TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל פלוריסטם במכתב לבעלי המניות: התחלנו את השנה במומנטום חזק


מנכ"ל חברת הביו-רפואה פלוריסטם פנה לבעלי מניות החברה, במכתב עדכון תקופתי.

"התחלנו את שנת 2014 במומנטום חזק במספר חזיתות, ובכלל זה התקדמות בתוכנית הקלינית שלנו וקבלת אישורים רגולטוריים הנוגעים לשיטות הייצור שלנו והמפעל החדש", אומר אברמן.
אברמן התייחס לפרסום התוצאות הטובות בניסוי שלב 1-2 בפגיעות שרירים ולהמשך התוכנית הקלינית בתחום האורתופדיה: "התוצאות הטובות בניסוי מצביעות על כך שתאי ה-PLX-PAD עשויים להיות יעילים לטיפול בפגיעות שרירים וגידים. ניתחנו את הפוטנציאל של התאים לשימוש במגוון אינדיקציות. בהתבסס על הממצאים שלנו ובקו אחד עם האסטרטגיה שהתווינו, החלטנו להתקדם עם שתי אינדיקציות לפחות, ואנו צפויים להודיע על כך בשבועות הקרובים".
לגבי האינדיקציה של רעלת הריון אמר אברמן: "הצורך הרפואי העצום במציאת פתרון למחלה שכיום אין לה מענה, מציב את רעלת ההיריון במקום גבוה מאוד בסדר העדיפויות של החברה, ואנו נרגשים לקראת קידומו של הטיפול החדשני שלנו לניסויים קליניים".
אברמן ציין כי לאחרונה הגישה פלוריסטם ל-FDA בקשה לקבל מעמד של תרופת יתום עבור הטיפול בתאי הגזע מהשלייה במצבים של רעלת הריון חמורה. כמו כן, בפברואר האחרון הודיעה החברה על מיסודה של וועדה מייעצת בתחום, אשר כוללת רופאים ומומחים בעלי שם עולמי המחויבים למציאת טיפול למחלה.
בנוסף, עדכן מנכ"ל החברה אודות ההתקדמות בניסוי הקליני בצליעה בינונית לסירוגין (IC): "גיוס החולים לניסוי שלב 2 בצליעה בינונית לסירוגין מתקדם בארה"ב, גרמניה וישראל אנו צפויים להתחיל גיוס חולים גם בדרום קוריאה בטווח הזמן הקרוב".
לדברי אברמן, פלוריסטם ציינה השנה גם התקדמות חשובה במוצר השני של החברה, PLX-RAD לטיפול במחלת קרינה אקוטית. לאחרונה הודיע המכון הלאומי לבריאות של ארה"ב, שפרש חסות על המחקר בתאים של פלוריסטם באינדיקציה זו, על המשך שיתוף הפעולה וקיום מחקר נוסף להבנת מנגנון הפעולה של התאים.
אברמן התייחס גם למצבה הפיננסי האיתן של החברה והזכיר שלאחרונה אושר לה מענק מחקר ופיתוח של 14.6 מיליון ₪ מלשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. כמו כן, בסוף חודש מרץ 2014 הציגה החברה יתרת מזומנים חזקה של 64.1 מיליון דולרים.
מנכ"ל פלוריסטם מציין במכתבו גם שורה של אישורים רגולטוריים חשובים שקיבלה לאחרונה החברה ומאפשרים לה לייצר תאי גזע מהשלייה ולספק תאים לניסויים קליניים בשלבים מתקדמים, מהמפעל החדש בחיפה.
אברמן מסכם ואומר כי "הביצועים שלנו בחודשים האחרונים משקפים את כוחה של פלוריסטם בתחום הקליני, את המחויבות שלנו לשמירה על הקניין הרוחני של החברה והמסירות של הצוות. אנו נמשיך לפעול על סמך ההישגים האחרונים על מנת להוציא אל הפועל את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו להפוך לחברה מובילה בתחום פיתוח וייצור טיפולי מדף מתאי גזע".
לפרטים נוספים,
טלי קרסיק רגב
054-5901474
Extra Mind PR





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il