TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תאגיד האמריקאי מצטרף BD TECHNOLOGIES למסגרת שיתוף פעולה עם המדען הראשי במשרד הכלכלה


דנא
הסכם לשיתוף פעולה ביניהם במחקר ופיתוח תעשייתי
יצרן הציוד הרפואי הרב-לאומי BD Technologies (Becton Dickinson & Company) מצטרף למסלול השת"פ במו"פ עם תאגידים רב–לאומיים בלשכת המדען הראשי של משרד הכלכלה. זאת, בעקבות חתימת המדען הראשי במשרד הכלכלה, מר אבי חסון, ומר Noel G. Harvey, סגן נשיא למחקר ופיתוח ב-BD Technologies, על הסכם לשיתוף פעולה ביניהם במחקר ופיתוח תעשייתי.

מר אבי חסון, המדען הראשי, ציין כי "ביכולתה של חברת BD Technologies להעניק הזדמנויות רבות לחברות ישראליות פורצות דרך הפועלות בתחום המדיקל, ליצור פתרונות ומענים לצרכים ולאתגרים הגלובליים הקיימים בתחום. זאת, על ידי שיתוף פעולה מדעי וטכנולוגי שיביא לידי ביטוי את החדשנות הטכנולוגית הישראלית. כניסתו של תאגיד BD Technologies – הידוע כמוביל עולמי בנושא חדשנות טכנולוגית, למסגרת השת"פ, מדגישה עד כמה התעשייה החדשנית בישראל הפכה להיות אטרקטיבית בעולם, גם לחברות שאינן מזוהות עם ההיי-טק והאינטרנט".

מר Albert A. Lauritano מנהל שיתופי פעולה וטכנולוגיה ב-BD Technologies, אשר ייצג את התאגיד בטקס החתימה, אמר לאחר הטקס כי "לאורך חיי המקצועיים ביקרתי לא מעט בישראל ונחשפתי להון האנושי המעולה שיש פה. כעת, מתוקף תפקידי ב-BD Technologies, אני שמח על ההזדמנות לשתף פעולה עם התעשייה הישראלית שהופכת לפקטור מאוד משמעותי בתחומי המחקר והפיתוח בתחום בו אנו עוסקים. מטרתו של ההסכם הוא ליצור שיתוף פעולה מסחרי ואקדמאי עם חברות ישראליות, אנו שמחים על התמיכה הממשלתית שמאפשרת זאת".

עם חתימת BD Technologies, חתמו עד היום בסה"כ 33 תאגידים רב-לאומיים על הסכם השת"פ עם המדען הראשי, ביניהם אינטל, IBM, אורקל, GE, דויטשה טלקום, ולאחרונה גם טלפוניקה, אורנג' ו-3M. לדברי חסון, "מסלול התאגידים בלשכתו הפך בשנים האחרונות לחלופה המועדפת ע"י תאגידים רבים לצורך ביצוע פרויקטים משותפים עם חברות חדשנות ישראליות".

מסלול התאגידים בלשכת המדע"ר מציע מסגרת ייחודית לשיתוף פעולה טכנולוגי בין חברות ישראליות לתאגידים רב-לאומיים. על פי ההסכם, המדען הראשי מסייע לחברה רב-לאומית באיתור טכנולוגיות ישראליות העונות לצורכי התאגיד, ומעניק תמיכה כספית למימון המו"פ הנדרש להשלמת הפיתוח. התאגיד הרב לאומי תומך בפרויקט המשותף בסיוע שווה ערך למענק המדען, אם בהשקעה כספית ואם דרך השאלת ציוד פיתוח, יעוץ טכנולוגי ורגולטורי, הכוונה שיווקית וכיו"ב. בדרך זו, עוזר התאגיד לחברה הישראלית לצמוח ופותח בפניה אפשרויות שיווק בחו"ל.

תאגיד BD technologies הוא תאגיד רב לאומי שמטהו ממוקם בניו ג'רסי, ארה"ב, ופועל ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. התאגיד, שנוסד בארה"ב בשנת 1897, עוסק בייצור מגוון רחב של ציוד רפואי, מכשור רפואי וציוד למעבדות ברחבי העולם. הוא גם מספק שירותים למוסדות בריאות ברחבי העולם, למחקרים בתחום הבריאות, לקליניקות ומעבדות ולציבור הרחב.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il