TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP תספק בחינם ללקוחותיה ממשק משתמש חדשני וייחודי


כחלק מההכרזה תספק SAP את ממשקי המשתמש שלה SAP Fiori ו-SAP Screen Personas המספקים חווית משתמש חדשנית, ידידותית ומותאמת אישית למשתמשים
חברת SAP הכריזה כי ממשקי המשתמש SAP Fiori (UX) ו-SAP Screen Personas החדשניים יצורפו לחבילת הבסיס עבור לקוחות קיימים וחדשים.
"אנו מעוניינים שכל לקוח של SAP יעבוד בצורה פשוטה, עם חווית משתמש ברמה עולמית", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל וחבר בדירקטוריון של SAP. "על פי ההצלחה המסחרית של SAP Fiori, ברור שלקוחותינו מסכימים. חלק מהלקוחות וקבוצות המשתמשים שלנו מאמינים שאיננו צריכים לגבות כסף על ה-SAP Fiori. הקשבנו ללקוחותינו, הסכמתי איתם, ועכשיו SAP Fiori מצורף לפתרונות SAP". SAP Fiori היה כבר חלק מ- SAP, אבל עכשיו הפונקציונליות שבו תהיה מוטמעת בתוך SAP NETWEAVER.

SAP Fiori הינו ממשק חווית המשתמש החדש של פתרונות SAP. הוא מספק למשתמשים עסקיים חוויה מותאמת אישית, פשוטה ובעלת יכולת תגובה מהירה בהתקנים שונים, כולל טאבלטים וסמארטפונים. SAP Screen Personas משתלב עם ממשק ה-Windows של SAP (SAPGUI) ומאפשר יצירת גרסאות מבוססות HTML5 תוך צריכה פשוטה של תהליכי המערכת.

"SAP שיתפה פעולה באופן הדוק עם הלקוחות, כדי להבין טוב יותר את דרישות המשתמש העסקי בכל קווי העסקים", אומר עופר מילבסקי, COO שלSAP ישראל. " SAP Fiori הושק בשנה שעברה כאוסף מקיף של יישומים עם חווית משתמש מוכוונת למשתמש העסקי. SAP מממשת צעד מרכזי באסטרטגיית חוויית המשתמש המאפשר פשטות וחדשנות בביצוע תהליכים ופעולות במערכותיהם. בנוסף, Fiori מאפשרת שימוש בכל מקום, זמן ומכשיר (נייד ונייח). SAP מספקת ערכת כלים וטכנולוגיות, כגון SAP Screen Personas, המאפשרת ללקוחות ולשותפים להתאים במהירות את פתרונות SAP לארגון שלהם. כיום, ישנם מאות יישומים שמשתמשים ב-SAP Fiori UX".

כדי להאיץ את הטמעת החידושים בחוויית המשתמש בקרב משתמשי הקצה, SAP תציע מגוון מלא של שירותי חווית משתמש, בכפוף לתשלום נפרד. באמצעות סיוע ללקוחות עם שירותי ייעוץ והטמעה של UX (חווית משתמש), ארגונים יכולים לבנות אסטרטגיה ומפת דרכים משלהם בסביבות שונות ובהתקנים רבים. SAP מייצרת את הכלים ואת הקווים המנחים לעיצוב מודרני עבור פיתוח UX הזמין למפתחים שייצרו פתרונות משלהם, כולל חלקים מרכזיים ממסגרת SAPUI5 כקוד מקור פתוח.

"באמצעות הכללת חווית משתמש המתבססת על SAP Fiori ו-SAP Screen Personas בתוך פתרונות SAP, SAP מספקת ללקוחותיה חווית משתמש זמינה מאוד, פשוטה, מותאמת אישית ובעלת יכולת תגובה מהירה", אמר הנרי מוריס, סגן נשיא בכיר, מחקר תוכנות ושירותים עולמי, IDC. "המשתמשים יכולים להתמקד בתהליכים עסקיים מרכזיים ובקבלת החלטות מיידית שישפרו את הפרודוקטיביות וההצלחה העסקית. גישה למידע העסקי הקריטי ביותר דרך עיצוב אינטואיטיבי ומודרני היא חיונית עבור לקוחות, על מנת לשמור על יתרון בסביבת העסקים התחרותית של ימינו".

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il