשלתיות התאפיינו בעליות שערים, כאשר בסיכום חצי שנתי קרנות אג"ח מדינה עלו בכ-2.2%, בהובלת קרנות אג"ח מדינה צמודות מדד לטווח ארוך שזינקו ב-5%.

קרנות אג"ח קונצרני רשמו השנה עלייה של 2.2%. קרנות ה-HIGH YIELD הניבו למשקיעים תשואה של 2.6% בלבד.

בסיכום חצי שנתי נרשמה עלייה של כ-2.9% בקרנות אג"ח חו"ל. אלה קיבלו רוח גבית מרווחי הון באגרות החוב בעולם, אך הושפעו באופן שלילי מהיחלשות הדולר אל מול השקל ב-0.9%. בעקבות זאת, קרנות אג"ח הצמוד לדולר עלו השנה ב-1.4%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il