TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההאטה בצמיחה בישראל מגדילה את הסיכויים להורדת ריבית נוספת


הדולר-שקל לא מצליח לייצר מומנטום חיובי שיפתח את הפתח לתיקון משמעותי
עלייה מעל 3.47 עשויה לדרבן את השוק לדחוף את הצמד מעלה לעבר 3.50. מנגד, ירידה מתחת לרף 3.45 עשויה שוב לתת את האות לגל של ירידות.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "למרות התנודתיות הגבוהה בשוק המט"ח העולמי, הדולר-שקל נסחר כמעט ללא שינוי לאורך כל שבוע המסחר הקודם, כאשר הצמד מתייצב מעט מעל רמת 3.45 לאחר גל הירידות האחרון. מצד אחד הסחף השלילי שהוביל את הצמד מטה נבלם, אבל מצד שני, שער החליפין הנמוך לא משך קונים והצמד לא הצליח לבצע תיקון כלשהו ולנצל את המגמה החיובית של הדולר בעולם. הדבר מעיד על כך שהשוק המקומי נתון בשליטתם של השורטיסטים.

אמש פרסמה הלמ"ס את נתוני הצמיחה בישראל לרבעון השני. הנתונים הצביעו על ירידה בקצב הצמיחה של המשק הישראלי מ-2.9% ל-2.1% (בחישוב שנתי). נתונים אלה עשויים לחזק את הציפייה כי בנק ישראל יבצע הורדת ריבית נוספת ובכך ליצור לחץ שלילי על השקל בימים הקרובים. ואולם, ההשפעה של נתוני מקרו מקומיים על הדולר-שקל לעיתים אינה מורגשת והמגמה מוכתבת בעיקר על ידי המגמה של הדולר בעולם ויחסי הכוחות בין הספקולנטים בזירה המקומית.

בעולם, הירידה בתשואה על אג"ח של ממשלת ארצות הברית ממשיכה להכביד על הדולר. התשואה על האג"ח הממשלתי משקפת את תחזיות האינפלציה והצמיחה ואת ציפיות השוק להעלאות ריבית. בשבוע שעבר ירדה התשואה על אג"ח ממשלתי ל-10 שנים מתחת לרף 2.5%. לפי שעה, בשוק לא מתמחרים העלאת ריבית עד אוקטובר 2015, וצפי הריבית הזה פוגע בדולר. השבוע צפויים שורה של בכירים בפד לשאת דברים, מה שעשוי לשפוך אור על כוונות הריבית של הבנק הפדרלי, שכרגע לוטות בערפל. מלבד זאת היומן הכלכלי בארצות הברית דליל למדי.

כאמור, הדולר-שקל נמצא בצומת. לפי שעה הצמד לא מצליח לייצר מומנטום חיובי שיפתח את הפתח לתיקון משמעותי. עלייה מעל 3.47 עשויה לדרבן את השוק לדחוף את הצמד מעלה לעבר 3.50. מנגד, ירידה מתחת לרף 3.45 עשויה שוב לתת את האות לגל של ירידות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il